Bölüm 70

3.6K 211 137
                                    

Valizleri otobüse yerleştirdikten sonra hep beraber arkalara ilerleyip oturmuştuk. Doruk'un müdüre ısrarları sonucu Defne de bizle gelebilmişti. Sırtımı cama yaslayıp ayaklarımı kendime doğru çektim ve Doruk'a döndüm. Yere koyduğum büyük sırt çantamı işaret edip içinden battaniye çıkarmasını istedim.

"Cidden yanında battaniye mi getirdin?" Arkada oturan abim hemen lafa atladı.

"Yolculuklarda ayıp olmasa yatağını komple taşır bu manyak." Doruk battaniyeyi açıp ikimizi de örtecek şekilde serdi. Kucağımdaki küçük yastığı da başıma koyup tekrar Doruk'a döndüm.

"Eğlenceli olacak." Bu sırada duyduğumuz sesle bizim tüm grubun bakışları sese dönmüştü.

"İmdaaaaat! Beni bu gay Akın ile yan yana oturttunuz, imdaaaat!"

"Lan kaçma! Geberteceğim seni!" En son Deniz ve abimin ikisini tutmasıyla Deniz tıslarca konuştu.

"Ben ikinizi de gebertmeden uslu uslu oturun tamam mı?" Olgun insan da bir başka oluyordu gerçekten.

"Akın, ben seninle oturayım istersen?" Akın'ın gözleri anlık bir parlamış sonra da hemen Sıla'nın yanına gidip oturmuştu. Ateş'in yol boyu tek oturacak olması aslında hepimizin başına belaydı.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Gece de durur mu yapıştırmış cevabı. Ya sana ne demiş."

"Güzel kardeşim bak kendimi çok zor tutuyorum, yarım dışarda oturuyorum."

"Haspam sen yokken ben otururdum Gece ile şimdi seni de aramıza aldık dua edeceğine isyan ediyorsun. Dimi böceğim?"

"Canım turuncum ama sen neden böyle yapıyorsun? Azıcık uyumak istemiştim. Koltukta 3 kişi oturuyoruz şu an. Geldiğinden beri de bizim çocukluk şeylerimizi anlatıyorsun."

"Doruk o yokken biz vardık anlasın diye."

"Ama ağlayacağım ben artık uykusuzluktan."

"Ya tamam ağlama kız. Sen uyu biraz ben sonra gelirim yine. Gidiyorum diye de ağlama tamam mı? Bak üzülürsen hemen ara beni gelirim." Ayağa kalkıp aramızdan çıktı ve bir arkamızda oturan Su ve abime seslendi.

"Sıra sizde, bilin diye söylüyorum. Sizle uğraşama isteğim çok daha yüksek."

"Lan Ateş! Olum kalksana aramız-" Çıkan patırtı sesiyle hepimiz eğilip otobüsün koridoruna baktık. Yerde uzanan abimi gördükten sonra da kahkaha atmaya başladık. Abim tam ağzını açmış Ateş'e laf edecekti ki vazgeçip yastığını alıp başının altına koydu ve uyumaya başladı. Doruk da bana omzunu gösterince başımı hemen omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım. Eğlenceli bir tatil bizi bekliyordu.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Cidden 2 saattir testlerimizle boğuşurken çok eğleniyorduk. Her sınıfı ayrı odalara bölmüşler, başımıza da hoca vermişlerdi. Kesintisiz soru çözüyor, yapamadıklarımızı hocalara sorabiliyorduk.

"Çocuklar bugünlük bu kadar yeter. Akşam yemeğinden sonra tekrar devam edersiniz. Çıkabilirsiniz." Ayaklanmamla sınıftan çıktım. Ateş ve Su'yu hâlâ affettiğimi söylememiştim ama otobüste Ateş'e eskisi gibi davranmıştım. Sadece o bunu fark edemeyecek kadar salaktı.

Otele geldiğimizde hepimiz odalarımıza çıkıp üstümüzü değiştirip sonra ders çalışmaya inmiştik. Defne, Su ve ben aynı odada kalıyorduk. Akın ve Deniz, abim, Doruk ve Ateş aynı odada kalıyorlardı. Ateş'in kimle kalacağını seçmek için kura çekmişlerdi ve abimler kaybetmişti.

Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin