Část 1. JSI MÝM OSUDEM - Kapitola 13.

231 16 0
                                    

Matthias

Cítil jsem jeho nehty na zádech a ten pocit, když jimi jel dolů, mi dělal husí kůži po celém těle. Jeho horká krev mi proudila do úst a já ji hltavě polykal, div jsem se nedávil. Bylo to tak dlouho, kdy jsem při tom cítil teplo jeho těla, že jsem se toho nemohl nabažit. Ještě pevněji jsem ho objal a natiskl se tak na jeho rozpálenou kůži.

Konečně jsem měl dost, a tak jsem se pomalu odtáhl. Zhluboka jsem dýchal a v ústech převaloval ještě poslední kapičky jeho krve. Podíval jsem se do jeho obličeje a spokojeně, jako když gepard sežere antilopu, jsem si olíznul ušpiněné rty.

"Teď můžeš ty," vyzval jsem ho a přitom naklonil hlavu do strany, abych mu usnadnil přístup ke svému krku.


Declan

V okamžiku, kdy mě vyzval, abych se i já napil a jeho hlava byla nakloněna tak, aby mi usnadnil přístup, celé tělo se mi napjalo v očekávání, měl jsem šílenou chuť se dravě zahryznout, ale neudělal jsem to. Chci to jinak. Mírně jsem si ho od sebe oddálil a přejel oběma ukazováčky zároveň přes jeho bradavky, které k tomu přímo vybízely. Má ústa se zmocnila těch jeho v něžném polibku. Ruce si stále hrály s těmi hrbolky, mírně za ně tahaly. Ústa se pak přemístila na rameno a jemné polibky dopadaly všude v dosahu. Poté jsem jazykem objel jeho rty a pomalu putoval až k jeho tepně, kde jsem měl v plánu si ho vychutnat.
"Ta krev z láhve byla nesrovnatelná s tou, na kterou jsem si od tebe zvykl při pití, vůbec mi nechutnala." Při každém slově jsem mu dýchal na krk zvlhčený mými slinami.


Matthias

Překvapeně jsem sledoval, co dělá. Tedy do té doby, než se začal věnovat mým bradavkám. Z úst mi unikl tichý sten a já slastně přimhouřil oči. Byl tak něžný.

Ruce jsem mu nechal položené na ramenou a jemně ho jimi hladil. Nebyl jsem zvyklý, abychom k sobě byli takto něžní, ale nevadilo mi to. Bylo to jako něco, co k nám patřilo stejně neodmyslitelně, jako tvrdý sex.

Po jeho slovech jsem se musel usmát. Jeho rukou jsem mu přejel na temeno hlavy a přiblížil si jeho rty ke svému krku. "Ani mně ne."

Řekl jsem a pohladil ho po zádech. Pod dlaněmi jsem cítil tvrdé provazce svalů a vědomí, že vím jak se hýbou, když do mě přiráží, mě opět začalo vzrušovat.

"Tak už pij!" vybídl jsem ho znovu.


Declan

Když mě tak nedočkavě vybízel, už jsem neměl sílu odolávat touze. Zakousl jsem se a nasál, nehltal jsem, vychutnával jsem si to, co patří a bude patřit jen mě! Pil jsem tu životodárnou tekutinu, která mi vždy do žil vlévala i vzrušení, nemohl jsem jinak, než se vzrušením několikrát otřít o jeho vstup, pevně chytit jeho hýždě, mnout je a přitom vzrušeně oddechovat do jeho krku.


Matthias

Vzrušeně jsem zasténal. Jeho zuby, nořící se do mého krku a jeho úd otírající se o mojí dírku mi způsobovali extázi. Toužil jsem potom, aby byl ve mně. Chtěl jsem cítit jeho horký, tvrdý pulzující penis a pevně ho sevřít ve svém nitru.

Znovu jsem zasténal a chraptivě mu přikázal: "Vezmi si mě! Vstup do mě!"

Zhoupnul jsem se v bocích, abych dal najevo, že můj chtíč je stejně velký, jako ten jeho. Nehty jsem mu zarýval do ramen a v pěsti drtil jeho krátké vlasy.


Declan

Vycházel mi vstříc a já se musel rty na chvíli od něj odtrhnout. Roztáhl jsem obě půlky od sebe a Matthiase si jedním pohybem nasunul na své vzrušení. Jeho vstup mě opět vítal svým svíráním a vlhkým teplem, které jsem tam zanechal. Na pár sekund jsem se zastavil ve svých pohybech, abych vše rozdýchal. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl a až potom se rozpohyboval proti jeho zadečku. Pozoroval jsem jeho tvář a jeho výraz v očích. Nedovolím, aby tohle někdo jiný někdy viděl!


Upírské spisyKde žijí příběhy. Začni objevovat