Matthias
Oblékl jsem se a odfrkl si. Tak takhle chlapec! No, když to tak chce, má to tak mít. Bez rozloučení jsem vyšel ven a zavřel za sebou dveře. Došel jsem zpět do rozházené pracovny a zkontroloval, že jsem tu kromě své krve a sperma nic nenechal. Pak jsem se odebral zpátky přes ateliér ven. Rozloučil jsem se s modelkami a tím fotografem, kvůli kterému to vlastně celé začalo a odjel domů.
Stále jsem musel přemýšlet nad tím, proč byl Mitchel tak rozzuřený, když na tom klukovi uviděl modřiny. Nechápal jsem, co na tom mladíčkovi viděl. Vždyť to bylo ještě štěně, oproti nám téměř kojenec a tak nějak jsem předpokládal, že s ním ani nespal. Tak co ho sakra žralo?
Nakonec jsem to nechal být s tím, že je můj velice krátkodobý a již bývalý milenec hovado a že od teď mě bude zajímat jen to, jak si jeho firma vede s mou kampaní.
Nasedl jsem do auta a dojel do svého bytu. Měl jsem podivnou náladu, kterou jsem si hodlal zpravit několika skleničkami velmi staré skotské a čerstvou krví. Asi bych měl zavolat holkám.
Declan
Po sprše už bylo jen potřeba vrhnout se do práce, těch několik hodin, co mě Walles zaměstnal mě dost zbrzdilo, a tak jsem ten skluz musel dohnat. Pohled do zrcadla mi ukázal, že už nezbyla žádná známka toho, co tu probíhalo. Uklízečka během mé přípravy uklidila celou moji kancelář, avšak jeho vůně krve zůstala. Někde musela kapka zůstat. Ale já neměl čas ji hledat. Sakra mám práce nad hlavu a ať jde Walles k čertu! Dvě čísla stačila a on stoprocentně nepomýšlí na repete, takže já taky ne! A rozhodně na něj nebudu ani myslet, nestojí za to a pokud budu, tak jen pracovně! Mé podvědomí se mi ale v té chvíli vysmívalo a já se za to nenáviděl. Jeho vůně mě celou dobu provokovala a dráždila. Bylo to až k nesnesení, když za mnou přišel Scott má snaha zůstat v klidu se mi celkem vydařila, ale vzpomínka na to, že vše vzniklo kvůli němu mě chladným nenechávala. Když odešel, po tom co se naše názory absolutně shodly, letěla jeho sklenice s nedopitou vodou proti zdi. Zuřil jsem, z mě neznámého důvodu to nešlo zastavit. Zvedl jsem telefon a vytočil číslo své kamarádky, upozornil ji na mé rozpoložení, aby se na to připravila a okamžitě přišla. Zbytek mé práce zkrátka musel počkat. Takhle nedokážu rozumně uvažovat a průsery si nemůžu dovolit.
Matthias
Druhý den jsem byl od rána zalezlí v kanceláři a pracoval jsem. Byl jsem celkem uvolněný, ale na Declana Mitchela jsem zapomenout nemohl. To jméno se mi neustále omílalo v hlavě a rozhodně to nebylo jen tím, že jsem jeho jméno sem tam našel v papírech, kterými jsem listoval. Ne, bylo to hlavně tím, že když jsem se své partnerce po neuspokojivém sexu zakousl do krku, musel jsem tu příšernou chuť její krve zapíjet třemi skleničkami skotské.
S útrpným povzdechem jsem se opřel do křesla a palcem a ukazovákem si protřel kořen nosu. Jak bych měl sakra toho parchanta vyhnat z hlavy? Myslel jsem na něj od rána do večera a to nejen že mě odvádělo od práce, ale i pořádně cuchalo nervy.
Zavřel jsem oči. Vzpomínky na náš včerejší sex byly stále čerstvé a já nemohl pochopit, jak to, že mám chuť, si to zopakovat. Vždyť jsem vždy nahoře! Dole jsem byl naposledy před několika staletími a to už je hodně dávno!
Znovu jsem si povzdechl. Teď je mi můj sexuální apetit spíš na škodu.
Declan
Kamarádka byla velmi rychlá a přišla hned, jak to jen šlo. Byla celkem překvapená, protože takhle vykolejeného mě ještě nezažila. Při sexu se dostavila snad jen setina pocitů, které byly s Wallesem a nakonec, když se mé zuby zakously, aby se napily, tak se mi při prvním doušku zvedl žaludek. Nevěřícně jsem jen kroutil hlavou, když jsem si na to druhý den vzpomněl. Práce byla dokončená a já čekal, až se dostaví Walles, ale ten se neukázal. Nebyli jsme sice domluveni, ale řekl jsem mu, že na začátku by měl být neustále u focení. Rozčílilo mě to natolik, že má zpráva pro něj zněla následovně: Zítra doraž v osm do ateliéru! Musíme probrat návrhy! Mitchel a já ji takhle odeslal.
ČTEŠ
Upírské spisy
VampirosSpisy pojednávající o mužích z upírského světa, kteří jsou si navzájem předurčeni, avšak o tom ani jeden nemá nejmenší tušení, dokud se nesetkají.