Παρατηρώ το νερό που ξεπλένει σταδιακά το αίμα από το δέρμα μου. Το μαρμάρινο πάτωμα του ντουζ αλλάζει χρώμα, παίρνει ένα βαθύ κόκκινο. Στηρίζομαι στον τοίχο και γλιστράω προς τα κάτω, φέρνω τα γόνατά μου στο στήθος μου.
Έμεινα έτσι για 1 ώρα, 52 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα, μετρώντας αθόρυβα όσο ο χρόνος περνούσε. Όταν το σώμα μου έχει μουδιάσει εντελώς, κλείνω το νερό και βγαίνω από το ντούζ.
Όταν ο Romano μου είπε ότι το χειρουργείο του Ace πήγε καλά, ήθελα να πάω κοντά του, να είμαι η πρώτη που θα δει όταν ανοίξει τα μάτια του.
Αντιθέτως, έκανα τα συναισθήματά μου στην άκρη και έγνεψα απλά καθώς ο Marciano και ο πατέρας μου έτρεξαν προς την ιατρική πτέρυγα.
Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και έκλαψα λόγω ανακούφισης αλλά και πόνου. Ανακούφιση επειδή ο Ace θα γίνει καλά και πόνο επειδή έπρεπε να απομακρυνθώ ώστε να μην δημιουργηθούν υποψίες.
Για αυτό περίμενα. Περίμενα να περάσει η ώρα για να μείνει μόνος του και να μπορέσω να πάω. Έχουν περάσει 2 ώρες και 27 λεπτά, το μυαλό μου βρίσκεται σε αλλοφροσύνη.
Είναι σίγουρα καλά?
Που τον χτύπησε η σφαίρα?
Πόσο χρόνο χρειάζεται για να αναρρώσει?
Τι φάρμακα του δίνουν?
Ξέρουν ότι είναι αλλεργικός στην ασπιρίνη?Ντύνομαι, φοράω ένα κολάν και μια άσπρη φαρδιά κοντομάνικη μπλούζα. Πιάνω τα μαλλιά μου κοτσίδα και μπαίνω πάλι στο δωμάτιό μου.
Πλησιάζω το κρεβάτι μου και ξαπλώνω πάνω στις χνουδωτές κουβέρτες. Γυρίζω προς την αριστερή πλευρά του κρεβατιού... την δική του πλευρά.
Πάντα επέμενε να κοιμάται πιο κοντά στην πόρτα σε περίπτωση που εισβάλλει κάποιος για να μπορεί να με προστατέψει. Του έλεγα συνεχώς ότι αυτό δεν έχει νόημα αφού το σπίτι έχει φρουρούς έξω όλες τις ώρες. Αλλά μου έλεγε ότι έτσι κοιμάται καλύτερα.
Η δόνηση του κινητού μου με βγάζει από τις σκέψεις μου και σηκώνομαι για να το πάρω από το κομοδίνο. Βλέπω πολλά μηνύματα από τον Romano στις ειδοποιήσεις μου και ανοίγω την συνομιλία. Είχε στείλει το πρώτο πρίν περίπου μία ώρα, αλλά ήμουν στο μπάνιο.
*Όλοι είναι στο δωμάτιό του. Σε λίγο θα ξυπνήσει. Θα σου ξαναστείλω👍
–πρίν 48 λεπτά*Παρεπιπτόντως είδα τι έκανες σε εκείνον τον Ρώσο, είσαι άρρωστη 🤮
–πρίν 29 λεπτά*Εξαιτίας σου ξέρασα το φαγητό μου. Να ξέρεις, μου χρωστάς πίτσα 🐽
–πρίν 29 λεπτά
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Over My Dead Body
Genç Kız EdebiyatıH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...