~
Denizcanin paylaştığı story kısa sürede büyük ilgi gördü. Magazin sayfaları yaza yaza bitiremiyordu bu ikiliyi, Ahsenden yanıt gelene kadar teoriler kurmaya devam ediyorlardı. Denizcan gece 2de storyi attıktan sonra internetini kapatmış telefonunu bir kenara atmıştı.
Ahsenin onu uykuya alıştırdığı saate kadar oyalandı, düşünmemeye çalışıp şiir kitabını okumaya devam etti.Ahsen ise o sırada gün içinde çektikleri videolari, fotografların küçük bir kısmını paylaşıyordu. Denizcan onu da alıştırmıştı sosyal medya ilgisizliğine.
Paylaştıkları storyler kısa zamanda etkileşim almış, resmen patlamışlardı. Fanlar da bu kadar ilgiyi beklemiyordu doğrusu final sonrası.
Fakat bir de Denizcanin gönlüne sormak lazım...Ahsen, Denizin şiir storysini gördükten sonra kalp çarpıntılarına engel olmaya çalışıyordu. Ciddi miydi bu çocuk? Baya baya aşk şiiriydi bu! Ama belki de kitabi o aldığı için kendisini etiketlemişti, bu da bir ihtimaldi AhStoryi sadece alıntılayıp paylaştı. Ne bir emoji ne bir yazı..
Denizcan günün sabahında telefonuna gelen mesajla uyandı. Gece kalkıp internetini açmış ama mesajlara bakmadan geri yatmıştı. Aslında bir göz gezdirseydi bu mesaji daha önceden görecekti;
Menajer Oyuncuları Whatsapp Grubu
Beran: Geliyorsunuz değil mi ekibin kahvaltısında?
Gamze: Ben geliyorum
Semi: Ben de ben dee. Ahsen geliyorsun dimi maymunn??
Buse: Ben hazırlanıyorum bilee geç kalmayınDenizcan kahvaltıya gitmeyi düşünmüyordu. Zaten böyle çok sosyal şeyleri de sevmezdi. Gerilip, rahat davranamazdı. Fakat Ahsenin gelip gelmeyeceğini merak ediyordu. Semi'nin mesajina da cevap yazmamıştı gruptan.
Deniz, kısa bir duşa girip çıktıktan sonra telefonunda Ahsenin adını görünce yüzündeki sırıtmaya engel olamadı. Sonunda beklediği mesaji gruba yazmıştı Ahsen
Menajer Oyunculari Whatsapp Grubu
Ahsen: Ben geleceğim ama yanımda bir arkadaşımı da getirsem sorun olmaz değil mi?
Deniz kendi kendine konuşmaya başlamıştı:
"Olur tabii ki! Kimi getireceksin ki hem! Menajer oyuncuları sonuçta bu grubun adı! Kim ki bu arkadaş..."
Bunlari söylerken kendini çoktan hazırlanmak üzere dolabın karşısında buldu. -Immm şeyyy... aslında gitmeyecekti ama... kesinlikle kahvalti için gidiyordu evet...
Bugün özellikle özen gösterdi kıyafetine. Şık olmalıydı ama neden? İstemsizce kendini güzel gösterme çabasına girmişti.
Laciverte yakın Spor takım elbise giymiş, bembeyaz ayakkabıları ve güneş gözlüğü ile muhteşem gözüküyordu doğrusu. Bir kaç da takısı vardı kombinini tamamlayan
Kısa sürede hazırlanan Denizcan kahvaltı mekanının yolunu tuttu. Şeyy... bu kadar hızlı hazırlanmasını kendi de beklemiyordu doğrusu!
Mekana girdiğinde bir kaç kişi gelmişti henüz, yalnız fazladan bir kişi vardı; kimdi o Ahsenin yanındaki adam?! Bir de yanına oturmuş!! Neyse neyse Denizcan nereye oturmalıydı? Tam karşısına..? Yok canım! Orada oturup onları mi izleyecekti!