Bölüm 3

10.9K 459 56
                                    

Bilinmeyen numarayla olan konuşmamdan çıkıp okul için hazırlanmaya başladım. Okul eteğimi ve havalar soğuk olduğundan üstüme siyah hoodiemi geçirdim. Okul yönetimi üstümüze pek de dikkat etmezdi. Sarı saçlarımı örüp abimi uyandırmaya gittim. Abi dediğime bakmayın aramızda sadece 1 yaş vardı.
"Abi, hadi uyan. Ben hazırım, erkenden gidelim bugün. Okulda bir şeyler yeriz."
Abim telefonundan saate bakıp geri yattı.
"Gece daha çok var git başımdan."
"Ben çıkıyorum o zaman. Okulda görüşürüz."
"Salak salak konuşma da otur beni bekle. Çıkıp ne yapıcaksın bu soğukta?" diye biraz sinirli cevap verince sabah sabah üstüne gitmeyip beklemek daha iyi olur diye düşündüm.
İlk önce mutfağa geçip kasemi çıkardım ve kendime kahvaltı olarak mısır gevreği hazırladım. Sonra salona gidip televizyonu açıp bir çizgi film kanalında durup kahvaltımı etmeye başladım.

Yarım saat sonra abim geldi ve bir bana bir televizyona baktı.
"Ben diyorum bu daha gelişmemiş diye de beni kimse dinlemiyor. Hadi çıkalım bekletme beni kapıda, kalk sende." demesiyle ayaklanıp hemen montumu ve ayakkabımı giydim. Çantamı da sırtıma asıp evden çıktım.
"Of çok soğukmuş, otobüsle gitsek olur mu bugün, yürürken donarım."
"Bu havada kısa etek giyersen tabi donarsın, o bacağındaki incecik çorap mı koruyacak kızım seni?"diyip önden yürümeye başladı.

Otobüs durağına geldiğimizde daha bir dakika geçmemişti ki otobüs geldi. Allah'ım güne mükemmel başlattığın için teşekkür ederim.
Okul bahçesine girince bizi bekleyen Su ve Ateş'i gördük. Onlar bizim çocukluktan beri en yakın arkadaşlarımızdı ve ikizlerdi. Ayşen Teyze hamileyken kendine ilham geldiğini iddia edip bu isimleri koymuştu çocuklarına. Gerçekten ne ilham ama(!)
"Günaydıın." diye bağırarak yanlarına yaklaştım.
"Günaydın maviş." diye karşılık verdi Ateş. Su ise sadece günaydın demekle kalmayıp bana sarıldı.
"Kızım günaydını falan boşver, neler olmuş neler? C'lerdeki Furkan var yaa..."
"Su gözünü seveyim daha hava aydınlanmadı, daha uyanmadık kızım bu dedikodu aşkı nerden geliyor? Kardeşimi de günaha sokuyorsun sal be kızım bizi bir."
"Ya Alp, neden öyle diyorsun? Ne var ben alt tarafı canım arkadaşımla bilgi alışverişi yapmak istedim. Paylaşımcı olmak güzel bir şey sonuçta."
"Sizi bilemem ama ben çok üşüdüm sınıfa çıkıyorum. Siz neyi paylaşmak istiyorsanız paylaşın kendi aranızda."diyip okul binasına doğru yürümeye başladım. Omzuma bir kol atılınca kafamı kaldırıp sol tarafıma baktım. Ama bayağı kaldırdım yani böyle kafamı kaldır kaldır bitmedi ve Ateş'i gördüm.
"Seni Ayşen Teyzem neyle besledi?"
"Ne?"
"Yani bu kadar uzun olman genetik desem, Su uzun değil. Ayşen Teyzem yemeklerde sana torpil falan mı geçti acaba?"
"Kızım karşında okul basket erkek takımının kaptanı duruyor, farkında mısın?"
"Hayır kanka yani senin de karşında okul basket kız takımı kaptanı duruyor ama ben uzun muyum bu kadar? Değilim."
Biz boy tartışması yaparken sınıfın önüne gelmiştik bile çoktan. Cam kenarındaki sırama geçtim, Ateş de benim yanımdaki yerine geçti ve kafasını direkt sıraya koyup uyumaya başladı bile.
"Hoca gelse bile uyandırma beni bebeğim. Ölmüş de, diğer taraftan çağırmışlar bir gidip gelecekmiş de. Sakın uyumuş deme." diyip uyumaya başladı bile.
Ben de montumu çıkarıp yanımdaki kalorifere iyice yapıştım ve cebimden telefonumu çıkarıp bakmaya başladım. Bilinmeyen numaradan mesaj geldiğini gördüğümde bildirime tıkladım.
Bilinmeyen Numara: Bu elini omzuna atan dört elementten biri olan şahıs benim her gün sinirlerimle oynuyor.
Bilinmeyen Numara: Bak bir de gülüşüyorsunuz.
Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bana sabır ver yarabbim, kırmayayım kaşını gözünü.
Gece: Haddini aşayım deme sakın!
Bilinmeyen Numara: Özür dilerim, güzelim. Birden sinirlendim. Arkadaşına bu kadar laf etmek istemezdim.
Gece: Ha şunu bileydin.
Bilinmeyen Numara: Gece burda şey demen gereken yerdeyiz,
Bilinmeyen Numara: "Güzelin miyim gerçekten?"demen lazımdı.
Gece: Doğru ya.
Gece: Sen hangi hakla bana güzelim dedin???
Bilinmeyen Numara: Gelecekteki sevgilin olma hakkıyla.
Gece: Güvenin tam, bakıyorum da.
Bilinmeyen Numara: Bir gün,
Bilinmeyen Numara: Bir gün beni seveceksin.
Bilinmeyen Numara: Benim seni sevdiğim gibi.

Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin