Jungkook pov
Talán mégsem vagyok meleg.
Legalábbis teljesen meleg. Nem vagyok benne biztos, hogy tudom mit éreztem, de abban teljesen biztos vagyok, hogy megmozgatott bennem valamit ez a lány. Túl érdekes, túl szép, túlságosan illik hozzám és túl hirtelen keresztezte az útja az enyémet. Véletlen lenne vagy a sors akarta ezt? Évekig epedeztem Jimin után, és sosem adatott meg a lehetőségem arra, hogy ő is azt érezze amit én, erre most, mikor már történik egy-két dolog köztünk, az égiek fogják és adnak nekem valakit, aki keresztbehúzza a számításaimat. Ez a lány úgy néz ki, akár egy angyal, amíg Jimin... nos valljuk be jó a segge de a legtoxicusabb ember akit a hátán hordott ez a Föld valaha. Karie iszonyat szép, gyönyörűek a szemei, aranyos a nevetése, szép a lába! Tele lenne lehetőségekkel a vele való kapcsolatom, hiszen cserediák, tehát külföldi, ami már önmagában elég indok, hogy érdekessé tegye őt számomra. Sőt! Amíg beszélgettünk, kiderült, hogy rengeteg közös dolog van amit szeretünk. Karie kedvesnek tűnik és kb akkora magas, mint én, még lehajolnom se kéne, aztán igazán okos is, mert nagyon hamar megértett mindent amit eddig mi hónapokig tanultunk, ő 2 óra alatt lezavarta a dolgot. Még nem hallottam énekelni, de biztos vagyok benne, hogy nagyon szép hangja van, mert amikor csak beszél, azt is kellemes hallgatni. Viszont ott van Jimin, aki a szőkeségének megfelelőlen - már ahogy ezzel viccelni szoktunk ugye - nem a legokosabb egyén aki körülöttem él. Na meg alacsony, idegesítő, sokat beszél, akaratos, hisztis, és egy drámakirálynő. Rengeteg az elvárása és simán kinézem belőle, hogy akarata szerint magának megfelelően használ ki ártatlan embereket maga körül. Sőt elég gonosz is szokott lenni, folyton átbasz és faszságokat művel amikkel mindig bajba kever. Sorolnom sem kell, hogy eldöntsem melyikőjük lenne a jobb választás. Fogalmam sincs mit érzek, de az tuti, hogy ez a lány felkavarta a port körülöttem, de a jó értelemben. Azt hiszem nagyon is bejön nekem. Az pedig, hogy ő kezdeményezett, egy nagyon jó dolog. Vele lehetek önmagam, hiszen nem ismer, nem jelent nekem még sokat, ezáltal ha nem felelek meg neki, csak abbahagyjuk a beszélgetést és az ismerkedéat és ennyi. Senki sem sérül. De ha összejönnék az ellenségemmel, Jiminnel, akkor ott aztán lennének sérülések.
Tudom, hogy nem szabadna hagynom magam eltéríteni, de ez a lány olyan, mint egy szirén, aki elcsábít a szépségével és az énekével, aztán megöl a víz alatt. Jimin tök szép meg aranyos feje van, de akár egy kisördög, na meg a személyisége se a legjobb ugye.
Szinte nem is tudok gondolkodni csak ellep a rózsaszín köd és mosolyogva bámulom a telefonomat amíg pötyögöm be a szavakat. Idő közben amíg Karievel cseteltem, Jimin odaadta a dzsekimet aztán eltűnt.
A hazafelé vezető úton végig vele beszélgettem, majd még otthon is és lefekvés előtt is.
-Csak nem Jiminnel beszélgetsz? - hajol át karom felett hugom és próbálja kilesni ki az aki így lefoglal, ám kikapcsolom a telefont így az elsötétedő képernyő miatt nem látja ki az.
-Nem ő az. - válaszolok röviden.
-Óh, azt hittem, annyira mosolyogtál.
-Mosolyogtam? Ugyan, felejtsd el, khm hol voltál eddig?
-Egy ismerőssel.
-Igen?
-Igen. Anya elengedett, nem tartozom magyarázattal. Jóéjt! - még hogy nem tartozik magyarázattal. A testvére vagyok! Még jó, hogy tartozik magyarázattal. Jó ég, hova fajulnak a tinilányok mostanság?
