Óvatosan olvasd, elengedtem magam szóval (18+)
Jungkook pov
Pontban 7 óra 00-kor keltem fel az ébresztőmre, amit most morogva nyomtam ki, hogy még pár percig belebújhassak Jiminie mellkasába. Ő már ébernek látszott, azonban szemöldökét ráncolva bámulta a plafont, szinte észre se vette mocorgásomat.
-Min gondolkodsz ennyire? - kérdeztem tőle elővigyazatosan. Volt egy érzésem, hogy rosszul is kijöhetek a szituációból ha nem vigyázok eléggé. Emlékeimben el van zárva a fotó amit Karie küldött tegnap Jiminnek és reménykedem, hogy ő még nem látta. Legaláb párnapot szeretnék csöndben, szerelemben kiélvezni és nem elrontani az egész párkapcsolatot amiben alig egy napja vagyunk benne.
-Hm? Ja, semmi... Semmi. - lassan hajolt hozzám közelebb, hogy csókot lopjon, ajkaink aprót cuppantak, azonban éreztem, reggeli merevedésem Jiminie combjának nyomódott és ezt ő is észrevette. Beharapta alsó ajkát, s lejjebb csúszott az ágyon, rámarkolva szerszámomra.
-Ah, Chim nem kéne.
-Mégis miért nem? Gyors leszek. Van időnk.
-Anyámék itthon vannak, a tegnapi
-A tegnapit is megúsztuk, nyugodj már le. Néha lehetnél bevállalósabb.
-Te magad vagy a bevállalás. Majd ah - nem tudtam befejezni mondatomat, olyan hirtelen engedett le a torkán, elfelejtettem mindent amit mondani akartam. Tenyeremet számra tapasztottam, nem akarom, hogy a szüleim bármi rosszra gondoljanak, ha meghallják a nyögéseimet kikapok érte, jobb, ha csendben maradok.
-Jungkook! El fogtok késni, mindjárt fél 8! Igyekezzetek! - anya hangja szűrődött át a falapon, de nem tudtam neki válaszolni, különben lebuktunk volna. Hevesen vettem a levegőt, próbálva visszafogni hangom, de már közel voltam a kielégüléshez. Túl közel, pár pillanat és elmentem volna, hacsak Jimin nem hagyja abba kényeztetésemet. Kimászott a paplan alól és mosolyogva közölte, hogy elmegy a mosdóba. Hitetlenkedve hápogtam de egy szóra sem méltatott, csak kiszambázott a szobámból engem magamra hagyva. Muszáj volt magamon segítenem, mégsem mondhattam neki, hogy befejezhetné amit elkezdett...***
Sietnünk kellett suli felé menet, nem sok időnk volt beérni, és még ígyis elkéstünk az óráról. Elnézést kértem mikor beléptem az osztályterembe, Jimint viszont nem izgatta a tanár. Ledobta magát a székre és kinyúlt a padon. Minden szem ránk szegeződött, szinte átláttak rajtunk. Osztálytársaink tudták mi történhetett reggel, ami miatt elkésünk. Piros fejjel ültem le a padomba, de nem sokáig élvezhettem a pihenést, egyik legutáltabb tanárom tartotta az órát, akinek számonkérő arcát vizslatva eszembe jutott a beígért felelés még péntekről.
-Nos? Sikerült hasznosan eltölteni a hétvégét, Jeongguk? - szánalmasan negédes hangja megalázóan hatott a néma teremben. Mindenki engem bámult. Legszívesebben a grimaszos arcát a falba verném hirtelenjében. Erőszakos megmozdulás helyett igenlő választ adtam, had szenvedjen ez az öreg köcsög.
-Nagyon is hasznosan töltöttük khm, töltöttem a hétvégét. És maga? - vicsorogva fordult vissza a táblához, de tudtam, hogy be fogja írni az egyest, és hogy anyámék kinyírnak ezért. Egész órán basztatott a tanár, de csak ő élvezte ezeket az apró odaszólogatásokat. Én szarul éreztem magam miatta, mert kellemetlen helyzetbe hozott egy osztálynyi gyerek előtt, az osztályom pedig kínosan próbálta elengedni füle mellett a megjegyzéseket amiket egy 17 éves diáknak szúr oda egy felnőtt ember. Megjegyzem felnőtt tartalmú nem helyénvaló kontextusba helyezett bizonyos fogalmakat.
Az óra fele is eltelhetett már mikor egy ásítozó Jimin emelte fel fejét a padjáról és nyújtózott egyet karjaival. Szemét megdörzsölve pislogott fel a táblára, mint aki eddig téli álmot aludt.
-Nocsak, méltóztatik egy pillantást vetni a tanárjára és az órámra? Talán nem aludt az este? Meg kéne gondolni mikor alszik az ember és mikor tölt el időt a... Barátaival.
-Tudja Mr. T attól, mert maga egy vén kielégületlen szar, attól én még akkor dugok amikor akarok, semmi köze a magánéletemhez. Tanítson, ha alszok az órán, akkor is megkapja a fizetésést, nem? - Azzal felkapta a táskáját kivett belőle egy kotont és elkapta a kezem. Kirángatott a teremből, majd a mosdó felé vette az irányt. Elengedte a kezemet, hagyta, hogy kövessem. Nos eszem ágában sem volt megállni, mentem utána, mint egy kiskutya.
