Jimin pov
A hétvégéből megmaradt időben tervet agyaltam ki Jeon megszivatására. Sok minden jutott eszembe azonban kevés volt közülük suliban megvalósítható és még kevesebb volt amiért én nem kapok büntetést, csak ő. Hajnalig fent voltam és böngésztem az internetet mikor egy videó láttán valami nagyon frappáns jutott eszembe. Tulajdonképpen ehhez szinte semmi sem kell, csak egy szoknya vagy egy női ruha, erre pedig van is egy megfelelő személy, aki tud nekem adni ilyet. Ugyan nekem személy szerint se szoknyám se ruhám nincs ami megfelelne a tervhez, de nem probléma, csak fel kell hívnom a hugomat.
Nem akartam zargatni, gondoltam ha elsőre nem veszi fel majd átmegyek hozzájuk reggel de nagy meglepetésemre szinte rögtön fogadta a hívást.
-Szia hugi kéne egy kis segítség.
-Mit akarsz megint?
-Nem tetszik a hangnem.
-Nekem meg van jobb dolgom annál, hogy veled beszélgessek ilyenkor, épp egy fontos személy hívott de le kellett tennem miattad.
-Mégis milyen fo-
-Mond már mi kell!
-Az egyik rózsaszín ruhádat kölcsönadhatnád.
-Van egy ami nagy rám, de a többit nem teheted tönkre. Holnap reggel suli előtt találkozzunk és odaadom. Amúgy meg minek az neked, csak nem stílust váltasz?
-Oh, majd megtudod. Jóéééjt. - megnyomtam a kis piros ikont amivel így megszakíthattam a hívást. Nem mondom el neki sem, hogy miről van szó, még a végén elkotyogná a barátnőinek aztán puccsba menne az egész, így is rohadt nehéz volt kieszelni ezt is. Kezdek mostanában kifogyni az ötletekből.
***
Reggel igen nehezen keltem az késő esti tervezés és szervezkedés miatt. Ma semmi kedvem nem volt felöltözni és elindulni suliba de mivel nem igen volt választásom, ezért egy első kávéval megpróbáltam magam összekaparni. Miután kikecmeregtem az ágyból és fáradt mozdulatokkal magamra aplikáltam a ruhadarabokat amiket még este kiválasztottam, elslattyogtam fogat és arcot mosni majd ezt követően megpróbáltam valami haj szerűt kihozni a madárfészekből a fejem tetején. Ez többé-kevésbé sikerült is, de nem húztam tovább az időt a bíbelődéseimmel, meg, hogy magamat bámulom a tükörben, inkább elindultam. A szürke kapu előtt, ahogy hajnalban hugom ígérte, megkaptam a pink ruhát. Eltelt az első órám, majd ugyanígy a második és a harmadik is. Senki sem furcsálta a gonosz és ravasz arckifejezésemet egész nap, még Jeon sem. Sőt, senki sem nézett ránk furán. Két opció lehetséges ebben a helyzetben. Mia vagy nem mondta el tényleg senkinek a dolgot vagy mindenki tudta, avagy sejtette, hogy Jeon és köztem van egy kis szexuális feszültség és számítottak a dologra. Azonban én egész nap nem szóltam hozzá, egyszer kaptam tőle egy sunyi mosolyt de ezen kívül nem léptünk interakcióba. Szokásunkhoz híven Taeval és Hobival kiveséztünk minden apró dolgot ami történt velünk addig amíg nem beszéltünk vagy találkoztunk, ami tekintve, hogy szinte minden percben csetelünk vagy hívásozunk, nem valami sok idő. Illetve az amikor Jeonnal voltam randin, azalatt az idő alatt nyilván nem trécseltem velük, de ez nem sokáig tartott, mert amint hazaértem már hívtam is őket és elmeséltem az egész napomat. Őket beavattam a tervembe, persze most sem helyeseltek, szinte ellenezték a dolgot azzal az indokkal, hogy majd Jeon kiszeret belőlem, meg így nem lesz köztünk semmi, dehát ez engem nem hatott meg annyira, inkább csak még bátrabbá tett. Na meg a bosszúvágyamat annyira sem tudom elnyomni, mint csókja iránti vágyakozást, szóval szerintem érthető mit miért teszek. Ne kavarjon nekem be senkivel se, ha én mellette mással akarok randizni, akkor fogok is, ehhez neki semmi köze. Oké én mondtam, hogy kavarunk és szerintem egy kiló lisztet megetetnék vele ha meglátnám őt valakivel aki nem Lisa vagy Yoongi, na jó esetleg a csapattársai, még értük nem haragudnék. De ha megcsalna esküszöm az égre olyan szivatást kapna, hogy az benne lenne a híradóban. Felgyújtanám a haját basszus. Oh wow ez nem rossz ötlet. De előbb fókuszáljunk a mostani prankemre.
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...