22.02.2022
Işte beklenen gün;
Dijital sete çıkış tarihi!Bu sabah büyük hazırlıklar, uzun uzun tekrar alınan provalardan sonra artık hazırız deme vaktiydi. İlk defa kendilerini bu kadar yeterli hissediyorlardı bir proje için. Biraz iddiali olabilir evet ama onlar bunu göze almıştı..
Sonuçta hiç bir proje için fazla yeterli olmazdı insan, çalışa çalışa, deneyimleyerek gücüne güç katardı. Ama onlar; şimdiden güçlü başladılar. Çünkü birbirleriyle partner olmanın ekstra getirdiği güven vardı. Tabii ki dijital sürecinde sadece birbirleriyle oynamayacaklardı ama birlikte çalışıyor olmak güven duygularını diri ve taze tutuyordu. Bu süreçte motivasyon düşüklüğünde, sette çıkan ufak bir tartışmada, kendilerini yetersiz ve başarısız gördükleri en ufak yerde birbirlerine gideceklerini biliyorlardı. Daha önceden partner olmanın getirdiği ajantajlardan biri ise, artık çok iyi tanımalarıydı birbilerini. Ona neyin iyi geleceğini bilmeleriydi.
Ama bu ikilinin ufak bir problemi vardı artık. Sanırsam partner olmaktan öte gitmeye başlıyorlardı ve bu onları korkutuyordu istemsizce, nedensizce..
Şimdilik bu duygularını göz ardı etmeye çalışıyorlardıBüyük gün bugündü. Tempolu bir set süreci başlıyordu. Sabahın erken saatlerinde ikisi de heyecandan ayaktaydı. Ahsen biraz sonra giyinmeye başlayacak, dolabın önünde kıyafet seçiyordu. Deniz ise "önce sağlık" diyerek kahvaltısını yapıyordu
Ahsenin kıyafet seçimi normalden uzun sürmüştü. Hiç de huyu değildi ama ilk set günü olduğu içindi herhalde. Hazırlanması tahmin ettiğinden uzun sürdüğü için kahvaltıya vakit bulamamıştı. Acele ile evden çıkıp arabasına yerleşti.
Deniz rahat rahat kahvaltısını yapıp giyindi, dünden seçip hazırlamıştı her şeyini. E kendine bakmayı seven bir çocuk olduğu için, ayna karşısında birazcık fazla zaman geçirdi sadece...Sanki Ahsen'le önceden haberleşmiş gibi ona uyumlu siyah spor bir takım giydi Deniz. Şimdiden birbirlerini tamamlamaya başlıyor gibiler..
Ahsen yol üzerinde durup atıştırmalık bir şeyler aldı kendine, Deniz'e de bir şeyler almak için bakındı ama; burada onun yiyeceği tarzda sağlıklı şeyler yoktu.. Tam çıkacakken kafasını çevirdiği tarafta badem gördü. Bingo! İşte bulmuştu ona da alacak bir şey; iyi de buna neden bu kadar mutlu olmuştu? Son zamanlarda kendini tanıyamıyordu resmen; vücudu ve beden dili bu çocuğu düşününce farklı reaksiyonlar gösteriyordu... Anlamadı ama çok da önemli değildi.
Denizcan sırt çantasını da alıp arabasına bindiğinde, set abur cuburunu almayı unuttuğunu farketti ama tekrar eve çıkmaya üşendi. Ahsen'in onun yardımına koşacağından habersizdi.
~
İlk sahnenin çekileceği mekana, yine aynı anda; arabaları birbirine bakacak şekilde burun buruna sert bir frenle durarak geldiler. Bunu nasıl başarıyorlar? Alışkanlık olmasa bari, ilk provaya gelirken de böyle olmuştu ama şimdi ufaktan eğlenceli gelmeye başlamıştı ikisine de.
Arabadan gülerek inip birbirlerine doğru yürüdüler. Ahsen gülücükler içinde cıvıldadı: