Bölüm 16

6.3K 284 110
                                    

Zürafa:  Hey bebek, götür beni o temmuz akşamına,
Gece: Hoşt.
Gece: Sakın devamını söyleyeyim deme.
Zürafa: JEKDLAJDKSKSN.
Zürafa: Neyse, napıyorsun?
Gece: Hazırlanıyorum, Su ile dışarı çıkacağız.
Zürafa: Hayret. Alp ve Ateş yanınızdan ayrılıyor mu sizin?
Gece: Kız günlerimizde onlar da bizim evde Playstation oynar akşama kadar.
Zürafa: O zaman ben tutmayayım seni.
Zürafa: Konuşuruz sonra.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Siyah kot pantolonumu üstüne de beyaz bol kazağımı giydim. Saçlarımı açık bırakıp ayakkabılarımı giyip çıktım ve Su'ların evine doğru yürümeye başladım.  Kapıyı çalınca karşımda görmeyi beklediğim turuncu değil diğerini gördüm.

"Su Hanım henüz hazır değilmiş böceğim. Yüzüne 87. Makyaj malzemesini sürmekle meşgul. İstersen içeriye geç bekle. Nasıl olsa hazır olmasına 3 saat var."

"Arkamdan konuşma, seni duyuyorum."

"Sorun değil, burada beklerim. Gelir zaten birazdan. Sen de bize mi geçiyorsun?"

"Evet ama bu sefer Deniz ve Doruk da gelecekmiş. Alp onları da davet etmiş yani."

"Bilmiyordum onların geleceğini. Desene Alp seni sattı."

"Satmadı. Sadece grubumuzu büyüttü."

"Ay Gece, çok bekletmedim değil mi? Özür dilerim gerçekten."

"Yok be ikiz ne bekletmesi? Bak Gece artık insan değil adeta bir ağaç. Bak köklerine."

"Sen sus, portakal."

"Bana portakal diyene bak hele."

"Neyse Gece hadi gidelim. Daha fazla uğraşamayacağım bu fazladan çocukla."

"Görüşürüz böceğim akşam."diyip Ateş'e doğru öpücük attım ve Su'yun koluna girip yürümeye başladım.

"Su, sana bir şey anlatmam gerek."

"Anlat kuzum."

"Ama daha önce neden anlatmadın diye kızmak yok, tamam mı?"

"Bana bilinmeyen numaradan bir yazdı. 2-3 hafta önce falan. Beni sevdiğini söyledi."

"Ve sen bunu bana şimdi mi söylüyorsun?"

"Kanka valla bak zaman bulamadım maç, ders, sınav falan diye uğraşırken. Tek Alp biliyor, o da mesajı gördüğü için."

"Peki, sen sevgisine inandın mı bu bilinmeyen şahısın?"

"Aslında inanmadım. Hala da inanmıyorum. Zaten konuşma amacımız bu. O beni, sevgisine inandıracak belli bir süre içinde."

"Bu süre ne kadar peki?"

"Bilmiyorum canım ne zaman isterse o zaman bitecek süresi."

"Benim bildiğim Gece, bırak tanımadığıyla tanıdıklarına bile inanmak için bu kadar süre vermezdi. Senin hoşuna mı gitti bu durum yoksa?"

"Ne saçmalıyorsun? Yüz yüze görüşemediğimiz için duygularımızı rahat ifade edemiyoruz sonuçta. Bu yüzden ona inanıp güvenmem daha zor olabilir diye düşünüyorum. Hem kafa dengi birine benziyor, konuşurken eğleniyorum yani."

"Bir bilinmeyene düşme de."

"Saçmalama."

"Ateş'e söyleyecek misin?"

Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin