Hermelien
Ik zat aan de Griffoendor tafel samen met Harry, Ron en Ginny ik was vergeten hoe veel honger ik had. De gebakken aardappeltjes de boontjes in spek alles smaakte 10 keer beter dan normaal. Mijn school tas stond nog steeds naast me en ik glimlachte. Het was zo stressvol geweest om Draco om hulp te vragen, ik wist zelf niet waarom ik hem om hulp had gevraagd. Maar het was een zeer aangename middag geweest we hadden niet veel woorden gewisseld en toch leek het alsof ik Draco een stuk beter kende. Harry en Ron hoorde ik vaag over zwerkbal praten terwijl ik nog een paar aardappel nam. Ginny ging volledig op in het gesprek dus hoefde ik gelukkig niet te veel te praten. Ik genoot van de maaltijd en overliep de dag nog maar eens in mijn hooft. Ik betrapte me er zelf op dat ik telkens naar de tafel van Zwadderich keek opzoek naar 2 grijsblauwe ogen. Voor de derde keer keek ik terug naar mijn bord, hij was er niet. Ik wist niet waarom ik hem terug wilde zien. Ik voelde iemand naar me kijken. Hoop op keek ik op maar het was Harry, "Lien is alles oké je lijkt zo afwezig." Ik keek Harry aan, ik ben gewoon nog wat moe denk ik. Harry knikte "meschien moet je maar eens vroeg gaan slapen deze avond." Dat leek me inderdaad wel een goed idee. "Morgen kunnen we meschien eens bij Hagrid op bezoek gaan" stelde Ron voor. Ik knikte het was lang geleden dat ik hem nog gezien had. "Morgen word het ook mooi weer" Harry had terug het woord genomen. "Dan kunnen we je meschien wat helpen met de lessen die je gemist hebt buiten." Ik keek op van mijn bord Harry en Ron kerken me alle bij vragen aan. "We hebben extra notities gemaakt voor je" zij Ron trots. "We willen ook mee gaan naar de bib hoor als je dat liever hebt." Zij Harry snel. Nee, het woord kwam iets te luit uit mijn mont en een paar hoofden draaiden zich om te kijken wat er aan de hand was. Ik zou juist heel graag buiten werken, zij ik vlug. Ik ben het wat beu om heel tijd binnen op de ziekenzaal te zijn. Ik lachte Harry en Ron leken zeer blij dat ze niet mee naar de bib moesten. Toen we allemaal klaar waren met eten verlieten we de grote zaal om naar de leerlingen kamer te gaan.Die nacht
Droom
Ik liep door het kasteel, door gangen waar ik nog nooit geweest was. Ik probeerde mijn weg terug te vinden naar de Griffoendor toren maar het lukte maar niet. Het leek of ik telkens een gang had overgeslagen. Na een tijdje kwam ik aan bij de bib, hoe kon dit nou. Ik keek om me geen maar er was niemand in het verlaten kasteel. Vlug ging in de bij binnen voor het weer zou verdwijnen. De bib was volledig verlaten toen ik naar binnen loep. Ik bleef in de midden van de ruimte staan en keek om me heen. De ruimte was verlicht met een open haard die nog licht Brande. De toortsen aan de meuren waren langzaam uit aan het gaan ze gaven enkel nog een zwak licht af. Ik draaide mijn hooft en keek uit de lange ramen. De hemel was bezaait met sterren, de sterren wasten helderder dan ze ooit geweest waren. Ik voelde goe iemand achter me was komen staan. De persoon bewoog langzaam het haar dat over mijn rechter schouder lang naar achteren. Mijn adem stokte en ik stond doodstil. Mijn hard begon luit te kloppen toen de persoon achter me mijn nek kuste. Mijn buik begon hevig te kriebelen en ik slaakte een kreun uit. De persoon legde zijn handen op mijn heupen en trok me tegen zig aan. Opnieuw wert mijn nek gekust en ik voelde mijn benen loom worden. Langzaam draaide de persoon me om en ik keek recht in 2 grijs blauwe ogen. De ogen waren van Draco, ik keek naar zijn gezicht en zag hoe hij op zijn onder lip beet. Mijn adem Galung begon te versnellen toen hij zijn handen op mijn gezicht plaatse. Ik slikte moeizaam toen Draco zijn gedicht naar mijn gezicht toe boog. Zijn lippen raakten de mijne, de kust was teder. Langzaam begon Draco me iets steviger te zoenen. Ik voelde onze lippen tegen elkaar aan en mijn hard klopte luid. Ik hapte naar adem toen Draco de kus stopte. Hij verplaatsen zijn handen terug naar mijn heupen terwijl hij naar me lachte. Langzaam stapte hij naar voor terwijl hij terug op zijn onder lip beed. Hij had me tegen een boeken kast aan gezet. Vol vervangen keek ik hem aan. Hij book weer naar me toe en kuste me opnieuw. De kus was een stuk ruwer deze keer. Ik voelde zijn handen over mijn lichaam glijden en mijn onder buik kriebelde hevig. Ik tilde mijn armen op om ze rond zijn nek te leggen. Op dat moment pakte hij mijn heupen vast en trok me nog dichter tegen zich aan. Ik voelde zijn tong over mijn lippen glijden en ik opende mijn mond. Te kus wax intens en overwelmend, zijn rechter hand was losgekomen van mijn heup en hield nu de achterland van mijn hooft vast. Hij draaide mijn nek en begon het hevig te zoenen. Ik gaf een kreun van genot en sloeg mijn been rond zijn heup.Ik schoot wakker even wist ik niet goed waar ik was. De droom had zo echt geleken dat ik me even moest oriënteren. De gordijnen rond mijn bed waren volledig dicht en het was pik donker. Ik voelde de zijden lakens rond me en de zachte kussens van mijn eigen bed. Gelukkig was ik deze keer niet wakker geworden in de ziekenzaal. Ik dacht aan de droom waarvan ik net ontwaakt was en ik voelde mijn wangen rood worden. Mijn keel was droog en ik trilde lichtjes bij de gedachten aan de droom. Ik liet mezelf terug in mijn kussens vallen en zuchtte diep. Ik steelse mijn nek met mijn vingertoppen waar droom Draco me hevig had gezoend. Ik schaamde me een beetje, hoe kan ik nu op die manier dromen over Draco Malfidus. Hij zou nooit zo over mij denken ook al was hij nu aardig tegen me. Ik sloot mijn ogen opnieuw hopend om opnieuw in de zelfde droom terug te vallen.
JE LEEST
Mijn duistere geheim (dramione)
أدب الهواةHermelien Griffel bekend als het braafste meisje op Zweinstein. Maar wad als de rollen worden omgekeerd met Draco Malfidus. Als hij ingeblikt en lieve bezorgde jongen is. En Hermelien een groot duister geheim met zich mee draagt. Ze is de dochter va...