26

924 46 0
                                    

Ο Ace πάτησε γκάζι καθώς πλησιάζαμε τους φρουρούς. Ήταν έξω από το Underground και μόλις μας εντόπισαν στόχευσαν προς το μέρος μας.

Οι σφαίρες χτυπούσαν στα αλεξίσφαιρα τζάμια και ο Ace έσφιξε το χέρι μου δυνατά.

"Κρατήσου αγάπη" μου είπε ενώ άφησε το χέρι μου για να τραβήξει το χειρόφρενο. Με μια απότομη κίνηση γυρίζει το τιμόνι προς τα αριστερά και το αυτοκίνητο κάνει σβούρες μπροστά από το πλήθος.

Η λέξη "ανώμαλη", για την συγκεκριμένη διαδρομή είναι λίγη. Το αμάξι ταρακουνήθηκε από την εξωφρενική οδήγηση του Ace.

Προσπάθησα να συγκεντρωθώ έξω από το παράθυρο και μέσα στην θολούρα, είδα το αμάξι του Romano να βγαίνει από το γκαράζ και να στρίβει σε έναν κοντινό δρόμο, εντελώς απαρατήρητο από τους Ρώσους.

"Βγήκαν!" φώναξα για να ακουστώ από τον δυνατό ήχο της μηχανής. Ο Ace έγνεψε και ίσιωσε το τιμόνι.

Λίγο πριν φτάσουμε στο πλήθος με τους φρουρούς, έστριψε σε ένα στενό και καταλήξαμε στον κεντρικό δρόμο.

O Ace είναι εξαιρετικά έμπειρος οδηγός, πιθανότατα ο καλύτερος που ξέρω και χειριζόταν το αυτοκίνητο με μεγάλη ευκολία.

Κοιτάζω τον καθρέφτη στα δεξιά μου και μετράω τουλάχιστον 15 αυτοκίνητα πίσω μας. Μια σφαίρα πέτυχε τον καθρέφτη και τον κατέστρεψε εντελώς.

"Έχουμε παρέα" μειδίασα και κατέβασα το παράθυρο. Σήκωσα ελάχιστα το σώμα μου για να έχω καλύτερη οπτική επαφή και πυροβόλησα τα μπροστινά λάστιχα του αυτοκινήτου δίπλα μου. Εκείνο αναποδογύρισε αρκετές φορές προς τα πίσω πριν χτυπήσει αλλά 2 αυτοκίνητα και δημιουργήσει έκρηξη από την σύγκρουση.

Προσπάθησα να γυρίσω ώστε να βλέπω καλύτερα τα αμάξια που βρίσκονταν στα αριστερά μας.

Κάθομαι πάλι στην θέση μου και βγάζω την ζώνη. Ανεβαίνω πάνω στα πόδια του Ace και κατεβάζω το παράθυρο από την πλευρά του.

"Νομίζω ότι κάποια ανυπομονεί να με καβαλήσει" χαμογέλασε και στήριξε το πηγούνι του πάνω στον ώμο μου. Αλλάζει απότομα λωρίδα, γλιτώνοντας πάρα τρίχα την συντριβή.

"Και μετά ξύπνησες, τι κρίμα." μούγκριζω και πυροβολώ στο κεφάλι τον οδηγό του αυτοκινήτου πίσω μας. "Άλλωστε είχες την ευκαιρία σου και έτρεξες να φύγεις σαν κοριτσάκι" λέω όταν πυροβολώ τα λάστιχα ενός ακόμα αμαξιού.

"Ο Ace De Luca δεν τρέχει να ξεφύγει από καμία" είπε ψυχρά.

Λίγα μέτρα παρακάτω υπήρχαν αυτοκίνητα των Ρώσων στην μέση του δρόμου και φρουροί απέξω στόχευαν προς το μέρος μας.

Over My Dead BodyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora