Jimin pov
Végül Jungkook szobájában kötöttünk ki és nézegettük a rólam készült rajzait. Jeon piros arccal próbált menregetőzni, de hogy őszinte legyek, nekem imponált a tömérdek mennyiségű portré és ezt próbaltam a tudtára is adni.
Kezdek belejönni ebbe a törődő barát szerepbe lassacskán. Már meg is szoktam Jungkook ölét és egyre több puszit és csókot kap tőlem, igaz én legszívesebben ebben a pillanatban is leteperném, de... Végülis nincs de, bármikor leteperhetem.
Egyet gondolva szembe fordultam vele és ajkaira tapadtam, elkezdve egy heves csókcsatát. Nem ellenkezett - nem is ajánlom neki - csak megfogta a derekam és fél kézzel megtamaszkodott hátul, hogy meg tudjon minket tartani. Nem sokáig tartott a dolog köztünk, mivel Jeon anyuka kopogtatott az ajtón. Kipattantam Kookie öléből és már szaladtam is a konyhába, hiszen kész volt az ebéd. Jungkook lassan ballagott be a helyiségbe, én vidámabb voltam, mint ő, de gondolom nem örült, hogy megszakítottuk a kis összemelegedésünket.
Hát, az embernek enni is kell Jungkook...
-Na és milyen volt a buli? - kezdeményezett beszélgetést Jungkook apja, de mivel ő nem válaszolt, bátorkodtam én megszólalni, ha már ő nem hajlandó.
-Remek, csak kár, hogy Kookie olyan sokat ivott mielőtt rátaláltam, de azután már nem engedtem neki, hogy igyon, nem tetszett a lehellete. Még jó, hogy én ott voltam, igaz Kook? - pillantottam kacéran üjdonsült barátomra, de ő csak mérges szemeket meresztett rám és igazán szerette volna, hogy befogjam a számat, de nem tudtam abbahagyni, túl vicces volt a dolog.
-Nahát fiam, nem megmondtam, hogy nem ihatsz? - rivallt rá az anyukája -Hála neked Jimin nem esett baja.Az ebéd után a családjuk - velem együtt - leült tv-t nézni a kanapéra, majd valahogy előkerültek a gyerekkori képek és azokat nyálaztuk végig.
-De kis cuki voltál, erre a napra emlékszem, ekkor kezdődött minden köztünk. Emlékszel, hogy igazgatóiba küldtek téged? Szögeket ragasztottam szünetben a székedre, te meg beleültél és rámtámadtál, de csak téged szidtak le, marha jó volt! - a közös emlékeken kacagtam végig amik eszembe jutottak, persze Jeon sem tudta visszafogni a mosolygást, de azért próbált komoly arcot vágni.
Lassacskán eljött a vacsora ideje, majd megint tv-t bámultunk. Kookie és én az egyik fotelben foglaltunk helyet, miközben a szülei és a higa a kanapén terpeszkedtek, így legalább volt egy kis intimszféránk. Egy romantikus komédia játszódott a képernyőn egy igen csinos szinésznővel a főszerepben, aki szonszédságába egy új lakó költözött. Természetesen tudtuk, hogy össze fognak jönni de előbb még le kell mennie a kis randiknak meg ahogy látom szexelni is fognak, aztán biztos összevesznek majd és kibékülnek meg ahogy szokott lenni ugyebár. Jeon mellettem igen kényelmetlenül mocorgott és megkérdezte nem akarok-e inkább elvonulni, mert kínos ezt nézni a szüleivel, de én csak leintettem, hiszen nem az én szüleim, nekem aztan nem kínos, ahogy pedig látom a legkisebb Jeon is inkább csak belemélyedt a telefonjába és próbált megsemmisülni miután látta, hogy mi sem mozdulunk. Hamar lekerült a ruházat a két szereplőről, és mivel Kookie nagyon mozgolódott, már nem is tudtam rendesen figyelni a filmre.
-Nyughass már! - szóltam rá folytott hangon, de mivel csak mocorgott tovább, rávezettem kezemet belső combjára, majd - mivel a szülei és a hugi sem figyelt, bár nem is látták volna Kookot, így a kezemet sem, csak engem - rámarkoltam a szerszámára, amibe ő teljesen bele is pirult és nagy szemekkel pillantott rám majd a szüleire kapta tekintetét, azonban ők semmit sem vettek észre a dologból.
-Jimin, ne itt. - súgta fülembd, de le se tojtam mit mond, ha ndm bírt nyugton lenni, most majd megkapja, msg amúgyis így sokkal izgalmasabb, tudni, hogy bármikor lebukhatunk. Bár a saját családom előtt sose csinálndk ilyet...
Lassan simogattam őt odalenn, nem álltam meg egy pillanatra sem, de nem gyorsítottam, nehogy észrevegyenek. Jungkook beharapott ajakkal küzdött, és hatravetette fejét. Muszáj volt visszafogni a nyögéseit, ő is tudta, ha most megszólal, bukta mindkettőnknek. Perceken belül egyre jobban kezdett remegni mellettem, de én szinte egészen eltakartam őt és amügyis kiestünk a látókörükből, ha nem szólal meg vagy nyög fel, senkinek nem fog feltűnni, amikor elélvez. Gondoltam ha itt az ideje elmennie ezért kicsit jobban rászorítottam, ez pedig meg is tette a hatását, pillanatokon belül ment el a saját nadrágjába, de legalább néna csendben. Miután alábbhagyott a remegése, felpattant és magával húzott egészen a szobájáig. Becsapta az ajtót majd kulcsra is zárta azt. Nem maradt el a méltatlankodása miközben lehámozta magáról a melegítőnadrágját és alsót is, és bár én nevettem, ő nem tűnt a legboldogabbnak.
-Ugyan már, valld be, hogy élvezted.
-Persze, hogy élveztem! Hülye vagy? A szüleim előtt verted ki nekem! Mégis hogy képzelted?
-Mégsem ellenkeztél. Simán csak ellökhetted volna a kezem és ennyi. Mégse szóltál egy szót se.
-Igenis szóltam!
-Ja persze,ns haragudj. Annyit mondtál, hogy Jimin, ne itt, aztán hagytad, hogy kényeztesselek, valld bs, hogy nem bantad a dolgot.
-Oké... Jó volt, de akkor se kellett volna ilyet csinálnunk! Simán csak bejöhetünk a szobámba, vagy átmegyünk a koliba és-
-Ugyan Jungkook, így sokkal viccesebb volt, tetszett az adrenalin. Nem kell olyan komolynak lenni mindig. Csináljuk ezt többször! Mondjuk holnap suliban.
-Megőrültél, Jimin?! Ha elkapnak ki is csaphatnak!
-Ha, elkapnak. Ha nem, akkor pedig szexeltünk egy jót és van egy új élményünk. Milyen vicces lesz majd mesélni a többieknek részegen, hogy milyen helyeken dugtunk, nem?
-Nem? Mégis miért mesélném el? Tudom, hogy Taeval meg Hoseokkal ti ilyen Nagyon megosztóak vagytok, de én nem szoktam kivesézni miként megyek el, meg hogy szexeltünk és
-Ugyan, arra sem emlékszel, hogy a szádba- Semmi.
-Mire nem emlékszem?
-Hát... Amikor leittad magad, csináltunk egy s mást abban a szobában kettecskén.
-Mint például?
-Hát dolgokat.
-Jézusom, milyen dolgokat?
-Semmi nagy dolgot, csak tudod orális dolgokat.
-Te jó ég! Nsm emlékszem rá, hogy leszoptalak?!
-Még változtathatsz a dolgon... Akár most is, tudod nem csak neked áll fel, én is itt vagyok ám. - azért jól esne, ha rajtam is segítene, mert ahogy látom elfelejtette, hogy nekem is kijár a kielégülés.
-Nem ez a legjobb pillanat, próbálom felfogni, hogy nem emlékszem az első alkalmunkra amikor... Tudod.
-Óh Istenem, mondd már ki a dolgokat, volt köztünk aktus, szexeltünk és igen leszoptalak.
-Hogy mit csináltál?! Eddig arról volt szó, hogy én kielégítettelek... A... Khm számmal.
-Ja aztán szóltál, hogy én jövök, szóval segítettem rajtad. Te is igazán segíthetnél most rajtam.
-Mégis hogyan?
-Hogy-hogy hogyan?! Letérdelsz mondjuk?! Ah, mindegy, inkább visszamegyek anyádékhoz. - fogtam magam aztán felyzakítottam az ajtót, de mielőtt megtettem volna az első lépést kifelé, Kook elkapta a csuklóm és visszaterelt a szobába, csillapítva mérgemet. Értem én, hogy újak ezek a dolgok neki, nekem is az, de attúl függetlenül ha én megteszsk dolgokat és felizgat, akkor ns kelljen már elvonulnom a fürdőbe, vagy megvárni míg elmúlik.
-Oké, nyugi kicsi, nyugi. - visszazárva az ajtót kulcsra, odavezetett az ágyhoz és leültetett rá, majd mielőtt még lelassította volna a dolgokat, segítettem neki és lekaptam magamról nadrágomat. Sunyi mosolyom miatt csak szemetforgatott és csókolgatni kezdett. Levezettem buksiját a nemesebbik részemhez, de nem csodálkoztam volna, ha megbotránkozik, ezért türelnes voltam, viszont nem hezitált, bátrabb volt, mjnt első alkalommal.
Egész ügyesen visszafogtam nyögéseimet, mert nem szerettem volna ha a szülei meghallanak minket, mivel kicsit kellemetlen szituációt szülne, ha utána tartanak egy felvilágosító órát.
-Finom vagy Jiminie. - suttogta fülembe Kookie miután én is sikeresen elmentem, majd előszedett két törcsit és elsunnyogtunk tusolni egyet.
Elég korán bújtunk ágyba, valószínű, merr nem sokat aludtunk a buli után, így már olyan 8 óra felé asítoztunk.
Jó érzêssel töltött el, hogy a karjaiban lehetek, amíg nem kaptam egy üzenetet. Jungkook már aludt, mikor megnéztem azt. Karie írt nekem egy bocsánatkérő üzenetet, amely mellé kaptam egy képet is. Megígértette velem, hogy ezt nem adom tovabb senkinek, mivel kezd komolyra fordulni neki valami csajjal a dolog. Megemlítette, hogy csak azért vallotta be nekem, mert nem akart több konfliktust, mert megérdemlem, hogy tudjak róla és mert nem szeretné ha dühből bekevarnék neki a párkapcsolati életébe.
Még magamat is megleptem, amikor rájöttem, hogy amit érzek az egyáltalán nem düh, nem harag, hanem csak csalódottság. De úgy döntöttem nsm adok jelet ennek, hiszen ha akarnám most azonnal kiverhetném a hisztit, de a bosszú az sokkal édesebb. Óh Jeon, úgy megszopatlak, ahogy csak tudlak és ügy fog fájni, mint még soha semmi. Nem tudod kivel kezdtél, mert hazudni nem szép dolog.Ngl nem erdekelnek a hibak :')) pls do not hate my characs cos I made em n I love em n they r just not real, ok? Tysm
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...