Část 1. JSI MÝM OSUDEM - Kapitola 7.

217 21 0
                                    

Matthias

Ležel jsem mu na hrudi a celý se třásl. Byl jsem zpocený, udýchaný, maximálně uspokojený a příšerně unavený.

Počkal jsem, dokud jsem si nebyl jistý, že se mi nepodlomí kolena a vstal jsem. Jeho penis ze mě vyklouzl a po stehně mi začalo stékat jeho sperma. Beze slova jsem se otočil, došel k posteli, která zde byla, vzal z ní bílé prostěradlo a utřel se.

Pak jsem sebou praštil na matraci a na chvilku zavřel oči. Po několika minutách ticha, kdy na mě pomalu zasychal pot a sperma, dech se mi uklidnil a srdce přestalo tak zběsile bušit, jsem promluvil: "Co teď?"



Declan

Obě naše těla se třásla a pomalu uklidňovala. Když se ze mě zvedl, pozoroval jsem každý jeho pohyb. To, jak se otíral, i jak si vyzývavě lehl a na chvíli spokojeně odpočíval, mnou zvláštně hnulo. Pohodlně jsem se usadil na židli a ruce složil na hrudi. Když pak z jeho úst vzešla otázka, byl čas se trochu zamyslet.

"Teď bychom si měli vzájemně užít tuhle akci, třeba se jen potřebujeme nasytit jeden druhého a vše pak odezní. Pokud se tak nestane, šel bych za Osvícenou." Byla to něco jako čarodějka a vědma dohromady. Vysoce postavená, stará upírka, která dokázala předpovědět budoucnost, ale i nahlédnout do minulosti.

"Nevím, jestli se ti to stává taky, ale zjevuješ se mi ve vidinách v minulosti. Kdyby nebylo těch vidin, asi bych na to vaše dovádění se Scottem nereagoval tak impulzivně." Bylo to rozhodně tak, vadilo mi to, ale s normálním uvažováním bych mu možná jen něco řekl a dál to neřešil. Rozhodně ne tak, jak to nakonec dopadlo.



Matthias

"Hmm..." vydal jsem tiché zamručení. "Takže ty to vidíš taky." Zkonstatoval jsem a povzdechl si.

"Dobře, souhlasím. Dokud budeme tady, tak si budeme užívat a pak... pak se uvidí. S Osvícenou souhlasím, ale nelíbí se mi to. Nemám tu babu rád."

Odfrkl jsem si, zvedl se na loktech a podíval se já něj. "Chceš, abychom měli tenhle vztah i potom, co odsud odjedeme?"



Declan

"Jo, vidím..." Tohle bylo vážně divné. Začalo mě to zajímat čím dál tím víc.

"Osvícenou nemá nikdo rád, ani já, je to vypočítavá mrcha, ale pokud to nepřejde, budeme ji nejspíš fakt potřebovat." Něco mi říkalo, že tohle prostě jen tak nezmizí. Takže setkání s ní bude nejspíš nezbytné.

"Tak pokud ho chceš i pak, nemám nic proti, to ty sis pořád stěžoval. Mě tohle maximálně uspokojuje." Má ironická poznámka byla zkrátka nezbytná. Je pravda, že mě změna pohlaví nějak nesebrala, bylo mi to vlastně jedno. Bylo to lepší než před tím a to, že je to s chlapem, mě netrápilo.



Matthias

Vycenil jsem na něj zuby a zavrčel: "Mlč!"

Posadil jsem se a prohrábl si vlasy, než jsem se na něj znovu podíval.

"Nevadí mi to. Tohle mi vyhovuje, a i když nerad, tak přiznávám, že sex s tebou je jeden z nejlepších, jakej jsem kdy měl."

Zašklebil jsem se a mlasknul si. "Mám jen jednu podmínku. Dokud spolu budeme spát, nikdo další nebude. Sám víš, co to s náma dělá a taky víš, že si nemůžeme dovolovat podobný scénky," kývl jsem směrem ke dveřím.



Declan

Jeho reakce na moje škádlení mě pobavila. Mírně jsem se usmál, protože jsem to čekal.

Upírské spisyKde žijí příběhy. Začni objevovat