8 . Ĵ Ɛ ♡ И 'S Ƈ Λ F Ɛ ☕

659 80 62
                                    

ჯონგუკი უფროს სხეულზე ზურგით აწვენს და ზემოდან ექცევა, ჯერ კიდევ შარვლით შეფარულ უბეზე ჯდება შიშველი სხეულით და თეჰიონის მკერდისკენ იხრება. სველი კოცნებითა და კანის წუწვნით მიუყვება ლავიწებს, შემდეგ ქვემოთ ჩადის დაწითლებულ კერტებს კბილებში იქცევს და თან ქვემოდან აპარებს თვალს თეჰიონის ნასიამოვნებელი სახისკენ.

კიმის ნახევრად შიშველ სეხულზე თვალი წამითაც, რომ შეგევლოთ აუცილებლად დაინახავდით შრამად დარჩენილ ჭრილობებს. ერთი განსაკუთრებით გამოირჩეოდა, მარცხენა მხარეს, მკერდის ქვემოდან იყო. ჯონგუკი სწორედ ამ ნაწილთან შეჩერდა, თითებით ნაზად შეეხო, მთლიან სიგრძეზე გადაუსვა ფრთხილად და სველი კოცნებიც დაუტოვა შრამზე. ჯონგუკი კიმის სხეულს ისე ეფერებოდა თითქოს მისი შრამების განკურნება შეეძლო და ამისთვის თავსაც არ ზოგავდა. ყოველ შეხებაში სითბოსა და სინაზეს აქსოვდა, არაფერს აკეთებდა უყურადღებოდ ანდაც მოვალეობის მოხდის მიზნით. თვითოეულ ნაწილს უკოცნიდა, ეფერებოდა და კიმისგანაც ნასიამოვნებელ ოხვრებს იღებდა. ზედატანის არცერთი ნაწილი არ დარჩენია მიუკარებელი, კმაყოფილმა გადაინაცვლა თეჰიონის შარვლის შესაკრავისკენ, ბიჭს თვალებში უყურებდა და ისე ხდიდა ქსოვილს სხეულიდან. საცვალი ჯერჯერობით გაუხდელი დატოვა, ისევ მის უბეზე დაჯდა და წრიული მოძრაობებით დაიხარა წაბლისფერთმიანის ტუჩებისკენ, ნაზი კოცნა ვნებიანით ჩაანაცვლა,  თეჰიონზე დომინანტობდა, მაგრამ კიმი ამის საშუალებას აძლევდა და მთლიანად ეძლეოდა, უფლებას აძლევდა ჯეონს ის გაეკთებინა რაც სურდა. ჯონგუკმა თეჰიონის მარწყვივით წითელი და კოცნისგან დასიებული ტუჩებიდან ყბის ხაზზე გადაინაცვლა, თან უბეზე ნელ მოძრაობას არ წყვეტდა.

_ჯონგუკ, ეს პირველია?

თეჰიონს ხმა იმაზე მეტად დაბოხებოდა, ვიდრე ჩვეულებრივ. ჯონგუკმა წამით შეიცადა, შემდეგ კი თავი თეჰიონის მკერდიდან წამოსწია.

ʝεσɳ'ร cαƒε. ҡ.ƭɦ ☆ ʝ.ʝҡWhere stories live. Discover now