-Kicsitdurva voltam, nem? Lehet most bőg az osztály előtt. - csapta be magunk mögött az ajtót.
-Asszem elhagyta a felesége, azért ilyen. Legalábbis Lisa ezt mondta múlt héten.
-Meg is érdemli, ne szekáljon diákokat, csak mert depis, ki nem szarja le a problémáit? Nekem is vannak.
-Igen, de őt nem fogják kirúgni.
-Ó, szóval hagynom kellett volna, hogy tovabb szólogasson be neked?
-Talán. Vagyis nem! De nem kellett volna ennyire
-Tudod mit? Legközelebb nem védem meg magunkat.
-Jó sajnálom, igazad van, fasz ez a tanár, de ha kicsapnak nem dughatunk a wc-ben, igaz?
-Sok a duma, told le a gatyád inkább.Gyorsan belevágtunk a dologba, kb 10 perc van a csengőig, utána özönlenek be a diákok a mosdóba és ki a folyosókra, ha pedig nem akarunk lebukni, akkor gyorsan kell végeznünk.
Mindketten kigomboltunk nadrágjainkat, amilyen gyorsan csak tudtuk, majd egymásnak estünk. Jimin a falnak nyomott és beférkőzött nyelve az enyém mellé. Kezeink egymás alsójában ügyködtek, hevesen vettük a levegőt. Aprókat nyögések hangzanak fel és verődnek vissza a mosdó fehér csempéjéről. Jimin hirtelen vált, előkapja az óvszert a zsebéből, majd fogaival felbontva dobja arrébb a csomagolását a padlóra, előveszi tagonat a boxeremből, s rágörgeti a kotont. Én csak meglepődött arccal bámulom magunkat a tükörben, mire feleszmélek előre hajolva illeszti bejáratához farkamat. Pár másodperc telik el, már erőteljesen mozgok benne. Ő a csap szélébe kapaszkodik, és nem mintha vissza akarná fogni nyögéseit, épvezi a helyzetet, élvezi a tudatot, hogy simán kicsaphatnak minket és bármelyik pillanatban rajtakaphatnak.
Csípőjére szorítok, hátára hajolok s rámarkolok péniszére. Óvatosan húzogatom a bőrt rajta, majd egyre gyorsítok. Ajkaim fülénél helyezkednek el, lehetemet minden pillanatban érezheti bőrén, hátrahajtja fejét, érzem hogy megremeg, tudom, hogy mindjárt elélvez, ezért gyorsítok tempómon, tsnyerem is gyorsabban siklik rajta. Pillanatokon belül élvez markomba... Majd csengetnek. Arca kielégültnek látszik, de mintha egy kis ördög nézne vissza rám a tükörből. Kihúzódok belőle, leveszi rólam a kotont s a kukába dobja, azt hinném segít rajtam, de csak felhúzza nadrágját és kisiet a mosdóból, újra magamra hagyva.
Hitetlenkedve kapom össze magam, hiszen hallom, ahogy nyílnak a termemajtók és caplatnak a wc felé a diákok. Kézmosás után izzadtan térek vissza saját termünkbe, számítva rá, hogy Jimint ott találom, de sehol nincs. Van egy érzésem, mintha direkt hagyna kielégületlenül, de lehet csak megijedt, hogy ránk nyitnak. Áh, lehetetlen, ha lebuknánk se érdekelné. Dákóm még mindig áll, ez pedig szemet szúr bent maradt osztálytársaimnak is.
Útnak indulok megkeresni Chimet, de a folyosón csak Lisát és Yoongit találom meg.
-Úgy nézel ki mint aki szexelt.
-Mert szexeltem...
-Hogy mi? - két meglepődött barátomnak elmeséltem a mosdós sztorit, persze nem minden reszletet de körülírtam a történteket.
-Nem tudtam, hogy már ennyire benne vagytok a kapcsolatban így egy nap után.
-Már akkor is dugtunk, mikor még együtt sem voltunk. Te meg Hoseok nem...? Tudod.
-Dehogy. Csak... Randizgatunk, néha nálam alszik és ennyi. De lisa csinált dolgokat a pasid hugával.
-Komolyan??
-Igazából Chae sürget mindent, nem tudom miért, de nagyon rámenős.
-A Park testvérek nimfomániások, a vérükben van, Jimin folyton rám mászik, tegnap este a szüleimmel néztünk valami szar filmet, ő meg kiverte nekem.
-Mármint?
-Mármint a nappaliban a fotelünkben. Szexjelenet volt a filmben, ő benyúlt a nadrágomba és kiverte, konkrétan a család mellett élveztem el. Ha anyámék elkapnak minket, végünk van.
-Wow. Hoseok is folyton be akar nyúlni a gatyámba, de nem hagytam neki, nem akarok sietni a kapcsolatunkkal. Bár ezek után meggondolom.
-Talán én is engedhetek egy kicsit Chaenak...
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...