Ace
Τι στο διάολο έκανα για να αξίζω κάτι τέτοιο? Οκ, έχω σκοτώσει κόσμο, πολύ κόσμο, αλλά αυτό είναι πολύ σκληρό. Πως θα περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου με κάποια που δεν είναι η Allegra?
Κοιτάζω τριγύρω για τυχόν φρουρούς και φτάνω μπροστά από το σπίτι με την πισίνα πίσω από την έπαυλη. Εδώ είναι το μέρος που συναντάει κρυφά ο Romano την Alice. Ακόμα και μετά την γελοία συμφωνία που έκαναν οι πατεράδες μας, δεν έχουν σταματήσει να βρίσκονται.
"Έχεις 30 δευτερόλεπτα να βάλεις το πουλί σου μέσα στο παντελόνι, αδερφέ" αναφωνώ ενώ χτυπάω δυνατά την πόρτα.
Ακούω μια σειρά από βρισιές, ένα γυαλί που σπάει και έναν απότομο θόρυβο. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, ο Romano ανοίγει την πόρτα. Τα μαλλιά του ανακατεμένα, η μπλούζα του σκισμένη και φαίνοταν σαν να είχε καεί σε διάφορα σημεία στο στήθος του.
"Αυτή είναι με διαφορά η χειρότερη χαλάστρα που μου έχεις κάνει ποτέ" λέει ο Romano κοιτώντας με σαν να χτύπησα το κουτάβι του.
"Έχω πρόβλημα" λέω απλά καθώς μπαίνω μέσα.
"Φυσικά και έχεις πρόβλημα, διαταραγμένε μαλάκα! Δεν ξέρεις τι μου έκανες αυτή τη στιγμή" λέει κλείνοντας την πόρτα πίσω μου. Με κοιτάει και σηκώνει τα φρύδια του.
"Με απογοήτευσες... απλά... δεν μπορώ ούτε να σε κοιτάζω" λέει δραματικά και σηκώνει τα χέρια του ψηλά.
"Alice!" φωνάζω, αγνοώντας τον ηλίθιο αδερφό μου που με κοιτάζει δολοφονικά.
"Τι έγινε?" λέει η Alice μπαίνοντας στο δωμάτιο. Φορούσε μια μακριά άσπρη ρόμπα που κάλυπτε όλο το σώμα της και μια μαύρη μάσκα που έκρυβε σχεδόν όλο το πρόσωπο.
Τι στον πούτσο βίτσια έχει ο αδερφός μου?
"Οι οικογένειές μας θα σχηματίσουν μόνιμη συμμαχία" είπα και κάθισα στον καναπέ ενώ η Alice έβγαλε την μάσκα.
"ΝΑΙ!" είπαν και οι δύο χαρούμενοι.
"Όμως για να γίνει αυτό, είμαι αναγκασμένος να παντρευτώ την Victoria" σκυθρωπιάζω.
"ΌΧΙΙΙΙ" είπαν πάλι ταυτόχρονα, με μια έκφραση δυσπιστίας.
"Προσπάθησες να το αρνηθείς?" ρώτησε η Alice γρήγορα.
"Εννοείται. Μέχρι που πρότεινα να παντρευτώ την Allegra, αλλά αρνήθηκαν. Χρειάζομαι ένα σχέδιο για να ξεφορτωθώ την Victoria." Εξηγώ και ρίχνω το κεφάλι μου πίσω.
YOU ARE READING
Over My Dead Body
ChickLitH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...