A telefonom továbbra is jelezte az üzeneteim érkezését, s mikor már nyúltam a telefonért, felvillant a képernyő és egy bizonyos ma megismert lány nevét írta ki. Fogadtam a hívást majd köszöntöttem őt.
-Csak nem értettem miért nem válaszolsz. Holnap mehetek veled suliba? Gondoltam jó lenne kicsit kettesben is lenni, ha érted mire gondolok.
-Persze, jó ötlet. Eléd menjek vagy kocsival jössz?
-A kocsi a nagynénémé, szóval gyalogolok, csak néha kapom meg tőle, amikor neki nem kell.
-Akkor reggel olyan fél nyolckor a házatok előtt várlak, így jó neked?
-Tökéletes, akkor holnap. Jóéjt Kookie, ne késs!
-Dehogy kések! Jóéjt. - majd letettük a telefont és vigyorral az arcomon terültem szét az ágyamon.Reggel sokáig készülődtem, de direkt korábban is keltem, hogy legyen időm összeszedni magam. Anyám meg is jegyezte, hogy nagyon odafigyelek ma reggel magamra.
-Csak nem Jimin miatt? - sétált a konyhába reggelizni apa.
-Nem, nem Jimin miatt. - válaszoltam újfent tömören. Nem értem miért vannak kiakadva Jiminnel ennyire. Azért nem akkora szám, főleg, hogy nem is vagyunk együtt.
Elmenekülve az újabb kérdések és furcsa pillantások elől, inkább elköszöntem és elindultam Karie házához, hogy minél hamarabb odaérjek. Pontosan hét óra 28 perckor érkeztem meg a célhoz, mikor is a lány már kint várt rám mosolyogva.
A beszélgetés hamar beindult köztünk, ezzel elkerültük a kínos csendet. Szerencsémre szinte majdnem megegyezik az érdeklődési körünk mindenben, szóval ez miatt sem kell majd aggódnom. Olyan 7:45-re értünk a sulihoz ahol belépve a kapun rengeteg szempár szegeződött ránk. Nem igazán zavart, csak kerestünk egy üres padot és oda letelepedve folytattuk az eszmecserénket a legutóbbi japán vs francia meccsről.
-Nem tetszett ahogy a bíró folyamatosan kereste hol szúrhat ki a japán csapattal csak azért, mert francia volt a hazai csapat. Attól még, hogy vendégként játszottak, kurva jó volt a teljesítmény és rohadtul nem voltak ugyanazon a szinten egyébként sem. - fejtette ki a véleményét a velem szemben ülő lány.
-Na látod, én is ezt mondtam. Sima városi csapatot hívtak meg, nem is a legjobbakat nem értem miért volt mindenki kiakadva, hogy a francia csapat milyen kurva jó. Könyörgöm ha nem a te súlycsoportoddal játszol, nyilván legyőzöd.
-Nem is az, hogy legyőzöd, hanem, hogy ennyire könnyen. Plussz a japán válogatott az olaszokat fogadta múlt héten, amit még jóval korábban leszerveztek, mint a francia meccset, szóval nem mondták le, hanem másik csapatot küldtek. Ez evidens volt, hogy nem nyernek. - ecsetelte tovább.
-Nyilván. De amikor a-
-Jungkook! Majdnem 20 percet vártunk rád, de te rohadtul nem jelentél meg! Mégis mi a francot gondoltál? Halálra aggódtam magam, hogy bajod esett erre bejövök suliba és te meg itt ücsörögsz és dumcsizol nagy lazán!? Megmagyaráznád? - Lisa minden egyes mondata után lökött rajtam egyet mérgében nekem meg lehervadt a mosolyom.
-A barátnőd? - nézett felhúzott szemöldökkel rám Karie. Nyilván nem a barátnőm, tegnap még a szöszi ült az ölemben basszus.
-Nem, de attól még jogom van megkérdezni te mégis ki vagy és miért nem szólt nekem a legjobb barátom arról, hogy egy random csajjal találkozgat reggel?! HELYETTEM?!
-Elfelejtettem megírni, nyughass már.
-Nyughassak? Betegre aggódtam magam és
-Lisa, kérlek ne most cirkuszolj. - hesegettem el a kezét a vállamról. Láttam az arcán, hogy nem tudja hova tenni a dolgot de amint megjelent a csaja már el is tűnt a szemünk elől, igaz kissé szomorúan. Yoongit nem igazán hatotta meg a dolog, végigmért majd bemutatott nekem és ment megkeresni gondolom Hoseokot. Vagy elment cigizni. Ki tudja?
