28

965 53 1
                                    

"Οκ" φωνάζω, σκανάροντας την ανατολική πλευρά και στριφογυρίζω το μαχαίρι στο χέρι μου.

"Οκ" ακούω τον Ace από την δυτική πλευρά.

Τα όπλα μας είχαν καταστραφεί, τα κινητά ήταν άχρηστα και δεν είχαμε τρόπο να επικοινωνήσουμε με το σπίτι.

Ήμασταν στο δάσος για περίπου μία ώρα όταν ευτυχώς βρήκαμε μια μικρή καμπίνα. Τα παράθυρα ήταν σπασμένα και δεν υπήρχε καθόλου ηλεκτρισμός. Αλλά καλύτερα από το τίποτα.

Η ταπετσαρία είχε αλλοιωθεί, το ξύλινο πάτωμα έτριζε και το δωμάτιο έχει κατακλυστεί στο σκοτάδι. Με άλλα λόγια, πολύ τρομακτικό.

Είμαι συνηθισμένη στο σκοτάδι γιατί στις αποστολές πάντα παραμονεύω στις σκιές.
Όμως ξέρω τι κρύβεται εκεί και με τρόμαζε το άγνωστο. Και χωρίς την αδρεναλίνη να με κρατάει σε εγρήγορση, γινόμουν σχεδόν παράλογη.

Φτάνω στο σαλόνι όπου ο Ace έψαχνε στα συρτάρια για οτιδήποτε χρήσιμο. Φαίνεται ότι η καμπίνα είναι ακατοίκητη εδώ και δεκαετίες.

Δεν υπήρχαν έπιπλα, εκτός από λιγα τραπέζια, ένα σκονισμένο πιάνο και κάποια μικρά αντικείμενα παρατημένα. Υπήρχε ένα τεράστιο τζάκι στην μέση του δωματίου με λίγα κούτσουρα στην άκρη. Ο μόνος φωτισμός ήταν οι αστραπές ενώ ένιωθα περισσότερο κρύο εδώ μέσα παρα έξω.

Τρίβω τις παλάμες μου σε μια προσπάθεια να ζεσταθώ. Καθώς ψαχουλεύω μέσα στο σπίτι κατάφερα να βρώ λίγες μπάρες δημητριακών, τρία μπουκάλια ουίσκι, κουτί πρώτων βοηθειών, κεριά και ένα μαξιλάρι. Σχεδόν στριγκλίζω από χαρά όταν βρίσκω ένα ζευγάρι καθαρά σεντόνια.

Επιστρέφω στο σαλόνι και αφήνω τα πράγματα στο πάτωμα. Ο Ace είχε μια πέτρα στο χέρι του και ένα όπλο στο άλλο, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια σπίθα. Συγκρατώ ένα γέλιο καθώς βρίζει ενοχλημένος.

Εντοπίζω ένα παλιό τηλέφωνο στην γωνία του δωματίου και προσεύχομαι να λειτουργεί. Το σηκώνω αλλά η γραμμή είχε κοπεί.

"Λειτουργεί?" ρώτησε ο Ace κοιτώντας πάνω από τον ώμο του.

"Όχι. Μάλλον οι γραμμές κόπηκαν λόγω της καταιγίδας. Θα πρέπει να περιμένουμε να περάσει." Ξεφυσάω.

Μετά από λίγα λεπτά προσπάθειας, κατάφερε να δημιουργήσει την σπίθα και σιγά σιγά η φωτιά άναψε. Το φώς από το τζάκι τώρα φώτιζε το δωμάτιο αλλά όχι αρκετά. Παίρνω τα κεριά που βρήκα και τα ανάβω με γρήγορες κινήσεις.

Over My Dead BodyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora