Şu an beş kişi lunapark kapısının önünde duruyorduk. Sabah saati ve kış olduğu için içerisi neredeyse bomboştu. Lunaparktan içeri girmemizle Su merakına yenik düşüp konuştu.
"Ee ilk önce hangisine biniyoruz?"
"Ben kamikazeye binmek istiyorum."
"Tamam Ateş sen ona bin, biz de seni izleyelim. Olur mu?"
"Ya böceğim olmaz öyle. Biri daha benimle gelsin. Kimin geleceğini ben seçeyim. Kabul mü?"
"Kabul." Dördümüz birden kabul etmemizle Ateş düşünmeye başladı.
"Alp. Seni seçtim."
"Neden ben?"
"Gece ameliyattan yeni çıktı, hala dikişleri var onu seçemezdim. Doruk yeni eniştem oldu, ona şimdilik kötü davranmıyorum. Su ile binmek hiç eğlenceli olmaz. Ee geriye sen kaldın."
"Abi oyunbozanlık yapma hadi gidin. Biz de sizi izleriz burdan."
Ateş ve abim kamikazeye doğru yürürken biz de onları göreceğimiz bir yer bulup oturmuştuk.
"Of. Sevdiceğimin de yaktı başını."
"Nolacak Su? Eğlenirler."
"Alp sinirlenip tepedeyken Ateş'i atmasın aşağıya?"
"Yapar mı dersin?"
"Beklerim."
"Ya benim sevgilim o kadar cani mi? Ayıp size ayıp."
Kamikazenin hareket etmesiyle üçümüz de bakışlarımızı oraya çevirdik. İlk başta hafif hafif sallanırken duyduğumuz Ateş'in çığlığıyla gülmeye başladık.
"AAAAA BU ÇOK HIZLI AAAAA."
"Manyak bu çocuk ya."
Kamikaze hızlanıp ters dönmeye başlayınca duyduğumuz tek çığlık bu sefer Alp'e aitti.
"BİSMİLLAH. BU NE TERS MİYİZ BİZ ŞU AN?"
Ateş de ona bağırarak cevap verdi.
"ALP NE ABARTIYORSUN YA."
"Ateş korkmuyor mu şu an?" Su'yun hayretle sorduğu sorudan sonra omuzlarımı silkip cevap verdim.
"Ateş bu. Her şey beklenir."
Doruk kolunu omzuma oturup oturduğumuz bankta beni kendine doğru çekince vakit kaybetmeden başımı omzuna yasladım.
"Benim sevgilim yukarda can çekişsin, siz burda sarmaş dolaş oturun."
"Tamam uyar bana." Gülerek söylediğim şeyden sonra gözlerimi tekrar kamikazeye çevirdim. Şu an Ateş ve abim tepetaklak en tepede duruyorlardı, duyduğumuz tek şey ise abimin çığlığıydı.
Çok geçmeden kamikaze eski haline döndü ve abimin işkencesi bitti. Bize doğru koşan Ateş ve arkasında yüzünün rengi gitmiş abimi görmemizle hepimiz gülmeye başladık.
"Of çok eğlenceliydi. Bu Alp korktu ya anlamadım. Kız portakal sevgiline bak daha kamikazeye binince korkuyor."
"Ateş dua et şu an kendimde değilim. Yoksa si-"
Abimin lafını bölen şey kusmasıydı.
"Ya abi ıyy. Midem çok bulandı şu an." Doruk ellerini gözüme kapatıp beni kendine çevirdi ve başımı göğsüne bastırdı.
"Iy Alp kahvaltıda ne yedin ya? Aynı şeyleri yemedik mi olum? Ay bana bir şeyler oluyor. Bayılacağım galibaa." Ateş de kendini tahmin ettiğim kadarıyla daha demin oturduğumuz banka atmıştı. Artık abim Su'yun ellerinden öperdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zürafa|yarı texting [Tamamlandı]
Historia CortaBilinmeyen Numara: Bu kız beni sever. Gece:Bu kız seni öldürür. Tamamlandı.