29

1K 46 0
                                    

Για πρώτη φορά στην ζωή μου είμαι εντελώς άφωνη. Η ανάσα του Ace βγαίνει ακανόνιστη ενώ με κοιτάζει στα μάτια.

"Πες κάτι" ψιθυρίζει αγχωμένος.

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον τραβάω απότομα πάνω μου. Το φιλί είναι γεμάτο ένταση και συναισθήματα, και αναστενάζει δυνατά. Τα δάχτυλά μου ανεβαίνουν στα μαλλιά του και τον τραβάω προς τα πίσω απαλά.

"8 χρόνια πριν... στο Βέγκας... το ένιωσα και εγώ. Αλλά το αγνόησα, το έθαψα βαθιά στο μυαλό μου και έβαλα πάνω από αυτό την οικογένεια. Προσπάθησα να μην έχω αισθήματα για εσένα και να πείσω τον εαυτό μου ότι η έλξη που νιώθω είναι απλά σωματική επιθυμία...

...Αλλά κουράστηκα να προσπαθώ να αποτρέψω το αναπόφευκτο. Και αν το να είμαι μαζί σου είναι αμαρτία, τότε θα χαρώ πολύ να καίγομαι μαζί σου στην κόλαση. Επειδή σ'αγαπάω Ace De Luca. Αγαπάω κάθε γαμημένο πράγμα πάνω σου" αναπνέω και τον φιλάω ξανά.

Ξαπλώνει πίσω στο πάτωμα κρατώντας με σταθερά πάνω του. Τα χείλη του κατέβηκαν στο σαγόνι μου και έπειτα στον λαιμό μου.

Δάγκωνε και ρουφούσε το δέρμα μου, σημαδεύοντάς με ενώ με τα δάχτυλά του ξεκούμπωσε το σουτιέν μου. Σήκωσα ελάχιστα το σώμα μου καθώς τα χέρια του χαϊδεύουν την πλάτη μου και ξεφορτώνεται το σουτιέν μου στην άκρη.

Το ένα χέρι έπιασε το στήθος μου ενώ το άλλο τράβηξε απαλά τα μαλλιά μου. Αναστενάζω όταν τσιμπάει την θηλή μου και γλείφει με μανία τον λαιμό μου. Τα χείλη του ανεβαίνουν στο αυτί μου όπου δαγκώνει τον λοβό μου.

Σηκώνει τα πόδια του και με γυρίζει ώστε να είναι από πάνω μου.

"Είσαι τόσο γαμημένα υπέροχη amore." Η βραχνή φωνή του γαργαλάει το αυτί μου και σκύβει για να φιλήσει την κλείδα μου. Κάθε φορά που με άγγιζε ένιωθα να καίγομαι παντού.

Τα χείλη του κατέβηκαν μέχρι το λεπτό ύφασμα από το εσώρουχό μου. Αφήνει ένα φιλί πάνω στο σημείο μου και βογκάω δυνατά. Χαμογελάει και συνεχίζει να αφήνει φιλιά στο εσωτερικό των μηρών μου μέχρι τα γόνατά μου. Μουγκρίζω και σηκώνω τους γοφούς μου πιο κοντά στα χείλη του.

"Υπομονή, μωρό μου. Υπομονή." Λέει και πιάνει τους γοφούς μου κατεβάζοντας τους πάλι στο πάτωμα. Γρυλίζω εκνευρισμένη.

"Πες μου τι θέλεις Allegra" είπε κοιτώντας έντονα τα μάτια μου.

"Ace, κάνε με να τελειώσω" αναπνέω. Ένιωθα ότι το σώμα μου θα εκραγεί.

Over My Dead BodyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang