Hot🔥🥂

1.8K 31 41
                                    

Stüdyodan ayrıldıktan sonra Dicle Zeynep Bastık'la görüşmeye, Kıraç ajansa, Barış da sete gider.

Aksama doğru Dicle zar zor görüşmesini bitirmişti; çünkü Zeynep Bastık'ın çekim günleri o kadar doluydu ki İrem'le Buray'ı bu akşama aldırmak için arada Kıraç'tan da yardım alarak ikna etmeyi başarmıştı sonunda. İrem ve Buray'a haber verdiğinde Buray, Barış'a da mesaj atarak onu da çekimde arkada izlemesi için çağırdı. Barış seve seve bu daveti kabul ederken odasına çıkıp hazırlanmaya başladı. Dicle'yle haber vermedi çünkü aklında başka planlar vardı 🔥 (alev emojisi hahahha)

Çekim geceye doğru olacaktı ve saat yaklaşıyordu. Dicle de hazırlanmaya başladı. Telaştan Barış'a haber vermek gelmemişti aklına

Kıraç evinde hazırlandıktan sonra her şeyin yolunda olup olmadığından haberdar olmak için Buray'la son bir görüşme yaptı. Zaten aynı yere gidiyorlardı ama olur ya! Ünlü işleri... Birden ortadan kaybolma riskini göze alamazdı. Buraydan olumlu cevap gelince arabasına binip, sözleştikleri gibi Dicle'yi almak için yola çıktı. Beraber gideceklerdi.

Kıraç, Dicleyi evinden alıp stüdyoya doğru harekete geçti.

Barış da jilet gibi giyindikten sonra yola çıktı. Dicle'nin aklını karıştırmak istiyor gibiydi...
.
.
.

Stüdyonun önüne geldiklerinde Kıraç&Dicle ikilisi ve Barış Havas'ın arabaları karşı karşıya geldi ve sert bir frenle durdu.

Önce kıziyla birlikte Kıraç indi arabadan, saniyeler sonra ise Barış. Fakat Barış, Dicle'nin aklını karıştırmak istese de ters köşe olmuştu. Çünkü;

(İkilinin kombini)

Barış küçük bir es verip kendini toparladıktan sonra yürümeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barış küçük bir es verip kendini toparladıktan sonra yürümeye başladı. Asansör bekleyen Dicle ve Kıraçın arkasından dolanıp elini Dicle'nin omzuna attıktan sonra Kıraç'a selam verdi. Kıraç önce öylesine, önemsizce dönüp yüzünü buruşturarak Barış'ın selamını karşıladı. Fakat arkasını döndüğünde Barış'ın elini Diclenin omzunda gördüğünde hızlıca tekrar dönüp Barış'ın elini göz hapsine almıştı.

Barış ara sıra elini omzuna attığı sevgilisinin elbisesinin askılarıyla oynuyordu.

Kıraç, bakışlarının bir işe yaramayacağını fark edince önüne dönüp onlara bakmamaya çalıştı.

Asansör geldiğinde önce Barış ve Dicle binip arkaya geçmişlerdi. Kıraç da onlara arkasını dönecek şekilde bindi.

Barış elini Diclenin omzundan yavaşça indirip sırtından beline doğru parmağıyla daireler çizmeye başladı. Dicle'nin içi gıdıklanmıştı. Hafifçe gülüyordu.

Asansör kapısı açıldığında toparlanıp, Kıraç'ı takip ettiler. Buray ve İrem onları stüdyoda karşılayacaklardı. Iki taraf da sanatçılarıyla Selamlaştiktan sonra Buray ve Barış tokalaştı

DicBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin