Taehyung szemszög.
Az egyik pokrócot amit hoztam leterítettem a fűre, majd miután rá ültettem az elvarázsolt lányt aki még mindig elvolt foglalva a látvánnyal, a másik pokrócot rá terítettem a hátára, de feleslegesen, mert hanyatt vágódott vigyorogva a leterített anyagon és úgy kémlelte tovább az eget, mint aki még sosem látta azt. Rá vezettem íriszeimet a lányra és mosolyogva figyeltem őt. Nekem ő sokkal szebbnek tűnt, mint az a sötét égbolt, amely lekötötte őt, sokkal ragyogóbbnak tűnt számomra Lisa, mint a fényesen cikázó csillagok, és sokkal jobban elvarázsolva hatot ő rám, ahogyan rá a gyönyörű hold.
Hátra dőltem én is a pokrócon, majd felé fordultam, a fejemet pedig kitámasztottam a bal kezemmel. Egy pillanatra ide pillantott felém, majd újra az égboltnak szentelte minden figyelmét, én pedig végig jártattam az egész nőn a szemeimet, tekintettem pedig megakadt az ajkain, ahogyan végig nyalt rajtuk, fényesen csillantak meg a hold fényben, amely bevilágította Lisa meseszép arcát. Annyira hívogatóan csalogattak az ajkai, hogy időnként nyelnem kellett jó nagyokat, mert már ettől a mozdulat sorától kezdtem érezni, hogy ott lent délen rosszra fognak fordulni a dolgok, úgy kívánom a csókját, mint a sivatagban az ember a vizet, aki már vagy három napja nem ivott, az én szám pedig ettől száraz. Felültem a pokrócon, majd Lisa fölé tornyosultam, kitakarva a szemei elöl azt ami elvette tőlem az eddigi figyelmét. Lisa láthatóan nyelt egyet és megszeppenve nézet fel rám, én pedig fogva tartottam őt a tekintettemmel és úgy néztem le rá mint egy ragadozó az elesett prédájára. Felemeltem jobb kezemet amit idő közben Lisa válla mellett tartottam, és kisöpörtem az arcába lógó, hosszú kék kósza haj tincseit. A tettem után Lisa végül angyalian rám mosolygott, így én is vissza mosolyogtam rá szelíden. Ezután ujjaimmal végig szántottam vékony szép nyakán, ahol édesen lüktetett egy ér. Ahogyan cirógattam őt, a teste alattam meg-meg remegett, mellkasa pedig fel és le ugrált. Ahogyan alattam fekszik kiszolgáltatottan, ártatlanul mint egy angyal, a fülemben pedig hallom az ő szívének ütemes moraját, amely kitölti hallójáratomat, úgy ezzel együtt söpör végig rajtam az-az izgalom amely fizikálisan már fáj, annyira kívánom őt. Ezért tovább nem kínoztam már magamat, behunytam szemeimet, majd mélyen beszippantottam a friss levegőt azzal egy időben pedig ki is engedtem magamból, ezután pedig lehajoltam Lisához ezzel csókba hívogatva őt. Amikor ajkaink egymást megérintették, mind a kettőnkből felszakadt egy megkönnyebbült sóhaj, mint, hogy ha már évek óta erre vártunk volna. Olyan finomak és puhák voltak számomra ajkai, mint a legédesebb gyümölcs.
Éreztem ahogyan Lisa feljebb tolja magát a pokrócon ezzel engem hátrébb nyomva, majd amikor ezt megtette bele csimpaszkodott a nyakamba és az ölembe vetette magát, és nyelveivel utat törve magának tépte vadul az ajkaimat, de nem lepett meg a hevesége az irányomba, inkább belemosolyogtam a csókunkba, és ezzel a viselkedésével csak még jobban felkorbácsolta az amúgy is kitörni készülő vadállatot belőlem. A bennem rejlő szörnyet már így is nehezemre esik kordában tartani, és megálljt parancsolni neki, hogy ne tegyek kárt az előttem lévő törékeny porcelánba.
Tenyeremet levezettem hátán egészen le a formás fenekéig, és enyhén belemarkolva húztam még közelebb magamhoz, amivel csak még inkább magam alatt vágtam a fát, mert akaratlanul is felmordultam. Lisa megszakította a csókunkat és levegőt kapkodva nézet rám a gyönyörű szép szempárjával amibe én egy pillanatig elvesztem, de aztán odahajoltam hozzá és gyengéden megszívtam a finom makulátlan hó fehér bőrét a nyakán, ami miatt a lány halkan felsóhajtott szinte alig hallhatóan, de én még is tisztán hallottam őt, majd ajkaimat végig futtattam onnan egészen le a kulcs csontjáig, miközben ezt a folyamatot elvégeztem, Lisa az ujjait belevezette a hajamba és finoman belemarkolt, majd a fejemet jobban oda húzta a kulcs csontjához, amit ezután úgyan csak megszívtam mint a mutatós nyakát. Felemeltem a fejemet és ő rá pillantottam, de Lisa tenyere még mindig a fejemen volt tartva. Mellkasa jobban emelkedett most mint az elején, mielőtt megcsókoltuk volna egymást, úgy ugráltak kerek és tenyérbe való halmocskái, hogy a látványra nyelnem kellett egyet, majd nem habozva tovább hüvelyk ujjamat végig vezetem a pólója szegéje alatt, majd meg markolva az anyagot téptem le róla, ami már csak rongynak felelt meg. A lány pedig ettől a tettemtől pislákolt felém kidülledt szemekkel és szét nyílt ajkakkal.
أنت تقرأ
Ölj meg vagy Gyógyíts meg ( Taehyung ff.)
خيال (فانتازيا)Lisa élete darabokra hullik, amikor szüleit egy démon megöli, és őt ártatlanul bedugják egy javító intézetbe. Öt év után szabadul, és nagymamájához kerül egy rejtélyes kastélyba, ahol angyalok és démonok élnek együtt, hogy megakadályozzák a pokol fe...