Declan
Pozvedl jsem k němu zrak. Jeho tichý hlas mnou rezonoval a otázka potřebovala odpověď.
"Nevím, bez násilí. Pomalu." Jen ty slova už mě rozechvěla očekáváním. Stoupl jsem si k němu, dvěma prsty pozvedl jeho bradu a něžně ho políbil. Nespěchal jsem, prostě si jen užíval jeho blízkosti. Mé ruce stahovaly jeho sako z ramen a pak pokračovaly i s košilí a kravatou. Přejížděl jsem mu rukama po zádech, ramenou a každou odhalenou část kůže políbil. Hrál jsem si s jeho bradavkami, které jsem olizoval a opatrně sál.
Byl to obrat úplně jiným směrem, ale já byl z toho všeho snad víc vzrušený, než při těch vášnivých rychlovkách.
Matthias
Byl tak něžný! Dotýkal se mě pomalu a jemně. Jeho obvyklá prudkost byla pryč a já najednou nevěděl, co si mám počít. Pomalu jsem zvedl chvějící se ruce a s nepatrným zaváháním mu je položil na ramena. Stáhnul jsem mu sako a uvolnil kravatu. A pak jsem zasténal, protože se začal věnovat mým bradavkám. Zasténal jsem a prsty mu vjel do vlasů. Jemně jsem ho hladil a místy ho lehce zatahal.
A pak už jsem to nevydržel. Chtěl jsem znovu jeho ústa. Uchopil jsem jeho hlavu do dlaní a zvedl mu ji. Rychle jsem se sklonil a políbil ho. Jazykem jsem mu vnikl do úst a pomalu ho začal třít s tím jeho.
Declan
Svlékl mi sako a uvolnil kravatu. A pak si mě přitáhl k ústům s rukama v mých vlasech. Oplácel jsem mu polibky a mezi tím ze sebe sundal kravatu a košili. Byl to nekonečný souboj dvou jazyků a rtů. Nešlo vůbec o rychlost, nýbrž o intenzitu. Mé ruce se mezitím přemístily na jeho pásek kalhot a po uvolnění knoflíku a zipu jsem je stáhl, až zarachotil pásek, jak spadly na zem.
Opřel jsem si hlavu o jeho čelo a zašeptal: "Kde máš ložnici?" Tohle jsem měl v plánu si vychutnat, nevím proč se mi vybavila místnost plná zrcadel. Bylo by úžasné ho vidět z více úhlů. Ta představa se pomalu stávala prosbou.
Protože se k ničemu neměl, otočil jsem si ho k sobě zády, aby byl směrem ke dveřím z místnosti. Tím jsem se však dostal do pozice, kdy jsem měl jeho tepnu přímo vystavenou mým očím. Lízal jsem mu to místo, až k uchu a má ruka mezi tím mířila na jeho vnitřní stranu stehen a pak si mírně pohrávala s jeho varlaty. Cítil jsem jeho vzrušení a když jsem pohlédl na jeho špičku, viděl jsem vlhkost. Musel jsem ji ihned pomalinku roztírat po jeho žaludu. Můj jazyk si vzal do parády jeho lalůček. A mé vlhké vzrušení se pořád třelo vmých kalhotách o jeho zadeček.Matthias
Zavřel jsem oči a zaklonil jsem hlavu, abych mu umožnil lepší přístup k mému krku a on mi tak mohl přinést víc rozkoše. Chvilku jsem ho nechal, aby mě laskala pak jsem ho vzal za ruku. Skopl jsem kalhoty a vedl nás přes pokoj a chodbu až k ložnici. Otevřel jsem dveře a vtáhnul ho dovnitř. Pak jsem za námi zase zavřel a pustil Declanovu ruku. Stoupnul jsem si před něj úplně nahý a nechal, ať si prohlédne mé tělo. Věděl jsem, že je na co se dívat.
Upřeně jsem na něj hleděl a pak se s lehkým úsměvem zeptal: "Tak vezmeš si mě?"
Declan
Zavedl mě do přesně takového pokoje, jaký jsem měl v představách. Když se ke mě otočil a já se mohl kochat na jeho přední část a v zrcadle na tu druhou, nemohl jsem se vynadívat. Pak přišla otázka a se jen spokojeně usmál. "Vezmu, ale ještě ne." Pak jsem mu zajel rukou do vlasů a přitáhl si ho na své rty. Polibky už nebyly tak něžné, ale pořád se to nedalo srovnat s tou naší dravostí před tím.
Tlačil jsem ho, dokud nespadl na postel a já si nad něj hned lehl a pokračoval v polibcích, ty jsem na chvíli přesunul na krk a pomalu zasunul tesáky do jeho kůže, až z ní vyteklo pár kapek a já je slízal. Při tom se má ruka hbitě ujala jeho mužství a provokovala ho a dráždila. Jak se mé rty po jeho těle posouvaly na bradavky, pokrčil jsem jednu jeho nohu v koleni, aby mi tak ukázal svoji dírku. Můj zvlhčený ukazováček mými slinami se nesnesitelně pomalu tlačil dovnitř, kde jsem hledal ten uzlík rozkoše, když jsem ho našel, otevřel jsem oči od jeho hrudníku a podíval se na tu scénu v odrazu,polila mě další vlna vzrušení. Skoro jsem to nedával. Tohle bylo úplně jiné. Mohl jsem si vychutnat jeho dokonalé tělo, poslouchat jeho reakce a užívat si to společně s ním.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampireSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.