Declan
Nepatrně mě uhodil, naštěstí se trefil špatně, ale i tak mě to znovu vyburcovalo. Chytil jsem obě jeho ruce, které jsem mu je přišpendlil nad hlavou jednou rukou. A v té chvíli to přišlo zase, byl ve stejné pozici, ale zcela nahý, hlavu skloněnou na jednu stranu, aby mi tak odhalil svůj krk a při tom v jeho pohledu čišela bezmezná oddanost a pak se opět vypařila.
Mé mužství se napjalo a já se nahnul k jeho uchu a zašeptal: "Tohle je jen začátek!" Jeho tepající žilka mě vábila a provokovala. Mé špičáky se prodloužily do maximální délky a můj jazyk přejel po jeho krku přesně v těch místech, kam jsem se toužil zakousnout a ochutnat. Jaký bude? Bude stejně tak vábivý a já se jeho chuti nebudu moct nasytit, jako je ta touha, co mezi námi od začátku koluje?
Matthias
Když jsem ucítil jeho vlhký jazyk na krku a lehké škrábání jeho prodloužených špičáků, celý jsem se otřásl. Bohužel, nebylo to odporem, ale vzrušením. Tisknul se na mě a já cítil jeho ztopořené mužství, které mě tlačilo do podbřišku. A jestli jsem cítil já jeho, tak potom on musel zákonitě cítit mě.
To ovšem nic neměnilo na tom, že jsem zuřil tak, jako už dlouhá léta ne. Vztekle jsem se natáhl, a jelikož byl tak blízko, hrubě jsem ho kousnul do rtu.
Podařilo se mi uvolnit jednu ruku a já ho rychle sevřel pod krkem. Prudce jsem mu dýchal do obličeje a snažil se ovládnout svou zuřivost. Místnost zahltila vůně krve a já si až teď uvědomil, že mu ze rtu stéká krev. Ostře jsem se nadechl a přiblížil svůj obličej k jeho, přičemž jsem si hladově olízl rty. Můj stisk na jeho krku ještě zesílil.
Declan
Nesnažil jsem se mu ruku drtící můj krk nějak odstrčit. Propaloval jsem ho pohledem a jen se mírně pousmál, z mého rtu odkapávala krev na jeho zápěstí a vůně mé krve se nesla místností. "Tohle už nejde zastavit..." A já měl na mysli tu vzájemnou přitažlivost a touhu, která nás k sobě táhla. Mé koleno se víc natisklo na jeho rozbouřený úd a otřelo se dvakrát o něj. Byl stejně vyburcovaný jako já. Tohle zkrátka nedopadne dobře.
Matthias
Po jeho slovech jsem na chvilku odtrhl pohled od jeho rtů a zadíval se mu do očí. Dlouze jsem nasál vzduch a pokusil se sebrat ještě poslední zbytky sebeovládání. Ale jeho koleno, které mi tlačil do rozkroku, vůně jeho krve a ten chtivý pohled v očích mi to nedovolily.
Přes rty se mi vydralo tiché zavrčení a pak jsem se mu vrhl na ústa. Tvrdě jsem se k nim přisál a téměř surově je začal líbat. Hladově jsem mu olízl krev a ruku, kterou jsem mu svíral krk, jsme mu přesunul na zátylek, abych si k sobě jeho hlavu víc přitáhl.
Jazykem jsem mu zaútočil na ústa a pokusil se dostat dovnitř, přičemž jsem mu téměř zběsile kousal do obou rtů. Byl jsem tak plný potlačovaného chtíče, že jsem téměř nevěděl, co dělám. Hlasitě jsem mu supěl do obličeje a zaškubal rukou, kterou jsem stále uvězněnou v jeho sevření. U horoucích pekel! Jak já ho chtěl!
Declan
Podlehl tomu a divoce se na mě vrhl. Rozhodně jsem nezůstal pozadu. Protože mé špičáky se nestačily zcela zasunout, poranil si i svůj ret a já konečně ochutnal jeho krev. To co prováděla z mým tělem bylo neskutečné. Pustil jsem jeho ruku a jednou ho chytil za krk a druhou rozepínal jeho kalhoty. Potřeba se o jeho nahé tělo otírat, otočit si ho čelem ke zdi a prostě si vzít, to co chci, jsem mínil dostat. Naše jazyky hrály bitvu o vítězství nadvlády, rty se na sebe drtivě tiskly, až jsme si oba rozedíraly své poraněné rty a navzájem tak pili svou krev. Dýchání nebylo podstatné, priorita byla se co nejvíce a nejblíže přitisknout, chtíč nedovoloval žádnou něžnost jen nesmlouvavě brát, to co ten druhý mohl nabídnout. Jeho kalhoty se sesunuly k zemi a s uplými boxerkami jsem se nezdržoval a jen mu je stáhl do půli stehen, až tam kam jsem dosáhl.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampirosSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.