Bölüm 40

4.9K 252 12
                                    

Alp'ten

Ateş'in bayılmasıyla doktor bize açıklama yapmayı bırakıp Ateş'e yönelmişti. Doktoru kolundan tutup eğildiği yerden zorla kaldırdım.

"O kendisi ayılır, siz Gece'nin durumunu söyleyin lütfen."

"Ama-"

"Kardeşim iyi mi?"

"Henüz iyi demek için çok erken. Ameliyatının iyi geçtiğini söyleyebilirim sadece. Çok ağır bir kaza geçirmiş. Size ne desem şu anlık yalan olur."

"Yaşayacak mı yani?"

"Bu onun gücüne kalmış bir şey bu saatten sonra. Biz elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. Şimdi yoğun bakıma geçiriyoruz. Şu an en kritik zamanlar. Yani ilk 48 saat. 48 saat sonunda size daha doğru bilgiler verebilirim."

Babamın doktora teşekkür etmesiyle kendimi kalktığım sandalyeye geri bıraktım. Bu sırada Ateş'i de başka bir odaya götürmüşler ve serum bağlamışlardı.

Daha kesin bir şey yokken güçlü kalmaya çalışmak çok zordu.

"Gece çok güçlüdür değil mi?"

"O aslında çok narindir, Su. Bize belli etmez, güçlü görünmeye çalışır. Ama içinde hep küçük beş yaşındaki bir kız çocuğudur."

"Atlatacak bunu da ama değil mi?"

"Atlatmazsa diye bir şey düşünmek istemiyorum."

"Ben bir Ateş'e bakayım."

Kafamı sallayarak ona cevap verdim ve uzun zamandır bakıştığım yeri izlemeye devam ettim.

Doruk'tan

Doktorun söylediklerini duyduktan sonra yere çöküp duvara yaslandım. Bacaklarımı kendime çekip ellerimle bacaklarımı sardım ve başımı dizime yaslayıp ağlamaya devam ettim.

Keşke sana güç olabilseydim tam şu an domatesim, keşke.

Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin