Declan
"Dobře, sám sis zvolil." Rukou jsem vjel do jeho vlasů a cítil tu sametovou jemnost. Prudce jsem trhnul, až jsem ho skoro bolestivě zaklonil. Přitiskl jsem své rozpálené tělo na jeho záda a jazykem přejížděl po jeho tepně. Vůně jeho krve byla pro mě vždy omamná a neodolatelná. Ruka s bičíkem zamířila na stehna a tam zanechávala značky. Po chvílí jsem si konečně dovolil se z něj napít. Mě zuby zajely pro tu úžasnou chuť a já si bral, co bylo moje.
Matthias
Hlasitě jsem vykřikl a zaklonil hlavu dozadu, abych mu umožnil lepší přístup. Cítil jsem jeho horké tělo přitisknuté na svých zádech a jeho penis se mi tlačil na zadeček. Několikrát jsem se k němu prohnul a pokusil se o něj otřít.
Při každé ráně bičíku mi cuklo v naběhlém údu. Nikdy bych nevěřil, že mi tohle může způsobovat tolik rozkoše. Každé ostré štípnutí mě přivádělo víc a víc k vrcholu a já si byl jistý, že se po několika dalších ranách udělám.
Declan
Další várka krve mi vehnala další energii do těla, nechával jsem si pramínky krve proklouzávat mezi rty, aby putovaly po jeho těle zepředu až na jeho stehna a zezadu na jeho zadeček. Když jsem byl plný, nasycený a jistý, že už nebudu mít problém to zvládnout, pustil jsem ho a můj jazyk pomalinku sbíral krev z lopatky, zad i zadečku, ten jsem roztáhl od sebe a můj prst mu nejprve kroužil u vstupu, pak jsem si dva strčil do úst, abych je řádně zvlhčil a nakonec s nimi do jeho svírající dírky prudce vjel až nadoraz. Mezi tím jsem pár ran věnoval jeho bradavkám, které se tak pnuly do prostoru. Tak obrovský chtíč, který při tom ovládal mé tělo mě dováděl až tam, kde jsem s nikým jiným nebyl. Takovou touhu jsem cítil jen s ním a díky tomu, že jsem ho miloval tak moc se potřeba, aby se mu to líbilo stávala prioritou. Jeho výkřik rozkoše mnou otřásl a já si čím dál tím intenzivněji uvědomoval, že se mé původní plány musejí zkrátit, protože to nemůžu vydržet. Mé prsty v jeho dírce přirážely v rychlých pohybech.
Matthias
Zazmítal jsem se v poutech. Byl jsem tak blízko vyvrcholení, že každý jeho dotyk pro mě byl muka. Celé tělo mě pálilo a brnělo a já nemohl zabránit třasu, který mě rozechvíval. Každý jeho dotek pálil jako roztavené železo a já si jen přál, aby mi konečně dovolil se udělat. Podbřišek se mi stahoval vzrušením a já už nemohl zabránit tichému zasténání: "Prosím!"
Declan
Odhodil jsem bičík a vysunul jsem své prsty, ještě chvíli jsem si té nadvlády chtěl užít, ještě malý okamžik cítit, jak se mi poddává a je jen můj. Obešel jsem ho, abych se mohl podívat do jeho očí, byly plné touhy a potřeby uvolnění. "Ještě chvíli, musím tě potrestat ze vším všudy." Zašeptal jsem mu do ucha zastřeným hlasem a můj jazyk se přitiskl k pramínku krve a jel po něm opět dolů slízával jsem všechnu jeho chuť a dotýkal se přitom prsty jeho boků a břicha. Jeho pokožka byla horká a chvěla se.
Matthias
Znovu jsem zasténal. Byl jsem nadržený, nenasytný a připadal jsem si, jako by ze mě udělal jen uzlíček touhy toužící po uvolnění, ale bylo mi to jedno. Chtěl jsem ho jako nikoho a nic jiného na světě, a když pomalu sjížděl jazykem po mém břiše až ke slabinám, myslel jsem, že už to opravdu nevydržím. Ale uvolnění stále nepřicházelo a já z toho pomalu začínal šílet.
"Kurva, Declane!" zavrčel jsem a hned na to zasténal. "Udělej mě!"
Mělce, zrychleně jsem dýchal a srdce mi bylo tak, že jsem měl pocit, že mi vyskočí z hrudníku. Bože, jak já ho v tu chvíli nenáviděl i miloval.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampirSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.