Ace
"Συγνώμη φίλε, κανόνες του μαγαζιού. Δεν επιτρέπεται να περιμένεις εδώ" είπε ο μάνατζερ και μου έδειξε την έξοδο.
"Λοιπόν γάμα τους κανόνες. Θα αγοράσω και άλλο χορό αν χρειαστεί, αλλά θα περιμένω εδώ." Λέω και στηρίζομαι πάνω στον τοίχο. Η κόλαση θα παγώσει πριν αφήσω άλλον άντρα να μπεί μέσα.
Μετά από λιγα λεπτά λογομαχίας, τα παράτησε και απομακρύνθηκε. Επέστρεψε όμως πολύ γρήγορα με μια ενθουσιασμένη και μεθυσμένη ταυτόχρονα Rebecca.
Η Rebecca είναι λεπτή με τατουάζ σχεδόν σε όλο το σώμα της. Τα μαλλιά της είναι ατιμέλητα, φαίνεται ότι απολαμβάνει τις στρίπερ εδώ μέσα.
Ακουμπάω το αυτί μου και ενεργοποιώ το μικρόφωνο.
"Ο στόχος πλησιάζει" είπα χαμηλόφωνα. Την καθοδηγεί προς το δωμάτιο και με κοιτάζει ενοχλημένος.
"Έγινε" λέει η Allegra στο ακουστικό όσο βλέπω την Rebecca να μπαίνει στο δωμάτιο.
Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που έγινε πριν λίγο.
Αυτή η γυναίκα θα είναι ο θάνατός μου.
Το υπέροχο σώμά της πάνω μου, τα απαλά της χείλη και η υγρή περιοχή της με έβαλαν σε σκέψεις για όλα αυτά που θα της κάνω. Το άγγιγμά της έφερνε το σώμα μου σε παράκρουση. Αυτά τα γαμημένα μάτια της γυρίζουν στο μυαλό μου εδώ και μέρες. Δεν μπορούσα ούτε καν να κοιτάξω τις στριπερ σήμερα γιατί συνεχώς τις σύγκρινα μαζί της. Είμαι απελπισμένος να την βγάλω από τον οργανισμό μου. Ένα πήδημα και θα είμαι εντάξει, σωστά?
Οι σκέψεις μου σταματάνε όταν ακούω την φωνή της Rebecca στο μικρόφωνο.
"Έκανες φοβερό σόου εκεί έξω." μίλησε η Rebecca. H φωνή της ακουγόταν πιο δυνατή και καθαρή με κάθε λέξη.
"Ευχαριστώ" είπε ντροπαλά η Allegra. Προσπαθεί να κάνει την αθώα και τα καταφέρνει.
"Πες μου κάτι όμορφη" η Rebecca ξεκίνησε. "Έχεις ευχαριστηθεί ποτέ από γυναίκα?"
"Όχι, ποτέ" ψιθυρίζει η Allegra και αναστενάζει.
Σκατά. Σκατά. Σκατααα. Και μόνο που την ακούω τρελαίνομαι. Όμως ένα άλλο μέρος του εαυτού μου γεμίζει από ζήλια και κτητικότητα. Είχα μια ακατανόητη ορμή να σκοτώσω οποιονδήποτε την αγγίξει, άντρα ή γυναίκα.
"Σου αρέσει αυτό? Όταν τρίβω έτσι το-" η Rebecca δεν πρόλαβε να τελειώσει γιατί έσπρωξα δυνατά την πόρτα με τον ώμο μου.
YOU ARE READING
Over My Dead Body
ChickLitH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...