XXVII.

586 51 14
                                    

Jungkook pov

Talán túlságosan is mérges lettem Jiminre amiért ilyen könyörtelen volt velem. Én igenis szeretem és szeretnék vele kapcsolatban lenni, de ez az ördögi személyisége nagyon megnehezíti a dolgomat, hogy igazán tudjam szeretni. Néha meg tudnám folytani egy baszott kanál vízben is akár, máskor meg csak csókolnám és ölelném, védeném mindentől és mindenkitől aztán megint egy perccel később szívem szerint leborotválnám a haját... Nos, ez nem is rossz ötlet. Csak közel kell kerülnöm hozzá, már úgyis megnőtt a haja, mi baj lehet belőle?

Az óra keretein belül megosztottam az immár megbékélt Karievel és Lisával a tervem részleteit, akik ugyan nem támogattak vagy repestek az örömtől de megígérték, hogy nem tartanak vissza. Ezen az alapon megkezdhettem a prank végrehajtását is. Nem igazán akartam nagy felhajtást csapni, inkább csak gyorsan letudni a dolgot aztán menekülőre fogni a mérges Jimin elől. Megvártam míg csengő után a törpe összepakol és elhagyja a termet. Szemet szúrt, hogy valami 12-es csávónak nagyon közel van az arcához, de ki vagyok én, hogy beleszóljak? ELVÉGRE NEM JÁRUNK

Még.

De amint megkapom tőle az "igen" választ, azonnal eltöröm bárki kezét aki megkörnyékezi, legyen az bármilyen nemből való. A rövid 10 perces szünet alatt, miközben Jimin enyelgett valakivel, én sikeresen beszereztem egy öngyújtót és egy ollót is. Nem fog nagyon lángolni, annyi haja azért csak nincs, plussz ő is ezt csinálta Karievel, szóval végülis megérdemli, hogy visszakapja. Ahogyan Jimin visszasétált a terembe és letelepedett a helyére, úgy határoztam itt az ideje az akciónak. Egyről a kettőre odaosontam a célpont fölé, aki mintha megérezte volna, hogy jövök. Hiába emeltem a feje fölé az öngyújtót és az ollót is. Mindkét kezemet elkapta és megkezdődött a harc a győzelemért. Most vagy az én hajam vagy az övé vész oda. Megpróbáltam kicselezni, de nem sikerült és a nyílt láng majdnem az én fejemet kapta el, viszont újra gyorsabb voltam és az ő fejéhez nyomtam a gyújtót. Az osztálytársaink sikítoztak és valaki még tanárért is elrohant, de senki nem mert közelebb jönni. A két lány már a poroltóért hajolt le az asztal alá, azonban az gondolom nem volt ott mivel egy idő után ők is pánikba estek. Karie volt az, aki végül megtalálta azt az egyik szekrényben s Lisa segítségével rájött a használatára, úgyhogy már készenlétbe helyezték magukat, bár ezt is csak a szemem sarkából láttam, mert közben Jimin és köztem vérre ment a dolog. Egy idő után az ollót elejtettük, úgyhogy már csak a gyújtó maradt a középpontban, amit sajnos vagy nem sajnos, kibiztosítva a függöny felé hajítottunk, ezért az sikeresen fel is gyulladt. Szerencsére a két okos megmentő egyhamar el is oltotta a tüzet, úgyhogy a kissé megégett anyagon kívül más kár nem következett be.

-MEG IS ÖLHETTÉL VOLNA! - ordította le a fejem a törpe, elég erőteljesen gesztikulálva közben, ám hiába, én semmi másra nem tudtam figyelni csak a két szép csillogó szemére. Talán mindenki hülyének nézett, köztük Jimin is, mivel amíg ő kikiabálta a lelkét, én csak mosolyogva álltam előtte és hallgattam ahogyan leszedi a fejemet. -Látom kurvára nem érdekel, hogy majdnem meghaltam, te faszfej!

-Kussolj már, olyan szép vagy amikor nem vagy ilyen idegesítően hangos és mogorva. - nevettem el magam, ahogyan egyik kezemet az arcára simítottam. -Sőt, ahhoz képest, hogy csak ma két emberrel is megcsaltál, megérdemelted volna, hogy leégessem a hajad.

-Még mindig nem vagy vicces, remélem tudod!

-MIND A KETTEN AZ IGAZGATÓIBA! MOST!

-Hát persze, hogy oda.

-Hova máshova?

Mindketten az orrunk alatt morogva szedtük a lábunkat az említett iroda felé, azonban ott az igazgató hazaküldött minket mára azzal, hogy ne is kerüljünk a szeme elé. Tehát egy igazolatlan nap. Remek.

PrankWhere stories live. Discover now