Jimin pov
-Uuu ki az a helyes srác? - kérdezte Hobi, majd sétálás közben hirtelen lefékezett.
-Jajj ne... - hallottam meg mellettem lévő legjobb barátom hangját. -Jimin, ne nézz hátra. - suttogta.Ki az aki ilyenkor nem fordul rögtön meg? Természetesen hátra pillantottam és azonnal rájöttem Tae figyelmeztetésének okára. Az idegeim abban a pillanatban szakadtak el, még a visszhangot is hallottam. A fejem kétszeresére dagadt, a méreg pedig elöntött, mint lavina a védtelen túrázókat. Lebasztam a tatyómat az aszfaltra és megindultam felé.
-Te meg mit keresel itt?! - még csak évnyitó van de úgy látszik már most, mindenki megismer. Pár lépéssel átszeltem a megmaradt fél udvart s megálltam újdonsült iskolám szürke kapuja előtt.
-Én? Azt mondtad Busanban maradsz! Nem akarlak elviselni még négy éven át! Inkább a halál! - ő? Ő az aki idegesen nekem áll? Na majd én megmutatom.
-Ez az én iskolám, iratkozz át te barom! Írtam neked levelet, hogy Ide én jövök! Ezt a sulit jelöltem meg elsőnek! - szinte remegtem, nem sokon múlt, hogy ráugorjak az előttem álló baromra, akkor is ha sokkal magasabb nálam, most szívem szerint addig ütném amíg át nem vált a színe kékre!
-Sms-ben elmagyaráztam, hogy táncolni fogok Szöulban! Szerinted hány ilyen jó középsuli van még?!
-Csodálom is, hogy felvettek téged! - vágtam vissza mellkason csapva őt.
-Már hogy ne vettek volna? Ha te is itt vagy azt hiszem mégsem olyan nagy az elvárás. És ki a faszom ír ma már levelet, "hercegnő"? - sérteget, mint mindig...
-Hmpf, Paraszt!
-Picsa!
-Nem kell kedvelned, csak kerülj el te nagy majom! - taszítottam rajta mégegyet.
-Kerülj el Te Engem!
-JÓ!
-JÓ! - azzal nagy hévvel visszacaplattam barátaimhoz és felkapva a földön hagyott táskámat, karon ragadtam mindkettejüket, majd húzni kezdtem őket a bejárat felé.
-Mi baja van Chimnek?
-Majd megtudod Hoseok. - legyintett Taehyung.
Nem szóltam közbe, tudom, semmi sem fog változni, a felállás ugyanaz lesz, mint általánosban. A tanárok idővel megutálnak mind a kettőnket, és alkalmakkor még büntetést is kapunk majd, amiből még nagyobb bajt csinálunk.
El akartam engedni a múltamat, új életet akartam kezdeni, megváltozni és nem az a hülye, felelőtlen kisgyerek maradni, de úgy látszik a sors megint keresztbetett nekem.-Jimin, elég búval baszott fejed van, mondjátok már el, ki az a gyerek? - noszogatott Hoseok, vállamat bökdösve.
Fontolgattam még egy-két percig a dolgot, de úgy döntöttem beavatom, hiszen ígyis, úgyis előbb vagy utóbb szemtanúja lesz a történéseknek. Már csak azért imádkozom, hogy ne rúgjanak ki minket.
-A fekete hajú démon akivel ordibáltam 5 perce az udvaron, mindenki szeme láttára, az Jeon faszagyerek Jeongguk, alias Jungkook. Nem faszagyerek amúgy, csak az akart lenni világ életében. Eléggé elhiszi magáról, közben meg csak egy seggfej, tudod a szokásos. És- - folytattam volna de Hobi közbeszólt.
-Véletlenül nem tudod, hogy szingli-e? -kérdezte kíváncsian csillogó szemekkel, engem meg kirázott a hideg. Nem attól, hogy Hoseok meleg, hanem attól, hogy tetszik neki Jungkook. Hogy tetszhet bárkinek is Jungkook??!
-Természetesen szingli, ki járna vele? Senki. Bár volt egy barátnője hetedik végén de szerintem még a kezét se merte megfogni, és azóta nem láttuk lánnyal, igaz Tae? - barátom helyeslően bólintott egyet s folytatta megkezdett soraimat, mintha csak tudná mit akarok még mondani Mr. "Faszagyerekről".
-Nem tudom meleg-e, de gyerekkora óta szinte csak lányokkal barátkozott. Nézzétek! Ott is vannak. Jungkook és a bestije, Lisa. Lisa cuki lány, ő is az osztálytársunk volt ahogy JK is, és olyanok, mint akik össze vannak nőve, még egymásnál is alszanak. Lehet van köztük valami. - ezután elfelejtve a legelső témát, a rólam és Jungkookról szóló ismerettségünk sztoriját, akár a vénasszonyok, kiveséztük az osztály-és évfolyamtársainkat, a leghátsó padon, osztályfőnökünktől legmesszebb elhelyezkedve. A biztonság kedvéért csak.Lassan véget ért az ünnepség része a napnak, minket pedig az ofi elvezetett a saját termünkbe és elkezdte a sablonos bemutatkozást. Ezt szinte átaludtam, de nem csak én, Jungkook feje majdnem koppant a padon de a mellette ülő Lalisa reflexeinek köszönhetően megúszta a sérülést. Kár.
-Most, hogy valamennyire ismertek engem, kérlek titeket mutatkozzatok be mindannyian. Ki kezdi? - csórihoz nem szólt még hozzá senki. Bár én se tervezek, de azért sajnálom.
-Au! - kaptam kezem tarkómhoz, valami hirtelen fájdalom hatására. Hátra kaptam a fejem Jeonra, és megláttam a köpőcsövet ujjai között.
-Remek, egy önként jelentkező! Hogy hívnak és honnan jöttél? Ha ezeket elmondtad kérlek mutass rá egy személyre az osztályban, hogy kicsit jobban összeszokjatok. Hátha így hamarabb megjegyzitek egymást. - mosolygott rám kedvesen az ofő, de szemeiben felfedeztem egy kis zavartságot. Szóval kiszúrt minket. Remek alkalom bemutatni a "Defekt Duót".
-Park Jimin vagyok - emelkedtem fel a székemből majd meghajoltam. - Busanból, Jungkookie, ha már nyakonköptél azzal a szarral, mutatkozz be szépen. - nem néztem újra rá, tökéletesen egyenes háttal álltam a padom mellett, s mindent a tanárunk szemeibe mondtam.
-Remek, khm. -Kookie éppen váltott volna engem, mikor én visszaültem ő fel... akart állni. Sajnos a széke nem engedte el, de még így is meg mert szólalni, igaz, kissé morgósan. - Jeon Jeongguk, nektek Jungkook, mi vagyunk a Defekt Duó. Ne kérdezzetek, később minden kiderül és igen, ez ragasztó.Mit ne mondjak, szegény férfinek már most lepergett az élete az elkövetkező 4 év eseményeivel egyetemben, a szemei előtt. Tátott szájjal nézte végig ahogy Kook visszahelyezi a szék lábait a talajra, majd mintha semmi se történt volna, elkényelmesedik.
-Mindent értek. - szólalt meg hangosan Hobi mögülünk. Az egész osztály hirtelen nevetésben tört ki, és ami csoda, hogy az ofi is elkacagta magát.
-Érdekes éveknek nézünk elébe, nem igaz? - "gondolkodott hangosan" a férfi.***
Tea
Tanultál a témazáróra?Minie
Szerinted?Tea
Jimin meg fogsz buki matekból ha így folytatodMinie
2 éve mindig meg van a 2-es évvégére, most is sikerül, eskü.Tea
Ha te mondod... jóéjt.Minie
PusziAz idő repül, azt hiszem. 2 éve nem gondoltam volna, hogy kibírjuk egymást Jeonnal, de sikerült. Igaz egyszer majdnem eltörtem a karját és majdnem lelökött a harmadikról, de ez mind csak majdnem. Még nem történt halálos baleset.
Jillie
Jimin, le kell mondanom a holnapi randit, sajnos nem érek rá. Találkoznom kell valakivel. Ne haragudj.Chimie
Remek. Ki az a valaki?Jillie
Nem mondhatom el...Chimie
Úgysem fogunk járni, mondd már.Jillie
Kb 180 centi, magas, a kosárcsapat kapitánya és utálod. Egyet tippelhetsz...Kinyírom Jungkookot!
-Holnap eltöröm a lábad te barom!
-Kicsim, megtennéd, hogy nem kiabálsz az éjszaka közepén? 17 éves vagy! - nyitott be édesanyám a szobába, teljesen jogosan. Hajlani három van hehe.
-Bocsi anya.Wow asszem ennyi kezdésnek. Viccesrre tervezem de nem vagyok jó a kezdésekben, se a címadásban... se a borító készítésbenxD
Köszönöm ha elolvastad, remélem elbyerte a tetszésedet ^^ szép napot💜
2020. 12. 10.
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...