43

862 44 3
                                    

Ace

Πήρα τη μεγαλύτερη διαδρομή για το σπίτι, και με αυτό εννοώ ότι έκανα κύκλους για μία ωρα.

Κρατούσα σφιχτά το χέρι της, το απαλό δέρμα της έρχεται σε επαφή με το σκληρό και ξερό δικό μου. Ακόμη και η αναπνοή της ήταν απόδειξη... απόδειξη ότι ήταν στα αλήθεια δίπλα μου και πως δεν πρέπει να την αφήσω να ξανά φύγει ποτέ.

Όταν βλέπω τα φώτα της έπαυλης κατσουφιάζω. Περνάω από την πύλη ασφαλείας και παρκάρω ακριβώς μπροστά από την είσοδο. Είναι λίγο μετά τα μεσάνυχτα και το σπίτι είναι παράξενα ήσυχο. Ανοίγω αθόρυβα την πόρτα και μπαίνω μέσα.

Ο μόνος φωτισμός στο ισόγειο ήταν από το σαλόνι. Σταματάω στον διάδρομο και βλέπω την Victoria να κοιμάται στον καναπέ, με περίμενε να γυρίσω όπως πάντα.

Ευχαρίστησα όποιους θεούς βρίσκονται εκεί έξω που κοιμόταν και ανέβηκα τις σκάλες. Ξέρω ότι πρέπει να την αφήσω στο δωμάτιό της αλλά είμαι πολύ γαμημένα εγωιστής για να το κάνω.

Φτάνω στο δωμάτιό μου και κατεβάζω το χερούλι της πόρτας με τον αγκώνα μου. Σπρώχνω την πόρτα με το πόδι μου, προσεκτικά για να μην ξυπνήσει η Allegra στα χέρια μου.

Την αφήνω απαλά πάνω στο κρεβάτι και ξαπλώνω δίπλα της. Χαϊδεύω τα μαλλιά της, ακριβώς όπως της αρέσει και σκέφτομαι πόσο θέλω να με περιμένει η Allegra κάθε βράδυ, και όχι η Victoria. Να της παίζω τραγούδια κάθε βράδυ μέχρι να κοιμηθεί.

Ανοιγοκλείνει απαλά τα μάτια της για λίγο μέχρι που τα ανοίγει εντελώς νυσταγμένη.

"Ace" αναπνέει και τσιμπάει το μάγουλό μου, ενώ χαμογελάω. "Είσαι πραγματικά εδώ έτσι?" λέει και συνεχίζει να πειράζει το πρόσωπό μου. Το παυσίπονο ακόμα ρέει στον οργανισμό της.

"Εδώ είμαι μωρό μου" φιλάω το κεφάλι της και ξεφυσάει.

"Κοιμήσου" ψιθυρίζω.

"Επειδή ο εγωισμός σου είναι τόσο μεγάλος όσο και το πουλί σου, δεν σημαίνει ότι μπορείς να με διατάζεις" τραυλίζει και μου ξεφεύγει ένα δυνατό γέλιο.

Πρέπει να της δίνω παυσίπονα πιο συχνά.

"Μεγάλο πουλί ε?" διασκεδάζω.

"Ναιπ" λέει τονίζοντας το π. "Απορώ πως μπορείς να κάθεσαι φυσιολογικά με αυτό το πράγμα ανάμεσα στα πόδια σου" λέει καθώς γέρνει πρός το χέρι μου.

"Πρέπει να κοιμηθείς" χαμογελάω και τραβάω το χέρι μου για να την σκεπάσω με την κουβέρτα.

Over My Dead BodyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora