Allegra
"Χάσιμο χρόνου" γρυλίζω ανεβαίνοντας τα σκαλιά της οικογενειακής μας έπαυλης. Τα τακούνια μου αντηχούν στον χώρο και σφίγγω το παλτό πάνω μου.
"Σοβαρά. Ποιά εκδήλωση απαγορεύει το αλκόολ?" είπε η Alice μόλις μπήκαμε στο σπίτι. Ήμασταν επίσημα ντυμένες, μακριά φορέματα και ψιλοτάκουνα.
Όταν ο πατέρας μου μας φώναξε στο γραφείο του σήμερα το πρωί για μια "σημαντική αποστολή", ήμουν ενθουσιασμένη. Λατρεύω την αδρεναλίνη, την αγωνία, τις επιθέσεις, οτιδήποτε έχει η ζωή που επέλεξα. Αλλά προς μεγάλη μου απογοήτευση, η δουλειά μας ήταν να προστατέψουμε την Victoria και το ηλίθιο αγόρι της σε μια εκδήλωση μοντέλων.
Όλοι οι άντρες μας ήταν απασχολημένοι με το χθεσινό εμπόρευμα που κλέψαμε από τον Moskov, οπότε εμείς ήμασταν οι άτυχες που έπρεπε να πάμε. Το μόνο που έγινε στην τελική ήταν να παρακολουθούμε καθώς η Victoria και ο Blake κόντεψαν να πηδηχτούν μπροστά σε όλο τον κόσμο.
"Χρειάζομαι ένα ποτό" είπα με την Alice την ίδια στιγμή και το γέλιο μας γέμισε το δωμάτιο.
"Υπόγειο?" με ρωτάει η Alice με σηκωμένο φρύδι.
"Υπόγειο" γνέφω και πηγαίνουμε προς το ασανσέρ.
Το υπόγειο ήταν ένας ιδιωτικό χώρος του σπιτιού για την οικογένεια, αλλά το χρησιμοποιούσα μόνο εγώ και η Alice. Είχε ένα μπαρ, μπιλιάρδο, καναπέ, προβολέα, παιχνίδια, τζακούζι, οτιδήποτε χρειάζεσαι για να χαλαρώσεις και περάσεις καλά.
Μπαίνοντας στο ασανσέρ, πατάω το κουμπί της επείγουσας βοήθειας όπου ήταν κρυφό κουμπί για το υπόγειο. Σκεφτήκαμε ότι κανένας δεν θα πατούσε αυτό το κουμπί εδώ μέσα.
"Τι συνέβη χθές το βράδυ?" με ρώτησε η Alice και μειδίασε "Όλοι σας ακούσαμε να φλερτάρετε"
"Δεν φλερτάραμε" είπα απότομα. Η Alice ξέρει τα πάντα για εμένα και τον Ace. Είναι η καλύτερή μου φίλη, δεν μπορώ να της κρύψω τίποτα.
"Ελά τωρα Allegra. Σου αρέσει ο εχθρός. Απλά παραδέξου το." γέλασε.
"Δεν μου αρέσει κανένας Alice" είπα ψυχρά. Δεν μου αρέσει.... σωστά?
"Καλά ότι πεις" σηκώνει τα χέρια της ψηλά. "Αλλά σε ξέρω καλά. Την τελευταία φόρα που έκανες έτσι ήταν με τον-"
"Μην. Πεις. Το. Ονομα. Του." Γρύλισα.
"Εντάξει εντάξει" παραπονέθηκε. "Ο αδερφός του είναι καλύτερος έτσι και αλλιώς" ξεφύσηξε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Over My Dead Body
Literatura FemininaH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...