Uitgelekte infirmatie.

407 19 20
                                    

Hermelien
Mijn vader opende de laatste deur. De deur van mijn slaapkamer. Het was een mooie eiken houten deur. De luxe die dit huis bezat daar kon ik alleen maar van dromen. Ik had altijd al geweten dat ik afstamde van de meest machtigste tovenaar die ooit geleefd had. Maar dat wilde niet zeggen dat hij rijk was. Maar de familie Malfidus daarentegen was wel heel erg rijk. Mijn kamer was op de vierde verdieping aan het eind van de gang. Hij opende de deur en mijn mond viel open van verbazing. De ruimte was groter dat de slaapzaal op Zweinstein. En ik hoefde het met niemand te delen. Geen vergeldende kwebbelde meiden als ik wilde slapen. Geen Belinda die uren kon door praten over jongens en kleding. Geen gezeur over het licht als ik in de avond nog zen boek wilde lezen.   Ik kwam uit in een voorkamer met zetels en een extreem grote boekenkast. Daar was ik metten verliefd op. Ik kon niet wachten om de boeken vol zwarte magie te lezen en te studeren. Langzaam liep ik naar binnen. Mijn hand geleed over de boeken terwijl mijn ogen de kamer door gingen. Ik zal je even alleen laten. Ik knikte terwijl de dubbele deur dicht sloeg. Hij was nu niet echt de vader die ik altijd gewild had maar na al die jaren had ik er niet echt meer een nodig. En ik was blij dat hij niet metten een hand met me probeerde op te bouwen. Maar ik wou de stres en alle vervellende gedachten even vergeten. Ik had noot aan ontspanning en rust. 

Ik rende op het bed af en sprong er op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik rende op het bed af en sprong er op. Dit lag zo goed. Ik rekte me uit en wilde meteen in slaap vallen. Maar dat kon niet wand we moesten straks dineren met een groep mensen die me wilden ontmoeten. Ik ging recht zitten. Mijn ogen speurden de kamer af naar een kast voor mijn kleren. Wand wat had je nu aan zoon grote kamer als er geen kleerkast was. Hoofdschuddend stond ik op en liep naar mijn hutkoffers. Ik had wel nog een mooi kleedje liggen voor de gelegenheid. Na even rommelen had ik een donker rood kleedje vast. Dit was perfect. De rug was in kant net zo als de halve mouwen. Ik trok het over mijn hoofd en bekeek mezelf. Dit zag er best wel oké uit. Maar wad kon het mij ook schelen ik kende de mensen toch niet. En nog belangrijker zij mij niet. Dus kon ik gemakkelijk een paar mensen misleiden. Vlug nam ik mijn zwarte enkellaarsjes en liep de deur uit. Ik wilde opzoek naar Draco en dan kijken hoe het met Bel ging. Halverwege de gang kwam ik Bellatrix tegen. Ze keek me verward aan. Hoe is het met Bel vroeg ik beleefd. Ik kende haar niet goed maar ze leek me wel iemand om geen vijanden mee te worden. Ze is buiten levensgevaar en rust nu uit op haar kamer. Maar wad geeft u aan mevrouw Vilijn als ik vragen mag. We dineren straks toch. Vroeg ik verbaast. Ik wist zeker dat ik mijn vader goed begrepen had. Of bedoelde hij morgen pas. Ja dat is er inderdaad gaat u die jurk dragen. Ik haalde mijn schouders op. Ik heb niet echt een deftige jurk. Wel meschien wel mijn gala jurk die is ontworpen door een ontwerper zij Lucius. Maar het probleem is dan weer de kleur hij is namenlijst roze. Bellatrix keek me verbaast aan. Er hangen toch duizenden jurken in u kast. Ik en Narciss zij ze gaan bestellen en hebben ze opgehangen. Maar er staat geen kast in mijn kamer Bellatrix. Ik zal wel tonen waar u kleren hangen volg mij. Met grote passen liep ze terug naar mijn kamer. Ik moest bijna lopen om haar bij te houden. Ze opende de deur en liet naar de boekenkast. Nu zag ik dat de boekenkast rond een deur gebouw was. Deze kans op mevrouw Vilijn. Ze opende de deur en we kwalen uit in een donkere ruimte. Waar zit dat lichtknopje nu toch hoorde ik Bellatrix gefrustreerd fluisteren. Ha hier zo. Ze knipte het licht aan en mijn mond viel open. We stonden in een grote parementen badkamer. Rechts van mij stond een bad waar zeker twee personen in konden. En daarnaast was een grote glazen douche. WoW zij ik zachtjes. Ik weed het deze badkamer is groter dan de mijne zij Bellatrix lagend.

Mijn duistere geheim (dramione) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu