XXVIII.

577 45 5
                                    

Jimin pov

A mai nap után a koliba visszaérve semmire sem vágyom jobban, mint egy jó kis forró fürdőre. A lépcsőn caplatok épp fel, nagy hévvel rontok viszont neki egy elsőre ismeretlennek tűnő fazonnak. Kissé visszaveszek a hevességemből amikor széles válláról arcára vezetem tekintetem. Nagy mosolyt virít rám és rögtön karjaiba zár, miközben azt ecseteli mennyi ideje itt vár rám.
Beinvitálom a szobámba, hogy leültethessem, de ő mindenképp ebédelni akar menni, így lemondok a fürdésről. Végül a Holdban kötünk ki, ahova egy óra múlva Taehyung és Hoseok is megérkeznek Sugával karöltve. Yoongit bemutatjuk Jinnek, akit én és Tae gyerekkorunk óta ismerünk, viszont alig egy éve ballagott el tőlünk a suliból és most egy neves egyetemen tanul. Igaz, a városban maradt, de nem sokszor találkozunk a szoros napirendje miatt.
-Na, mondok egy viccet! - szólalt fel Jin-hyung, mire mindannyian lehurrogtuk, Sugát kivéve, aki figyelmesen várta a poént. Hyungunk elsütött egy borzalmas viccet, amin senki sem nevetett, csak ő, mi pedig a hang miatt kezdtünk el kacagni, amit kiadott.
Idő közben amíg kihozták a rendelésünket és elkezdtünk enni, mindannyian meséltünk neki az elmúlt pár hét történéseiről. Beavattam a Jeonnal kialakított kapcsolatomba is, amire pedig felajánlotta saját magát segítségül. Elvileg lesz egy buli, amit a kiszemeltje szervez és arra hívta meg az egész bagázst. Ha nem változik semmi, akkor péntek este fogjuk az ő crush-ját és Kookot is féltékennyé tenni, ami talán egy kicsit gyerekesen hangzik, de Jinnek gyönyörű ajkai vannak, szóval azt hiszem nem bánom a dolgot. Na meg egyébként is ezt terveztem. Már csak azt kell kitalálnom mit veszek fel. Bár barátaim segítségemre lesznek, kezdem unni ezt a rózsaszín hajat és nagyon gondolkodom azon, hogy visszafessem-e feketére.

-Jungkook nem fog belemenni a dologba. - Suga szavai megállásra késztettek mindnyájunkat.

-Hogy érted? - kérdeztem vissza, mire csak megrántotta a vállát. -Ugyan már, ki vele, segíts nekünk is egymásra találni, mint ahogy mi segítettünk neked Hobival. - egy hatalmas sóhaj után megadta magát, de talán csak Hobi szép szemei miatt...

-Mit tervezel? Megkéred, hogy kísérjen el egy buliba tele idegenekkel, aztán otthagyod és lesmárolsz valami random csávót? Szerintem azonnal lelépne, amint eltűnsz a szeme elől, ha egyáltalán belemenne a dologba.

-Ez igaz... akkor először találjuk ki, hogy vesszük rá.

-Békülj ki vele és vidd magaddal. - Taehyung igazán ellene van a mi kis veszekedéseinknek, lehet azért, mert beleunt a csatározásba? Bár egyébként sem volt soha híve az efajta megnyilvánulásaimnak.

-Ja persze, aztán elküld a francba, csak rontana a dolgon, nagyon a szívére venné, hogy ennyire átbasztam utána meg kezdhetném én békíteni őt, meg a francot...

-Akkor segíthetne a kis menta hajú. - ajánlott egy ötletet igen eszes hyungunk. Én rögtön rákaptam a témára, azonban a halálmadár már nem volt ennyire lelkes.

-Engem ki lehet hagyni ebből. Én itt sem vagyok, csak Hobit kísértem el. Plussz nem érdekelnek a szarjaitok.

-Ugyan már, belehalnál ha most az egyszer segítenél a haverodnak beszervezni egy csávót? Jungkook lenne a legboldogabb, ha összejönnék vele, amihez elég közel is állok.

-Ezért akarod lekapni valami haverod előtte?

-Csak egy kis féltékenységi roham kell meg egy pár sör és már az ágyamban is van. Utána minden mehet a maga módján. Elvisz egy randira, megkér, hogy legyek az övé én meg kihasználom az alkalmat, mint mindig és boldogan élünk amíg nem szakítunk. Ennyi.

-Nem is az akaszt ki a legjobban, hogy nem örök életre tervezel vele, mert persze, hogy nem, téged nem úgy ismerünk. Már amennyire ismerlek... De, hogy még engem is kihasználnál...

PrankWhere stories live. Discover now