Matthias
Ráno jsem se probudil jako první. Otevřel jsem oči a hleděl přímo na Declanovu nahou hruď. Což nebylo vůbec špatné probuzení. Trochu jsem se zavrtěl a políbil ho na krk. Pak jsem zvedl hlavu a polibek směřoval na bradu. A konečně, jsem své rty přiložil na jeho a pomalu se do nich vpil.
Pořád mě trochu trápilo to, co se stalo v noci, ale vidět ho hned po ránu pro mě bylo jako kouzlo.
Declan
Po neklidné noci přišlo krásné ráno, když mě vzbudily Mattovi polibky. Zavrčel jsem z úsměvem a ještě v polospánku mu polibky opětoval a dokonce sám prohluboval. Přitáhl jsem si jeho stehno mezi ty své a otíral se o něj svojí erekcí. Stačí mi být jen v jeho přítomnosti a toužím po všem, co mi může dát. Hladil jsem ho na zádech a nakonec se mé ruce usadily na jeho pozadí, které jsem roztahoval a mnul. Vše to ve mě vyvolávalo vlny vzrušení, chtěl jsem si to ještě chvíli užít, než se od něj budu muset odtáhnout.
Matthias
Cítil jsem jeho vztyčený úd a jen to vědomí mě vzrušovalo. Navíc se o mě tak náruživě otíral a jeho ruce na mém zadku... Prudce, vzrušeně, jsem se nadechl a oplatil mu polibek. Můj penis byl v plné pohotovosti a já celý hořel touhou obrátit se k němu zády a nabídnout se mu, ale vzhledem k tomu, že jsem ještě stále cítil pozůstatky po mučení, musel jsem si nechat zajít chuť. Nešťastně jsem zasténal: "Sakra! Hrozně moc bych tě chtěl!"
Declan
Po jeho slovech jsem se musel párkrát nadechnout, abych se od něj dokázal alespoň odtrhnout. Cítil jsem jeho úd a to bylo ještě horší, mé ovládání bylo opravdu na hraně. Sotva jsem popadal dech, ale musel jsem. Naposledy jsem ho něžně políbil na rty, otevřel oči, popřál mu: "Dobré ránko." A vstal jsem, má cesta ihned vedla do koupelny pod ledovou sprchu. Doufal jsem, že mi to pomůže.
Matthias
Usmál jsem se a sledoval jeho nahý zadek, jak se mi vzdaluje do koupelny. Zmizel a já jsem ucítil téct vodu. Opatrně jsem se na posteli protáhl a uvědomil si, že mám hlad. Nechtěl jsem mu brát krev, když jsem mu ji já sám nemohl nabídnout, ale věděl jsem, že takhle se nejrychleji uzdravím, což bude znamenat, že se mu budu moct dát celý. A to přesně jsem chtěl.
Posadil jsem a spustil nohy z postele, abych se pokusil projít. Potřeboval jsem to.
Declan
Pod sprchou jsem neměl moc čas přemýšlet, byla tak studená, že mi všechny myšlenky zablokovala a já co nejrychleji svlažil svoje tělo. Ještě jsem si v rychlosti na sebe dal župan a vyčistil si zuby. Aspoň jsem se tolik netřásl. Při čištění zubů jsem si uvědomil, že mi kručí v žaludku a tím pádem se budeme muset oba najíst. Zašklebil jsem se na sebe do zrcadla, při představě lidské krve. Snad než zítra ráno odejdu k soudu ochutnám aspoň trochu Mattovi krve, abych se aspoň trochu posilnil.
Když jsem vyšel z koupelny, zažil jsem mírný šok, když jsem zahlédl Matta nahého procházet se opatrně po pokoji. Šel jsem ihned za ním a chytil ho za ruku, abych ho podepřel.
"Neměl bys ještě takhle tělo namáhat, ještě není vše v pořádku..." Strachoval jsem se o něj, ale nejspíš zbytečně.
Matthias
Obrátil jsem oči v sloup a odfrkl si."Declane. Jsem upír, ne porcelánová panenka. A teď mě pusť, potřebuju se protáhnout. Navíc už nejsem tak slabí, jak jsem byl. S tvojí krví a s menší upírskou pomocí od mého těla se léčím rychle. To přece víš."
ČTEŠ
Upírské spisy
VampireSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.