Allegra
"Έλεγχος μικροφώνου" ψιθύρισα, φτάνοντας στην θέση μου, στην δυτική πλευρά. Οι άντρες μου ακολούθησαν από πίσω, και αμέσως μετά η ομάδα του Ace και του Romano. Είχαμε 20 άντρες και γυναίκες σε ετοιμότητα, και 5 σκοπευτές σε υψηλή θέση.
Το λιμάνι ήταν ήσυχο με ελάχιστο φωτισμό προς τα κιβώτια με τα φορτία.
Όλοι, ανατολικά και δυτικά είχαν λάβει τις θέσεις τους."Εδώ αγάπη" μια βαριά φωνή μου απάντησε στο μικρόφωνο. Υψώνω το βλέμμα μου στον ουρανό, αναγνωρίζοντας αμέσως ποιός είναι. Αρπάζω τα μαχαίρια από την τσέπη μου και παίρνω μια βαθειά ανάσα.
"Romano, βλέπεις το λιμάνι?" ρωτάω στριφογυρίζοντας τις λεπίδες στα χέρια μου.
"Ναι" λέει ψιθυριστά.
"Θα περιμένουμε να φτάσει το εμπόρευμα. Μετά από αυτό, θα σας δώσω εντολή για επίθεση." είπα προς όλους.
"Ποιός θα το πίστευε. Η Allegra Grey και ο Ace De Luca στην ίδια πλευρά." Ο Ace γέλασε στο μικρόφωνο. Σηκώνω τα φρύδια μου νευριασμένη. Όλη η ομάδα μας ακούει και το ξέρει πολύ καλά.
"Συγκεντρώσου στην αποστολή." πετάω και φτάνω πίσω από ένα κιβώτιο.
"Γιατί δεν το κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρον? Για να δούμε ποιός δολοφόνος είναι πιο έμπειρος." Σχεδόν μπορούσα να δω το χαμόγελο στην φάτσα αυτού του μπάσταρδου. Προσπαθεί να υπονομεύσει τις ικανοτητές μου και να με προκαλέσει μπροστά στις συμμορίες μας?
"Αν ήσουν τόσο έμπειρος όσο λες, δεν θα ήμουν ζωντανή τόσα χρόνια, σωστά?" λέω ψυχρά. Τα μάτια μου σκανάρουν την περιοχή για οποιαδήποτε κίνηση.
"Το ίδιο ισχύει και για εσένα. Για αυτό, ας δούμε ποιός είναι ο καλύτερος μια για πάντα." είπε τσιτωμένος. Είμαι σίγουρη ότι το σχόλιό μου χτύπησε τον εγωισμό του.
"Τι προτείνεις λοιπόν, De Luca." Είπα περιμένοντας σήμα από τον Romano. Το μου βλέμμα έπεσε σε έναν από τους σκοπευτές, που φαινόταν να διασκεδάζει με την συζήτηση.
"Αριθμός πτωμάτων. Όποιος σκοτώσει περισσότερους Ρώσους, κερδίζει." είπε με αυτοπεποίθηση. Απο διάφορους ψιθύρους, κατάλαβα πως όλοι ήταν περίεργοι για την συνέχεια. Ως η μελλοντική αρχηγός της Αμερικάνικης Μαφίας, δεν θα έδειχνα καμία αδυναμία.
"Δέχομαι την πρόκληση De Luca. Αλλά μην κλάψεις όταν σκοτώσω περισσότερους" χαμογελάω.
"Το εμπόρευμα έφτασε" μιλάει ο Romano. "Είναι περισσότεροι άντρες από όσους προβλέψαμε. Μετράω τουλάχιστον 35 με 40 από εδώ" είπε γρήγορα.
BINABASA MO ANG
Over My Dead Body
ChickLitH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...