Gece'den
"Doruk nereye gideceğimizi söylesen de ona göre giyinsem." Sıkıntıyla nefes verdim ve telefonun ucundan cevabını bekledim.
"Sevgilim, kendini nasıl iyi hissediyorsan giyin, öyle şık olmanı gerektirecek bir durum yok. Hadi hazırlan artık, çıkıyorum ben de evden. Öpüyorum seni." diyip yüzüme kapatan Doruk ile sıkıntıyla dolabımın karşısına geçtim.
Uzun aramalarım sonunda yine de kot bir şort ve beyaz bir tişört giymiştim. İyi ki 25 dakikadır ne giyeceğimi düşünüyordum, bu ikisini 2 dakikada da bulabilirdim cidden.
Saçımı topuz yapıp salona doğru ilerlemeye başladım. Bu sıcakta saçımı salık bırakırsam ensem pişerdi kesin.
Koltukta kucağında Alpi ile uyuklayan abimi dürtüp dışarı gideceğimi söylediğimde beni tam duymasa da kafasını sallamakla yetinmişti. Doruk'tan mesaj gelince hızla beyaz spor ayakkabılarımı giyip dışarı attım kendimi. Ardından hızla kapının önünde duran Doruk'un arabasının kapısını açıp bindim ve uzanıp yanağını öpüp geri çekildim.
"Bakıyorum da pek bir neşelisiniz Gece Hanım."
"Bugün sevgi pıtırcığı olasım geldi."
"Neye borçluyuz bunu, yoksa ultra yakışıklı ve ultra zeki sevgiline mi?"
"Bu tarif ettiğinizin sevgilim olduğuna emin misiniz Doruk Bey?" Çarpılacaktım.
Kaşlarını çatarak hızla bana döndü. Daha fazla dalga geçmeyi bırakıp tekrar konuştum.
"Şaka yapıyorum, ultra kelimesi senin için az kalır bence."
"Hmm. Beni övmen hoşuma gitti, bir daha övsene."
"Onun yerine yola çıksak mı artık? Sabahın köründe aradın seni bir yere götüreceğim dedin. Nereye gideceğiz merak ettim sahiden."
"Beğeneceğine eminim." diyerek arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
"Biliyor musun, geçen gün Akın geldi bize, konuşmak istiyormuş."
"Neyi konuşmak istiyormuş?"
"Tam konuşmadı aslında, durgundu biraz. Kendimde engelleyemediğim ve engellemek istemediğim bir duygu var dedi."
"Aşık mı oldu acaba?"
"Ben de öyle düşündüm, ama aşık olduğunu düşündüğüm kişi beni daha çok şaşırttı. Yani pek anlaşamıyorlar, sürekli laf atıyorlardı birbirine."
"Yok artık, düşündüğüm kişi mi?"
"Yani bizden çıktıktan sonra da onunla buluşmaya gidecekti, sonra konuşmadık ama. Çok mutlu olurum eğer ikisinin de hisleri bu yöndeyse, bence birbirlerini çok mutlu ederler."
"Senin beni ettiğin gibi."
"Yaa Doruk."
"Gece, hayatımı güzelleştirdiğin için teşekkür ederim sevgilim."
"Ağlayacağım şimdi." Hızla elimi tutup dudaklarına götürdü.
"Ağlaman için söylemiyorum, içimden geçenleri söylüyorum sadece."
"Ben böyle cümleler kuramıyorum pek sana ama aynı duyguları ben de sana hissediyorum işte."
"Böyle cümleler kurmana gerek yok ki. Bana bakıp gülümsediğinde gözlerinden geçen duyguları anlayabiliyorum."
Gözlerimin dolduğunu fark edince hızla konuşmaya devam etti.
"Tamam tamam ağlama, bak geldik zaten. Arabayı park ederim, ineriz hemen." Doruk böyle diyince eğdiğim başımı hızla kaldırıp geldiğimiz yere baktım. Hayvanat bahçesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]
Short StoryBilinmeyen Numara: Bu kız beni sever. Gece:Bu kız seni öldürür. Tamamlandı.