XVIII.

573 58 48
                                    

Jimin pov

Az ébredésem után rögtön egy barna szempárral találtam magam szembe, melyek Taehyunghoz tartoztak. Ujjai a hajamban matattak, fejbőrömet simogatták. Kisírt, piros szemei és szipogása bűntudatot keltett bennem.  Elkaptam róla tekintetem, ahogy elszégyeltem magam, majd megpróbáltam felülni, de természetesen nem hagyta. Nem szólt egy szót sem, hiába lett volna mit mondania, így inkább én sem adtam hangot a nemtetszésemnek. Nem védekeztem, nem gyártottam mondvacsinált kifogásokat. Pontosan tudja, mit tettem megint és látom a csalódást az arcán, de most is itt van és nem hagy magamra.
Miután Tae hívta a suli dokit majd megbizonyosodtak róla, hogy jobban vagyok, Tae még mindig szótlanul szinte megetetett és ápolgatott. Halkan sírva ölelt át gyengéden, mikor kivette ölemből a tálcát s a mellettem lévő kisasztalra helyezte azt. A szótlanságot Hobi érkezése törte meg, ahogyan boldogan nyitott be az ajtón. Amint meglátta, hogy már ébren vagyok, szépen leszidott és elmondta, hogy hívta a szüleimet, akik mivel dolgoznak nem tudnak értem jönni rögtön. Azt mondta nagyon aggódtak de biztosította őket arról, hogy majd egész nap vigyázni fognak rám és nem kell elvinniük engem haza, mert majd ő megold mindent.
Nem sokára elmentek, hogy pihenhessek, plussz nekik órákon kell részt venni. Megígérték, hogy suli után rögtön jönnek értem és összekaparnak, hogy hazamehessünk.
Egész nap vártam Jungkookot, de nem jött. Hiába reménykedtem, rá kellett jönnöm, hogy ő már pedig nem fog megjelenni. Annyit agyaltam azon a majmon, hogy túlságosan is felhúztam magam. Mikor a doki kiment, hogy ellenőrizzen valamit, kikászálódtam az ágyból és belebújva a cipőmbe, elindultam megkeresni Jeont, hogy beolvassak neki. Komolyan ha annyira szerelmes belém, akkor miért nincs most is itt? Miért nincs a seggemben és lesi minden kívánságom? Miért nincs az a baszott gyűrű az ujjamon? Miért nincsenek az ajkai az enyémen? Miért nem fogja a kezem? Miért nem fektet meg?! Ha olyan kibaszott rég vár már arra, hogy egyáltalán észrevegyem az érzéseit akkor miért most is azzal a kurvával van? Miért ebben a pillanatban is őt tartja az ölében? És nekem miért kell ezt látnom?
A folyosón végighaladva csak Lisa vesz észre de nem törődök most vele, mivel Jeon nincs mellette, gondolom valahol Karievel van. Nos elég hamar meg is találom a két szerelmest, mivel ahogyan elémtárul a látvány a félig nyitott ajtóból, rá kell jönnöm, hogy mi a válasz a kérdéseimre és miért is ül most Ő az én helyemen. Mert az nem az én helyem. Mert Jungkook öle nem az én helyem, mert Jungkook egyáltalán nem az enyém és mert Jungkook még csak nem is szeret igazán. Vagy hazudott vagy viccelt vagy talán még ő sem tudta, hogy nem szeret. Nem csapok hisztit és nem kérdőjelezek meg mostmár semmit sem vele kapcsolatban, csak felfogom és elfogadom a helyzetet. Ennek a küldöldi csajnak hozzám képest túl jó alakja van és túl szép kék szemei, hogy én lekörözzem azokat az idomokat és felülmúljam azokat a gyémántokat az én barnáimmal. Mert Jeonnak talán jobban tetszik a kék és túl unalmasnak tartja a barnát, és mert talán engem túl régóta ismer és valami újra vágyik. Csak bele kell törődnöm, hogy Én, mint valakinek a párja, sosem fogom elfoglalni az első helyet, mert mindig lesz valaki, aki sokkal jobb. Sosem fogom tudni legyőzni azokat a melleket, sosem fogok kelleni senkinek, mert mindig lesz egy valaki minimum, aki jobb és keresztbe akar tenni nekem. Hiszen évek óta ez folyik körülöttem, hiszen mindig is így volt ez, csak eddig Jeon baszta el nekem a lehetőségeket, most meg egy lány, aki Jeont akarja. Nos, Karie, megkaptad, légy kurva boldog vele amíg meg nem halsz, ugyanis nemsokára esküszöm, hogy kinyírlak.
Le tudtál győzni az idomaiddal, le tudtál győzni, mert egy rámenős, sunyi, hazug kis pióca vagy vékony derékkal, de ne hidd, hogy olyan nagyon jól ismersz te engem. Holnap megszopod. Csatát nyertél de a háborúra közted és köztem rohadtul nem lesz időd felkészülni. Holnapig kapsz időt, hogy Jungkook ölében ülhess, mert péntek este már én fogok feküdni alatta és elfelejtetem vele a csókodat. Megteszek mindent, hogy kiírtsalak az életéből, hogy megutáljon és, hogy elfelejtsen, aztán majd a képedbe tolom a kezemet, hogy megnézhesd a gyűrűt az ujjamon és kivakítsa a szemedet. Leszarom ha Jeont ezentúl bármivel is megbántom, mindent megérdemel.

PrankWhere stories live. Discover now