Visszafordultam a gyönyörű archoz, hogy tovább hallgathassam a hangját, de pechemre becsengettek, így muszáj volt feltápászkodnunk és elindulni órára. Kedd lévén az első óra az ének, szóval most megyünk és bemelegítjük a hangunkat.Általában két felé vagyunk osztva, úgyhogy most Jimin a másik csoportban van és rappel, amíg mi Karievel skálázunk, na meg a többiekkel, mivel Lisa se velem van most.
Amint a tanárunk meglátta az új diákot rá is kapott és szinte egész órán őt énekeltette. Mondanom sem kell milyen csodás hangja is van ennek a lánynak, szinte az egész osztályt - vagyis akik velünk tartózkodnak egy helyiségben - elkápráztatta. Óra végén összecuccoltunk és tovább álltunk a következő órára, ami most hála az égnek tesi. Villám gyorsan átöltöztém és már pattogtattam is a labdát a pályán. Újdonsült osztálytársam is csatlakozott hozzám és mivel mindenki látta milyen jó is a kosárban, beállították mellénk, hogy játszhasson velünk.Így telt el a nap. Főleg vele voltam minden órán és kerestük egymás társaságát. Azt hiszem egy elég jó barátra tettem szert a cserediák programunk által. Lehet jövőre én is mehetnék az ő sulijába tanulni és nem kéne elválnunk.
-Jungkook, beszélhetnénk? - kocogtatta meg a vállamat barátnőm, majd Chae kezét elengedve húzott kicsit arrébb a kíváncsiskodó fülektől. -Mégis mi van ma veled? Reggel "elfelejtesz" szólni arról, hogy ne várjunk rád, majd elzavarsz mikor számonkérlek. Minden órán a seggébe vagy bújva annak az új lánynak. Mi lelt téged? És ha azt mondod semmi akkor most rögtön itt hagylak, mert rohadtul 11 éve vagy a legjobb barátom és ismerlek már, mint a tenyeremet, szóval ne hazudj! - bökött mellkason egy ujjával.
-Hát ami azt illeti eléggé bejön és kedves. Na meg mindig van témánk is. Ennyi. - láttam ahogy megjelenik az értetlenség az arcán és a sok kérdés a fejében.
-Na és Jimin?
-Hát... ő is bejön attól még.
-Jungkook te meg vagy huzatva? Nem játszadozhatsz csak így két emberrel is! Na meg 3 éve tudod, hogy meleg vagy, 2 és fél éve szerelmes vagy Jiminbe és amint esélyed adódik te elpasszolod valami jött-ment idegen csaj miatt? Nem is ismered! Eddig nem úgy volt, hogy meleg vagy? Kérlek magyarázd el, mert esküszöm nem értem.
-Hát, Jimin arrogáns és bunkó, Karie pedig kedves és aranyos.
-Szóval nem vagy meleg?
-Ezek szerint egyáltalán nem. Mondjuk inkább, hogy biszex vagyok. Az olyan középút.
-Remek, és ezt mikor tervezted nekünk elmondani? Jimint mikor akarod értesíteni, hogy ne törje magát?
-Mégis miért értesíteném? Nem vagyunk együtt és
-Jeongguk! Ha te nem majd én elmondom neki!
-Lisa, attól még, hogy jóban lettem Karievel, még Jimint szeretem. Csupán csak tetszik és általa megtudtam, hogy a lányok is vonzanak, csak nem épp az ázsiaiak, de igazad van oké? Tudom, hogy nem szabad és nem is akarok játszani Jiminnel. Elvégre legalább most van esélyem nála és ha összejövünk úgysem lesz időm semmilyen más csajra vagy pasira, mert már ott lesz nekem ő, de addig meg bármit tehetek, mert ezzel egyáltalán nem csalom meg.
-Hát jó. Jól gondold meg mit teszel. Jimin nem olyan, aki ad második esélyt. Ha elbaszod, képes kitörölni az életéből téged akkor is, ha a tollat kell eltüntetni a papírról.
-Ez aztán hasonlat... De öhm most mennem kell. Karie vár, szóval ha nem bánod akkor én mennék.
-Ha azt mondom, hogy maradj akkor is mész szóval... Szia.Im bored guys
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...