9

896 50 0
                                    

"Γειά σας! Ονομάζομαι Cindy Luanne και είμαι από το Τέξας. Λατρεύω τις μεγάλες βόλτες στην παραλία, έχω πτυχίο στην Συντήρηση Έργων Τέχνης και το ιδανικό μου ραντεβού θα ήταν μια συζήτηση κάτω από τα αστέρια" είπε η μελαχρινή και χαμογελασε πλατιά.

"Ορίστε αγόρια. Η δεσποινίς Cindy Luanne. Η προσφορά ξεκινάει στα 1.500 δολάρια!" μίλησε η Andrea ενθουσιασμένη.

"2.000!"

"2.500!"

"Οο ελάτε τώρα κύριοι. Μπορείτε και καλύτερα!" Η Andrea έδειξε προς την Cindy.

"4.000!"

"5.000!"

"Ουαου! 5.000! Η μεγαλύτερη προσφορά της βραδιάς! Πάει μία... πάει δύο... και πουλήθηκε! Στον τυχερό κύριο με το μπλέ."

Η Cindy κατέβηκε από την σκηνή. Παρακολουθώ αυτή την ηλίθια δημοπρασία τα τελευταία 30 λεπτά. Γυναίκες ανεβαίνουν πάνω και πουλούν τον εαυτό τους σε ένα μάτσο καυλωμένους μαφιόζους. Aπόλυτα αηδιαστικό. Και το χειρότερο είναι ότι οι ίδιες το αντιμετωπίζουν ως προνόμιο να πουλιούνται.

Η Andrea κατέβηκε τις σκάλες και ήρθε δίπλα μου.

"Είναι η σειρά σου. Θυμήσου να πεις το όνομά σου, τόπο καταγωγής, κάτι ενδιαφέρον για εσένα και το ιδανικό ραντεβού σου" μου ψιθύρισε και έπιασε το χέρι μου.

Της έδωσα ένα δολοφονικό βλέμμα και αστραπιαία άφησε το χέρι μου, κοιτώντας με τρομαγμένη.

Ανεβήκαμε στην σκηνή. Τα φώτα είναι τόσο έντονα που δεν μπορούσα να δω το κοινό, ήταν όλα θολά.

"Και για το τέλος, έχουμε την μια και μοναδική δεσποινίς Allegra Grey! Σε ευχαριστούμε που συμμετέχεις στην δημοπρασία για την έρευνα του καρκίνου." μίλησε η Allegra.

"Οτιδήποτε για τα παιδιά." είπα με σαρκασμό.

"Ααα... ωραία λοιπόν. Πες μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σου."

"Ονομάζομαι Allegra Grey. Το μέρος που γεννήθηκα δεν σας αφορά. Τι μου αρέσει να κάνω δεν σας αφορά. Κάτι που βρίσκω ενδιαφέρον δεν σας αφορά. Και το ιδανικό μου ραντεβού θα ήταν να του κόψω το πουλί και να το χώσω τόσο βαθιά στον πισινό του που θα του βγεί από το στόμα" είπα με τεράστιο χαμόγελο.

Υπήρχε απόλυτη σιωπή. Νομίζω άκουσα κάποιον να φτύνει το ποτό του σοκαρισμένος. Δάγκωσα την γλώσσα μου για να μην γελάσω.

"5.000!"

"10.000!"

"11.000!"

"13.000!"

Πείτε μου ότι είναι αστείο. Μπάσταρδοι.

"25.000" άκουσα μια βαριά Ρώσικη προφορά. Η καρδιά μου σταμάτησε.

Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.

"25.000 δολάρια από τον κύριο Vladimir Moskov! Πάει μια... πάει δύο."

Έλεος, απλά σκοτώστε με.

"50.000." ακούστηκε μια ψυχρή φωνή. Ανακούφιση και άγχος κατέκλυσαν το σώμα μου. Ανακούφιση επειδή κάποιος προσέφερε περισσότερα από τον Moskov, και άγχος επειδή δεν μπορούσα να καταλάβω ποιός είναι.

"60.000" ο Moskov φώναξε.

"100.000" η ψυχρή φωνή είπε θυμωμένα.

Τέλεια. Είμαι στην μέση ενός διαγωνισμού δύο αντρών για τον εγωισμό τους.

"150.000" φώναξε ο Moskov ξανά.

"200.000" η ψυχρή φωνή συνέχισε.

"300.000" ο Moskov γρύλισε. Από την φωνή του καταλαβαίνω ότι έχει νευριάσει.

"500 γαμημένες χιλιάδες" η ψυχρή φωνή μούγκρισε.

Ψίθυροι ακούγονται σε όλη την αίθουσα.

"Θεέ μου! 500.000! Νέο ρεκόρ δημοπρασίας. Πάει μία... πάει δύο..."

Η Andrea έκανε μια παύση σηκώνοντας ψηλά το χέρι της.

"....και πουλήθηκε." ανακοίνωσε η Andrea ενθουσιασμένη.

Ευτυχώς δεν ήταν ο Moskov. Aφήνω μια ανάσα που δεν ήξερα ότι κράταγα.

"Επειδή λοιπόν ήταν η μεγαλύτερη προσφορά της δημοπρασίας μας, παρακαλώ περάστε προς την πίστα για τον πρώτο χορό με την δεσποινίς Grey! Σας ευχαριστούμε Ace De Luca για την γενναιόδωρη δωρεά σας!"

Tα φώτα χαμηλώνουν και η πρόσοχη μου πέφτει σε έναν χαμογελαστό Ace De Luca. Στηρίζονταν με την πλάτη του στον τοίχο ενώ τα μάτια του με είχαν καρφώσει. Φορούσε ένα μαύρο κοστούμι και τα μαλλιά του ήταν υπέροχα προσεγμένα. Είχε σταυρωμένα τα χέρια του, με το πόδι του να ακουμπάει τον τοίχο πίσω του.

Τα χείλη του σιγά σιγά κατέληξαν σε ένα μειδίαμα καθώς με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Μου έκλεισε το μάτι και με τα δάχτυλά του μου έκανε νόημα για να τον πλησιάσω.

Τώρα σίγουρα πρόκειται για κάποιο γαμημένο αστείο.

Over My Dead BodyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant