"Abi, bak beni dinle bir."
"GECE BU NE DİYORUM. BU KİM? SANA NASIL BÖYLE BİR MESAJ ATABİLİR? NEDEN BANA BİLİNMEYEN BİR PUŞTUN SANA MESAJ ATTIĞINI, SENİ RAHATSIZ ETTİĞİNİ SÖYLEMİYORSUN? GECE SEN BENİ ÇILDIRTMAK MI İSTİYOSUN?"
"Abi bak ben her şeyi sana anlatacağım. Ne olur bir sakin ol."
"Anlat çabuk."
Ve 2 gün önce aldığım mesajla başlayan tüm konuşmamızı anlattım.
"Tanımadığın biriyle konuşman ne kadar doğru? Nasıl güvenebilirsin ki ona?"
"Ben güvenmiyorum ki zaten. Abi sen biliyorsun ben artık sizden başka kimseye güvenemiyorum. Sadece bilmiyorum içimden bir ses en azından ona bir fırsat tanımam gerektiğini söyledi ben de bu fırsatı ona verdim."
"Gece bak, biz kediyle köpek gibi dalaşsak da sen benim için çok değerlisin biliyorsun. Ben senin zarar görmeni istemiyorum. Seni dışarıdaki her şeyden korumaya çalışıyorum. Ne kadar koruyorum orası meçhul tabi ama. Sadece sen de biraz dikkatli ol istiyorum."
"Abi ben de dikkatli davranıyorum zaten. Bilinmeyenin bana karşı yanlış bir davranışı şu ana kadar hiç olmadı. Olursa zaten benimle konuşmasına da izin vermem. Merak etme."
"Hadi gel akşam yemeği yiyelim annemler sofrada bizi bekliyor." demesiyle kalktım ve mutfağa indik beraber. Yemekte maçlardan bahsedip biraz konuştuktan sonra yorgun olduğumu söyleyip tekrar uyumaya odama gittim ve hiç direnmeden tekrardan uyudum.Sabah alarmımın rahatsız edici sesiyle uyandım ve telefonu elime aldım. Dün geceden bilinmeyen numaradan gelen ve okumadığım mesajlar vardı. İlk önce rehberime girip onu 'Zürafa' olarak kaydettim sonra da mesajlarına girdim.
Zürafa: Neden görüldü bıraktın mesajımı?
Zürafa: Özür dilerim sana olan sevgimi dile getirdiğim mesaj seni rahatsız ettiyse.
Zürafa: Heey nerdesin?
Zürafa: 5 saat oldu. Hala yoksun. Merak ediyorum. Daha çok erken uyumuş da olamazsın.
Zürafa: Sen beni delirteceksin yemin ediyorum deli olacağım.
Zürafa: Saat 2 oldu. Hala yoksun.
Zürafa: Uyuduğunu düşünüp kendimi rahatlatacağım. Uyanır uyanmaz bana yaz.
Ne kadar da meraklanmıştı. Abim mesaja girince görüldü olarak kalmış olmalıydı. Ben uyuyordum tabii.
Gece: Günaydın.
Gece: Dün bayağı erken uyuyakalmışım. Mesajını abim görmüş o yüzden görüldü kalmış olmalı. Akşam yemeğine kalkıp sonra tekrar uyudum. Telefonu elime almadım yani.
Zürafa: Sen bana açıklama mı yapıyorsun yiaa
Zürafa: Sana deli gibi sarılmak istiyorum şu an.
Gece: Abartma istersen.
Zürafa: Abin mi gördü?
Zürafa: Hay aklıma sıçayım o mesajı atacak zamanı bulmuşum.
Zürafa: Özür dilerim gerçekten bir şey dedi mi?
Gece: Bana güveniyor.
Gece: Sana pek güvenemedi sadece.
Zürafa: Alp bana ne zaman güvendi ki zaten kızım boşver onu.
Gece: Ne?
Zürafa: Çıkmam lazım.
Gece: Abimle tanışıyorsunuz.
Gece: Değil mi?
Gece: Seni bulabilirim demek bu.
Zürafa: Gece,
Zürafa: Lütfen gizli kalma isteğime saygı duy.
Zürafa: Kendimi göstermek istesem gösterirdim zaten.
Zürafa: Zamanı gelince öğren istiyorum.
Gece: Peki, sana saygı duyacağım.gece_yıldız: yemeğimi bekliyorum...
alp_yıldız: suratsız.
dörtelementtenateş : böceğim ❤️
gece_yıldız: böceğimmmm ❤️
dörtelementtensu : bu kadar güzellik çok fazla değil mi canım ❤️
gece_yıldız: biraz daha öv beni sucuk
alp_yıldız: sizin isimlerinize tüküreyim ya dnjxmddkld
+65: bu kız çok güzel ya
+14: dm bakar mısın? Çok güzelsin.
+34: herkese senin gibisi nasip olsun be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]
Cerita PendekBilinmeyen Numara: Bu kız beni sever. Gece:Bu kız seni öldürür. Tamamlandı.