Declan
Jeho otázka pronesená společně s jeho dotekem na mém rozkroku mi vše ještě zhoršila, ale když si mou ruku položil zpět na zadeček a dokonce se mé prsty dotkly jeho horkého vstupu, musel jsem zavřít oči a pod náporem chtíče zasténat.
Jeho slova na mě působila jako rozbuška, pod zavřenými víčky se mi začaly míhat živé představy Matta, jak pode mnou, či na mě sténá a já už v této chvíli věděl, že to nedám.
Vzal jsem peřinu, co byla mezi námi a odhodil ji stranou. Trochu jsem se od něj odsunul a zašeptal: "Dobře, ale s jednou podmínkou, necháš to vše na mě." Vzal jsem do dlaně jeho ruku a začal mu jednotlivé prsty pomalu olizovat a pak nasávat do úst, ochutnával jsem je jako největší laskominu a z jedné ruky postupně přešel na druhou.
Matthias
Usmál jsem se a chtivě si olízl rty. Dosáhl jsem svého. Declan ztratil kontrolu a konečně se odhodlal k činům. Přikývl jsem. "Je-li to tvé přání, nemám nic proti."
Věřil jsem, že bude jednat tak, aby mi neublížil. I když to pro něj možná bude těžké a pro mě nejspíš taky. Chtěl jsem se ho dotýkat asi stejně tak moc, jako on mě.
Když mi vzal mezi rty mé prsty a začal je olizovat, jen jsem vzrušeně zasténal. Konečně to začalo.
Declan
Když jsem skončil s prsty, přesunul jsem se dolů k jeho nohám. Začal jsem u palce, tomu jsem věnoval dostatečně dlouhou péči a pokračoval, přes chodidlo ke kotníku, pak po lýtku až do podkolenní jamky, tam jsem se zastavil a po nějaké době se velmi intenzivně věnoval jeho stehnům, čím blíž jsem se dostával k jeho mužství, tím jsem zpomaloval a víc si ho vychutnával lízáním, sáním a mírným okusování, párkrát jsem po jeho mužství přejel jako pírkem bříšky mých prstů, aby věděl, že se tam rozhodně chystám.
Matthias
Čím blíž byl mému klínu, tím víc se můj úd zvedal. V momentě, kdy mi oždiboval stále pořezaná stehna, jsem měl penis tvrdý téměř jako skála. Rána, kterou mi na něj vypálil se zahojila jako jedna z prvních, proto jsem nemusel mít strach, že by mě to bolelo. Aspoň tahle část těla. O ostatních se to už říci nedalo.
Natáhl jsem se rukama k jeho hlavě a přinutil ho, aby ji zvedl. "Declane, prosím, nemuč mě," poprosil jsem ho chraplavě.
Declan
"Chci tě jen pořádně potěšit." Zašeptal jsem mu v ústrety. Zvedl mi hlavu přímo nad své mužství a já vyplázl jazyk, abych mu špičku ochutnal. Pak se mé rty vydaly po jedné straně ke kořenu, který jsem jazykem obkroužil a pak jely druhou stranou zpět. Byl tím hezky zvlhčený a já mohl pokračovat v zajíždění pod kůžičku a obkroužení žaludu jazykem. Nakonec jsem to už nevydržel a zasunul si jeho úd do úst.
Matthias
Hlasitě jsem zasténal a sevřel volnou rukou prostěradlo, když mě vzal do úst. Kdybych to neudělal, zaryl bych mu nehty do ramen, nebo do hlavy a to by se mu asi nelíbilo. Celé tělo jsem měl napjaté a rozechvělé touhou. Ani jedno nenapomáhálo mému zdravotnímu stavu, ale čert to vem.
Slastí jsem přivíral oči a snažil se tlumit svůj hlas, aby sem nevpadnul hrabě a nepřerušil nás.
Declan
Celý se chvěl a já ho chtěl uspokojit tak jako nikdy. Zastrčil jsem si jeden prst hluboko do úst, abych ho řádně naslinil. Pak jsem ho přiložil k jeho otvoru, kde jsem s ním kroužil. Jeho úd jsem z úst propustil jen na tak krátkou dobu, abych s zeptal: "Chceš, abych ho zasunul dovnitř?" a pokračoval v mírném tempu zasouvání a vysouvání ze svých úst.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampireSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.