Rozdział 13

252 20 4
                                    

Pov. Namjoon

- gdzieś ty był tyle czasu ? Wiesz, która jest godzina ? Jutro mamy trening - odrazu po wejściu do dormu zastałem Jin'a.

- spotkałem się z HyoRin - szepnąłem zdejmując buty i wchodząc w głąb salonu.

- jest 3 w nocy - wskazał na zegarek - ona tez ma jutro szkołę - pokręcił głową na boki.

- spokojnie nic takiego się nie stało - wyjaśniłem - pokłóciła się z rodzicami - westchnąłem - mniejsza o to jutro wyjaśnię..

Pov. HyoRin

- a to tobie co ? - zapytała SoMin machając mi dłonią przed twarzą.

- huh ? - zamrugałam kilkukrotnie - a co ma mi być ? - zapytałam.

- proszę cię - spojrzała na mnie wymownie - wyglądasz jak zombie - zaśmiała się - spałaś w ogóle dzisiaj ?

- jakoś nie było okazji - mruknęłam przecierając zaspane oczy.

- nie było okazji ? - spojrzała na mnie dziwnie - przecież ty uwielbiasz spać - zachichotała - opowiadaj co robiłaś takiego w nocy, że nie mogłaś się wyspać - zapytała zaciekawiona.

- oj no..najpierw pokłóciłam się z rodzicami. Rozumiesz, że zabronili mi wychodzić z domu ?

- lekka przesada - wykrzywiła usta - ale kontynuuj..

- no.. potem zaczekałam, aż zasną i wymknęłam się z domu i spotkałam się z Namjoon'em

- o jezu nie wierze w ciebie ! - pisnęła jakby uradowana - w końcu żyjesz jak normalna dziewczyna w naszym wieku ! - klasnęła w ręce - wiesz.. uciekanie z domu żeby spotkać się z chłopakiem - zrobiłam dwuznaczną minę - jak z jakiejś dramy - rozmarzyła się.

- nie wyobrażaj sobie za dużo - pokręciłam głową na boki - wątpię, że coś z tego będzie

- ach.. ty zawsze odrazu się zniechęcisz - westchnęła - pomyślałaś chociaż raz o nim inaczej ?

- inaczej ? - zmarszczyłam brwi.

- no wiesz.. jak o chłopaku - wyjaśniła - gdyby nie był kimś ważnym tym bardziej nie wyszła byś z nim w nocy

- może i coś do niego czuje, ale co z tego ? - spuściłam wzrok na swoje buty - co mi po tym ? Myślisz, że to takie łatwe ? Co ja powiem rodzicą ? Napewno wyrzucą mnie z domu, albo co gorsza już totalnie odseparują mnie od ludzi i zmuszą do tego głupiego ślubu. A ten idiota ? On tylko dolewa oliwy do ognia. Na sam jego widok.. agh.. strasznie mnie denerwuje. Nawet nie wiem jak mam powiedzieć to Namjoon'owi, „cześć ! Przepraszam, że nie powiedziałam ci wcześniej, ale mam wyjść za mąż za kogoś innego, ale i tak to ciebie kocham?" Wyobrażasz to sobie ? Bo ja nie

- w końcu masz urodziny, będziesz pełnoletnia, więc nie będą mieli nic do gadania - uśmiechnęła się pocieszająco.

- uwierz mi.. chciałabym żeby tak było

- nie przejmuj się - poklepała mnie po ramieniu - może pewnego dnia zmienią zdanie

- nie wiem co musiałoby się stać żeby zmienili zdanie - westchnęłam - nie chce już o tym rozmawiać chodźmy na lekcje..

Pov. Namjoon

Właśnie mieliśmy kilkuminutową przerwę. Usiadłem zmęczony pod ścianą i napiłem się wody.

- powiedziałeś już menagerowi o HyoRin ? - zapytał Hoseok siadając obok mnie.

- nie wiem czy to dobry pomysł - skrzywiłem się. Co jeśli jej nie zaakceptuje i zabroni spotykać się z nią ?

- wiesz jaki jest menager napewno cię zrozumie - wtrącił Taehyung.

- co zrozumiem ? - do sali nagle wszedł nasz menager, a mnie przeszły dreszcze - coś się stało ? Nabroiliście coś ? - zapytał podejrzliwie.

- nie, nie - zaśmiał się Jimin - ale jest pewna osoba, która ma coś do powiedzenia - młodszy spojrzał na mnie wymownie.

- Namjoon ? - odezwał się menager - chcesz mi coś powiedzieć ? - spojrzał na mnie pytająco.

- nie.. znaczy tak.. znaczy.. - podrapałem się nerwowo po karku - chodzi o to, że.. ja..

- no dalej hyung - popędził mnie Jungkook, a ja westchnąłem.

- poznałem dziewczynę ! - powiedziałem to tak szybko, że nie zdziwię się jeśli nie zrozumieli ani słowa.

- co ? - menager zmarszczył brwi - nie wiem co chcesz powiedzieć, ale zaczynam się bać - zaśmiał się lekko - powtórz jeszcze raz.. tylko wolniej - dodał.

- po prostu.. ja.. poznałem dziewczynę - spuściłem wzrok na podłogę. Myślałem, że serce wyskoczy mi zaraz z piersi. Nie pamietam kiedy byłem tak zdenerwowany..

Stracone zachody miłości | Kim NamJoonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz