Drisien Craig
Nemá moc v lásce tykání od neznámých lidí. Pouze ti, kteří ho neznají mu říkají Drisien, což ho vytáčí. Blízcí přátelé mu neřeknou jinak než Drisi.
Povaha:
Jeho chladné modro šedé oči většinou nevyjadřují žádné city. Měl tvrdou školu života a každý úspěch a právo na život si tvrdě vybojovat. Jeho chladný postoj ke všemu neznámému je automatická obrana a mění se v něco trochu hlubšího až když si je stoprocentně jistý. Nemá rád omyly a svoji práci odvádí svědomitě a bez chyby. Dře do úmoru, když je to třeba a vidí v tom smysl. Nerad dělá zbytečné věci. Pro své klienty se nebojí nasadit i vlastní život. Je tvrdý a neoblomný. Svoji pravou povahu ukazuje jen málo komu a málo kdy. Snaží se přestat s kouřením, ale někdy své chuti podlehne a musí si zapálit, je to jeho jediná slabost, kterou ostatní mohou spatřit. Pokud to jde, ráno běhá a večer cvičí.
Vzhled:
Na krátko střižené černé vlasy. Modro šedé oči, výrazné lícní kosti a přísný výraz. Při práci chodí hladce oholen a vlasy mírně projetými gelem. Jeho postava je vysoká 205cm a velmi mohutná, vše jsou ale tvrdé svaly jako kámen. Pokožku má snědou po matce Italce.
Na těle má několik jizev, o kterých nerad mluví. Na lopatkách má vytetovaná křídla na znamení spolku strážců, kterého je členem a kolem pupíku má ohnivý kruh.
Daniel von Drako:
Povaha:
Daniel drzý, rozmazlený, cynický, ironický a vlastně má opravdu strašnou povahu. Ale jak to tak bývá, tohle je jen slupka. V jádru je Daniel trochu zoufalý a znuděný. Zoufale touží po volnosti a po otcově pozornosti. Chce, aby si ho všimnul, aby ho nebral jen jako něco, čím se spojí s královským rodem a získá bohatství. Je velmi chytrý, vzdělaný a vášnivý. Touží po volnosti. Je pružný, rychlý a obratný. Umí velmi dobře bojovat s mečem. Tělo má hladké, bez jediné poskvrnky či jizvičky.
Vzhled:
Tmavě hnědé vlnité vlasy a karmínové oči orámované černými hustými řasami. Má oválný obličej, kulatou bradu a rovný, kulatý nos pod kterým se nachází pěkně vykrojené rty. Má jemné rysy.
Měří asi 178 cm. Má štíhlé, jemně vypracované tělo.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampirosSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.