Jimin pov
Amint kiejtem szavaimat, kezei már a fenekemnél tapogatóznak a cipzár után és amint megtalálja, lehullik rólam a szoknya. Mivel elég kellemetlenül érzem magam, inkább lehúzom őt egy csókra, amit elmélyítek hamar, hogy ne kelljen a szemébe néznem. Talán most megint előjött az, hogy nem tartom magam elég jónak, hogy lásson meztelenül, de elvégre még rajtunk van a fehérnemű, és így már számtalanszor láthatott. Próbálom legyűrni a félénk énemet és folyton erősnek látszani, de tekintve, hogy majdnem csupasz vagyok egy srác előtt akivel perceken belül ennél is intimebb és sokkal erotikusabb helyzetben leszek, nos nem olyan könnyű. Folyamatosan csak pirulok mellette, de ezen már túlléptem lelkileg. Igazából felesleges is bármivel törődnöm, azon kívül, hogy most megéljem ezt az estét. Azt szeretném ha emlékezetes lenne és ki tudnánk mindketten élvezni, ugyanis nem hiszem, hogy sűrűn fog ilyen alkalom adódni, mikor náluk senki sincs, a koliban meg csendben kéne lenni, mert nem akarom, hogy mások azt hallgassák ahogy nyögök. Meg az ágy is elég nyikorgós, szóval mindenkit felkeltenénk vele.
-Jiminie, látom fejben nem itt vagy. Meggondoltad magad?
-Dehogy! Csak félek, hogyha végigmérsz meztelenül, akkor már nem fogok tetszeni és megalázó lesz. - ez csak Jungkook, neki... bármit elmondhatok, igaz?
-Ne légy buta, ami hozzád tartozik az csak gyönyörű lehet. - felemeli egyik lábamat, majd azt a derekához szorítva másik keze fenekemre csúszik és így emel meg. Karjai közt inkább még szorosabban fonom körbe testét, bár tudom, hogy erős és elbír, de így mégnagyobb biztonságban érzem magam.
Leül velem az ágyra majd fehérneműm korcába akasztja két ujját és lefelé kezdi azt húzni. Nem ellenkezem, végülis egyszer úgyis meg kell történnie ahhoz, hogy lefeküdjünk. Amint kicsit lejjebb kerül rólam az anyag, megfordulva elfektet az ágyon és fölém mászva húzza azt le teljesen rólam. Lábaim is kikerülnek az anyagból, ezáltal láthatóvá válik a merevedésem is.
Próbálom kezeimmel takarni magam, ám ez nyilván nem nagyon sikerül. Jungkook szemérmetlenül mér végig ajkába harapva, majd kidugja nyelvét és végig is nyal azon.
-Igazam volt, tényleg gyönyörű vagy. - feláll, majd ő is lekapja magáról az alsóját, amit ugyan nem látok, mert egy kezemmel eltakarom szemeimet, amíg a másikkal a nemesebbik részemet. Így talán nem érzem annyira nagyon kellemetlennek az egészet, mert ha nem látom nem is történik semmi. Óh de. Történik. Farkát érzem meg egyik combomhoz simulni, miután szétnyitotta lábaimat. Mindkét kezemet elrántom az eddigi helyükről s szemeim is kipattannak.
-Na ez, ez nem fog belém férni!
-Hát amíg ki nem próbáljuk, addig nem tudjuk meg. - időm sincs leállni vitatkozni, egyik ujját már fel is helyezi nekem. Nem azt mondom, hogy rossz érzés, de az biztos, hogy nem tudom mihez hasonlítani. Tarkójánál fogva húzom teljesen magam fölé, hogy a vállába kapaszkodhassak, de ez nem pontosan úgy történik ahogyan én azt gondolom. Bár óvatos és próbál minél jobban vigyázni - mert ha nem, tudja, hogy megbánja - attól még kellemetlen, ha nem is fáj a dolog, ezért szépen végigkaristolom kicsi, de ezek szerint éles körmeimmel az egész hátát.
-Jimin, ez fáj.
-Ó, igen? Képzeld nekem i- ah, wow. Na o-ott jó helyen vagy. - láthatóan felbátorodott, amit nem bánok, mert ez valami rohadt jó érzés. Fogalmam sem volt hova lyukadunk ki végül de úgy látszik megérte a "szenvedés" és a kitartás, mert néha még ő is olyan fejet vágott, mintha neki fájna és nem nekem. Csak nem fájnak már az ujjai basszus! Hárommal az említett testrészekből már nehezen bírok, de a furcsa és kellemetlen érzés után nem sokkal jön az a fenomenális bizsergés, azért pedig el kell viselnem ezt is.
-Oké, asszem kész vagy.
-Kész vagyok?
-Hát kitágultál eléggé.
-Értem te barom csak...
-Cseréljük helyet?
-Uhhum... - határozottam magabiztosabbnak érezném magam, ha én lovagolhatnám meg őt és nem Jungkook "használna" engem. Kicsit úgy érezném magam, hogy ő csak "megdugott" és nem úgy, hogy "lefeküdtünk". De elég jól kezeli a dolgot és szerintem addig amíg ő van bennem, addig nem fog hisztizni vagy méltatlankodni. Tulajdonképpen ez hogyan döntődött el ilyen könnyen, hogy én leszek a bottom? Egy szó nem volt arról, hogy ki melyik pozícióban lesz majd, és mégis, mindketten rögtön tudtuk, hogyha eljutunk a szexig, ezek lesznek a felállások.
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...