12

939 48 1
                                    

Ace

Mετά από αυτόν τον χορό, η Allegra δεν έχει φύγει από το μυαλό μου. Τα ίδια παγερά μπλέ μάτια με ενοχλούν τα τελευταία 8 χρόνια. Ο τρόπος που κινείται, ο τρόπος που χαμηλώνει την φωνή της όταν θέλει να σε σαγηνεύσει, η μυρωδιά της, τα κατάμαυρα μαλλιά της που φτάνουν μέχρι της καμπύλες της, όλα εισβάλλουν στις αισθήσεις μου.

Όμως αυτές οι σκέψεις, είναι απλά μια εμμονή επειδή θέλω να δώσω τέλος στη ζωή της.... σωστά?

Κουνάω το κεφάλι μου καθώς η κοπέλα πάνω μου βογκάει δυνατά. Η προσπάθειά της να γίνει σέξι είναι αξιολύπητη οπότε την γυρνάω για να βρίσκομαι από πάνω της.

Βυθίζομαι μέσα της απότομα και γρήγορα. Φωνάζει δυνατά καθώς κρατιέται πάνω μου και τελειώνει αμέσως. Ακόμα και έτσι, δεν είμαι ικανοποιημένος.

Βγαίνω από μέσα της και πετάω το προφυλακτικό. Αρπάζω τα μαλλιά της δυνατά και σπρώχνω το κεφάλι της προς τα κάτω. Αν δεν μπορεί να με ικανοποιήσει όταν το κάνουμε, τότε το λιγότερο που πρέπει να κάνει είναι να με πάρει στο στόμα της.

Στριφογυρίζει την γλώσσα της στην άκρη του μορίου μου, προκαλώντας με.

"Δεν έχω χρόνο για τέτοιες μαλακίες" λέω και σπρώχνω το πέος μου απότομα μέχρι που αγγίζω το λαρύγγι της. Δεν μπορεί καν να με πάρει ολόκληρο, τι κρίμα. Την επόμενη φορά θα την πηδήξω.

"Σου αρέσει αυτό πουτάνα?" λέω την ώρα που αυξάνει ταχύτητα. Αναστενάζει ως απάντηση και νιώθω το πέος μου να σκληραίνει. Ρίχνω το κεφάλι μου πίσω, σπρώχνοντας ακόμα πιο βαθειά στο στόμα της και τελειώνω.

"Μωρό μου, αυτό ήταν τέλειο" λέει και σηκώνεται πάνω γλείφοντας τα χείλη της.

"Ναι, για έναν απ'τους δύο" στριφογυρίζω τα μάτια μου.

"Έξω" λέω δείχνοντας την πόρτα.

"Ό-ομως" είπε σοκαρισμένη. Αυτές οι πουτάνες ακόμα δεν έχουν μάθει την θέση τους.

Αρπάζω το όπλο μου και την σημαδέυω, χάνοντας την υπομονή μου. "Έχεις 5 δευτερόλεπτα να εξαφανιστείς από το δωμάτιό μου καριόλα πρίν τραβήξω την σκανδάλη".

Σηκώνει γρήγορα τα ρούχα της από το πάτωμα και βγαίνει από το δωμάτιο. Πιάνει κάθε φορά!

Κάνω ένα ντούζ, και περνάω τα δάχτυλά μου μέσα από τα μαλλιά μου. Φοράω μια μπλούζα, το σακάκι μου και παίρνω τα βασικά: τηλέφωνο, δύο μαχαίρια, το πιστόλι μου και έναν σιγαστήρα.

Over My Dead BodyWhere stories live. Discover now