Část 1. JSI MÝM OSUDEM - Kapitola 25.

109 10 2
                                    

Matthias

Ráno přišlo brzy. Tedy aspoň mi to tak připadalo. Byl jsem vyspaný, celkem odpočatý, ale hlavně hladový. A také trochu nervózní. Dnes byl den soudu. Neměl jsem být proč znepokojený, ale měl jsem nepříjemný pocit v žaludku. Jako by něco nebylo v pořádku. Něco zásadního, ale já nedokázal přijít na to co. A tak jsem byl odkázaný jen na to, abych ležel v posteli s kručícím žaludkem a mrazením po celém těle.

Otočil jsem se, abych se podíval na Declana, který ležel přitisknutý k mému tělu zezadu. Měl jsem na něj příšernou chuť, ale po zkušenostech ze včerejška jsem tak úplně nevěděl, jestli bych to s prázdným žaludkem zvládl.



Declan

Zadíval jsem se Mattovi do očí, když se ke mě otočil, slyšel jsem, jak mu kručí hladem v žaludku a mírně se tomu usmíval. Vypadal už v pořádku. V noci jsem moc dobře nespal, neustále jsem se budil a přemýšlel, co bude.

"Dobré ránko hladovče." Pobaveně jsem nadnesl. "Copak? Bodla by snídaně?" Na to, že jsem vevnitř prožíval úplně něco jiného, jsem mi mohl gratulovat, k pohodovému tónu.



Matthias

Zamračil jsem se na něj. "Nemluv se mnou jako s dítětem. A ano, jistěže mám hlad." A také něco jiného. Pomyslel jsem si, ale to mu zatím říkat nebudu. Cítil jsem se už celkem v pořádku, a proto jsem uvažoval, že bych mu dal také napít.

Trochu jsem se k němu přisunul a natáhl k němu ruku, abych si ho přitáhl k polibku.



Declan

Choval jsem se něžně a pozorně. Polibek jsem opětoval a nechal ho pokračovat dle svého uvážení.

"Promiň, ale nemůžu si pomoct. Pořádně se napij, ať máš dostatek energie." V duchu jsem si pomyslel, bůh ví, jak to dnes dopadne. Objal jsem ho kolem boku a přitáhl si ho na své již mírně rozbouřené tělo.



Matthias

Začal jsem ho líbat na krku, olizovat ho jazykem a jemně kousat. Nakonec už jsem to nevydržel a můj hlad zvítězil. Obnažil jsem špičáky a zakousl se mu do horkého masa. Ústa mi zalila teplá krev a já s požitkem začal polykat. Nikdy se té chuti nenabažím.

Konečně jsem měl dost a tak jsem se od něj odtrhl. Hřbetem ruky jsem si otřel ústa a políbil ho na rty. "Chci, aby si se ze mě napil." Zachraptěl jsem.



Declan

Jeho polibky na mé horké kůži působily velmi silně na mé sebeovládání. Tiskl jsem si ho k sobě čím dál tím víc a v okamžiku, kdy se ze mě napil nebyl mezi námi už ani milimetr místa. Přehodil jsem přes jeho bok svoji nohu. Mé ruce putovaly od jeho krku přes záda až na zadek. Mé vzrušení bylo již naplno zpevněno a uvězněno mezi našimi těly. Můj vzrušený dech se skoro zastavil, když mi nabídl, abych se z něj napil. "To nejde, ještě nejsi úplně v pořádku." Bránil jsem se slovy, ale chuť se ho zmocnit a k tomu z něj pít mi zaplňovala mysl.



Matthias

Cítil jsem jak je tvrdý a to vzrušilo i mě. Bránil se mi, ale já věděl, že to chce stejně jako já. Zajel jsem mu prsty do krátkých vlasů a hladově ho políbil na rty. Jazykem jsem mu vjel do úst a začal si pohrávat s tím jeho. Toužil jsem potom, aby se ze mě napil, aby byl ve mně snad všemi významy těch slov.

Upírské spisyKde žijí příběhy. Začni objevovat