3. Rész

439 26 0
                                    

Miután Jennie majdnem rám szakította az ajtót, elindultunk valami megbeszélésre a nagyihoz. Nem sok kedvem volt hozzá, de ha már itt akarok lakni akkor muszáj. Az ajtóhoz érve hangokat hallottunk kiszűrődni a folyosóra. Ezek szerint nem csak nekünk van itt megjelenésünk. Mosolyogva nyomtam le a kilincset, de a mosoly egyből le is fagyott az arcomról mikor megláttam a négy démont tartózkodni az irodában. Meglepetten pislogtak ránk, ők se számítottak az érkezésünkre ahogyan mi sem ő rájuk.

-Na most, hogy mindenki itt van, kezdjünk is bele. -dörzsölte össze tenyereit a nagyi. - Tudjátok miért vagytok itt? -nézett végig a társaságon, nem válaszolt egyikünk sem csak megingattuk a fejünket. - Titeket választottunk ki arra, hogy elmenjetek és megkeressétek a hold kristályt. -állított kész tények elé minket. Mind hatunknak az álla szinte majdnem koppant a padlón. Hát normális? Lehet, hogy a többiek fel vannak készülve rá, de én nem. Tegnap kerültem csak ide erre máris kiküldetésre invitálnak.

-Ezt mégis hogy gondoltad? -szólaltam meg végül én, ha már a mellettem lévők mind csendbe néztek maguk elé.

-Parancsolsz? -tett egy lépést felém, össze szűkített szemekkel nézet rám. De egyáltalán nem hatott meg a nézése, tartottam a szemkontaktust vele miközben kihúztam magamat, hogy megjátsszam a keményet előtte.

-Egy, én nem megyek ezekkel sehova!-mutattam rá a négy jó madárra akik továbbra is csendben voltak és csak pislogtak mind hal az akváriumba. - Kettő, én csak tegnap kerültem ide. Még jóformán meg se emésztettem azt, hogy hová kerültem, nem, hogy küldetésre menjek. Még kardot se fogtam soha a kezembe, se pedig íjat vagy bármi mást. -nevettem fel kínosan. Elfordult, majd az íróasztalához sétált és háttal nekünk feszülten felsóhajtott.

-Ha valakinek nem tetszik akkor az most távozón! -mondta ki azt amire szerintem mindenki várt. Mind a csorda úgy indultunk el az ajtó felé. - Á,á,á,á, -torpantunk meg a hangja hallatán. Még mindig háttal állt nekünk, de érződött a hangjából az a beteges mosoly. - Ti komolyan azt hittétek, hogy minden következmény nélkül elmehetek? - kacagott fel boldogan, mint ha élvezné, hogy sarokba szorít minket. Nem is értem,hogy miért félünk egy idős asszonytól, talán csak a hangja teszi, ami csöpög a gúnytól és a hatalom vágytól. -Ti! -mutatott a fiúkra mikor már megfordult, és így szembe nézhetünk a szép gonosz mosolyával. - Ugye nem akartok vissza menni a pokolba? Mert nem hiszem hogy ezek után, hogy az Istenekkel alkut kötöttetek, tárt karokkal várnának benneteket. Szerintem évtizedekig ha nem több... kínoznának titeket ott lent, ami nem hiszem tetszene. És ugye azt mind tudjátok, hogy a pokolban másképp telik az idő. Ami itt egy év, az ott lent tíz. Ezt akarjátok? -kérdezte meg tőlük, mire a fiúk nagyot nyelve megrázták egyszerre a fejüket. Rá néztem Taehyung-ra akin láttam, hogy próbálja vissza fogni a benne szunnyadó démont, nagyon nem tetszett neki a nagyi fenyegetőzése. Nem is csodálom, mert annak ellenére, hogy a pokolba kívánom őket, nekem sem tetszik a nagyi temperamentuma. - És ti pedig! -indult meg felénk, amit én rezzenésmentes arccal követtem. -Jennie, simán elrendezhetem még ha angyal is vagy, hogy halálod után a lelked a pokol bugyraiban égjen kínok között. Tiszában vagy te is vele, hogy az újonnan jött lelkeket nem éppen kellő módon kínozzák. -megijedt mellettem a lány és az egész testén libabőrök futottak végig. A szemei kitágultak,az arca meg elfehéredett. Az ájulás szélén állt. Komolyan ezt a nagyi élvezi, hogy másokra hozza a frászt? -És Lisa te ped... -folytatta volna tovább de közbe vágtam, én ugyan nem ijedek meg tőle mind ezek öten, még ha magamra is haragítom és ezzel utcára is kerülök, de az mégse annyira nagy átok mind amivel a többieket fenyegette.

-Igen, igen, ha nem tetszik valami az utcán köttök ki, és bla bla bla. Még valami kedves gróf asszony?-forgattam meg a szemeimet, de a féloldalas és elégedett mosoly ott bujkált az arcomon. Végig néztem a társaságon akik megpróbálták vissza folyatni a mosolyukat, a nagyi előtt. Kíváncsi lennék,hogy egy öreg asszonynak honnan van olyan hatalma amivel kordában tud tartani egy csapat démont, angyalokkal együtt.

Ölj meg vagy Gyógyíts meg ( Taehyung ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant