Jungkook pov
Amint Jimin elhagyta a házat, pillanatok teltek csak el és már hallottam anyám mérges hangját ahogyan engem szólít.
Magamra rángattam egy melegítőt, hogy ne legyen annyira feltűnő mit is műveltünk tegnap este Jiminnel, bár kétlem, hogy ne tudnák.
Lábaimat gyorsan szedve érkeztem meg a nappaliba s álltam meg piros a arcú nő előtt. Általában anyának szoktam szólítani, ám most sokkal inkább hasonlított egy sárkányra, semmint egy anyukára. Azt hiszem láthattam ahogyan a fülein gőz jön ki...
-Mit műveltél azzal a szegény sráccal? - szegezte nekem a kérdést, észre sem véve, hogy itt nem csak Jimin volt ideges és sértődött, hanem én is.
-Nem Jimin az áldozat, oké? Néha gondolhatnál rám is!
-Jeongguk, ne feleselj anyáddal. - szólt rám apa, miközben hugomat beterelte a szobájába, majd ő is eltűnt a hálójuk ajtajában. Micsoda két nyúl. Mindig ezt csinálják, amikor anya ideges, elmenekülnek.
-Igen? Akkor miért kellett szegénynek így
-Anya halgass már végig! Rohadtul nem érdekelnek Jimin érzései. Most nem. Ő tiport bele az én szívembe.
-Gondolj bele abba, hogy neki milyen kellemetlen lehetett a szituáció. Nem olyan környezetben történt a dolog, mint amit ismer. A te szobád, a te cuccaid, minden a tiéd itt és neki kellett egyedül hazamennie reggel 8-kor, esőben. Nem gondolod, hogy kicsit megalázó?
-De... De ő mondta, hogy
-Jungkook!
-De anya! Én szerelmes vagyok Jiminbe, ő nem akar járni velem!
-Megkérdezted egyáltalán akar-e járni veled?
-Nos... nem.
-Kicsim, attól, mert lefekszel valakivel, nem lesztek rögtön egy pár. Értem én, hogy kinyílvánítottad az érzéseidet, de ha őt nem kérdezed meg, hogy gondolkodik veletek kapcsolatban, nem sokra fogsz menni. Tapasztalatból mondom. Annó én is koppntam egyszer-kétszer, mert félreértelmeztem pár dolgot.
-Jézusom, anya nem akartam tudni.
-Ugyan már, mindenki szexel fiatalon.
-Nem mindenki...
-Mondja ezt a fiam akinek szét van karmolva a háta... Eredj reggelizni! Miután felvettél egy pólót. Ne mutass rossz példát a hugodnak.
-De én- viszont nem hagyta, hogy végigmondjam, a konyha ajtó csapódott a nő mögött s én már csak a falapnak tudtam volna elmondani a mentségemet.Szóval, talán én vagyok a hibás? Nem. Ugyan nem kérdeztem meg Jimint semmiről, mert egyértelműnek vettem! Egyértelműnek és magától értetődőnek, hogy ha lefekszünk egymással, akkor össze is jövünk. Bár ezt egyikünk sem hozta fel és tényleg nem esett róla egyetlen szó sem, de miért hagyta volna, hogy mindez megtörténjen ha nem akar velem kapcsolatba lépni? Talán csak dugni akart, elveszteni a szüzességét. Én is el akartam veszteni. Vele. Ő is velem akarta elvileg.
Összezavarodtam. Nem kicsit.
Ha most megint bekavarok Karievel az oldalamon a Jiminnel való dolgaimba, talán örökre elveszítem és tényleg megutál egy életre. De ha nem teszek semmit akkor is elveszítem, mert egy ilyen veszekedés után azt hiszem nehéz lesz kibékíteni. Lisa, most ments meg.
Gondolkodás nélkül hívtam fel a lányt, aki szinte rögtön fogadta is a videóhívásomat.
-Ó, jézusom, lefeküdtetek és összevesztetek, igaz?
-Honnan tudtad?
-Kook, reggel 8 van és Jimin nincs itt, mert nem velem beszélgetnél most. Sőt, a szemeid olyanok, akár egy árva kiskutyáé, megmentésre vágyik. Szóval, mit vágtál a fejéhez?
-Hát... khm. Azt, hogy Karievel majd megvígasztalódom, mert ő átbaszott, amiért csak megdugatta magát de nem szerelmes belém. Vagyis, valami ilyesmit. De ő azt mondta, hogy a szex nem jelenti azt, hogy együtt is vagyunk. Szóval nem csak én vagyok a hibás.
-Megkérdezted lesz-e a párod, vagy valami?
-Öhm. Nem.
-Te hülye vagy.
-Miért én vagyok a hibás? Miért feküdt akkor le velem és miért hagyta, hogy lekapjam és miért
-Azért, mert bejössz neki, nagyokos. Amikor először csókoltam meg Chaet, azután két hétig csak beszélgettünk és ismerkedtünk tovább, majd a harmadik randi után kérdeztem meg, hogy lesz-e a barátnőm. Nem megdugtam és a magamévá nyílvánítottam fejben.
-Ha így mondod elég szarul hangzik...
-Hát az is, Kook. Nem tudom mit gondoltál, elég... pasisan gondolkodsz. Kariet meg jobb, ha elfelejted. Hozzá se érj, rá se nézz, most pedig... meséld el részletesen mi történt este. Semmit se hagyj ki.
-Asszem nem akarok Mindent elmondani.
-Ugyan már, biztos vagyok benne, hogy Jimin Taenak es Hobinak is elmesél minden egyes mozdulatot és semmit sem hagy ki. Szóval legyél jó barát és hívd be Sugát is aztán kezdj szépen bele!
-Behívom Sugát, de rohadtul nem mondok el mindent, mert nem akarom, hogy Jiminre úgy nézzetek, hogy, Jézusom Yoongi! - ahogyan Suga megjelent a képernyőn, egy elég kócos es megtépázott ábrázatú hófehér srácot láthattunk meg. A haja olyan volt akár egy madárfészek, a bőre még sápadtabb, mint szokott lenni és kissé kisírt szemei a pirosságukból nem vesztettek szerintem órák alatt sem, sőt még egy balost is befogadott az arca, mert ahogy látom egy hatalmas lila monokli díszíti őt.
-Szar estém volt. Mit akartok? - rekedt hangját lazára vette de azért még hallható volt, hogy nincs a legjobb passzban.
-Jungkook lefeküdt Jiminnel de szerintem most sokkal érdekesebb sztori az, hogy mi a franc történt az arcoddal? - Lisa szinte sipákolva és mérgesen meredt a képernyőre, ahogyan Yoongi készült letenni a telefont majd hirtelen meggondolta magát.
-Asszem Hoseok azt hiszi megcsalom. Nem beszél velem, nem ír vissza, nem hív, az én hívásaimat sem fogadja és egész héten került. A monokli Taehyungtól van, mert suli után behúzott egyet, amiért nem válaszoltam arra, hogy mit csináltam Hobival. Nyilván semmit sem csináltam vele, mert sosem bántanám és ha ki is szeretnék belőle valamilyen átkozott csoda folytán, ami soha az életben nem fog megtörténni, akkor is kurvára tiszta lapokkal játszanék és nem baszogatnék senkit a háta mögött és azt hiszem az fáj a legjobban, hogy nem bízik meg bennem de mégis... nem tudom mit tegyek, mert amikor elmentem hozzájuk senki sem nyitott ajtót, és nem értem miért történik mindez. Ha haragszik rám, miért nem kiabál velem, miért nem pofoz fel vagy tesz bármit? A legrosszabb eshetőség volt, hogy csak szó nélkül leráz és olyan könnyen ír ki az életéből, mint az írók, mikor visazatörölnek egy sort vagy a műveszek, mikor átfestik a vásznon azt az egy kibaszott rondán sikerült ábrát, vagy... tudja a faszom, annyira hiányzik és fogalmam sincs mit tegyek. Ha hasonló helyzetben lennék megkérdezném Hobit, hogy mit csináljak, de nyilván nem tudom megkérdezni, mert ő a probléma forrása! Mi a faszomat csináljak, na mondjátok meg. Kezdek kikészülni. Bocs... hogy kiakadtam. - Suga a kitörése után újra le akarta tenni a telefont, azonban miután megnyugtattuk, hogy ez természetes reakció, kikérdeztük a történtekről, majd gondoltam felhívom Jimint, hogy beszéljek vele a dologról, de ez nyilván nem opció ebben a helyzetben, szóval gondoltam írok Taehyungnak, de ő sem annyira opció, tekintve, hogy most az egész bagázs utál engem, illetve minket, kivétel Lisa, aki nem tett semmit ellenük.
-Ezt elbasztátok. - jelenti ki a szőke lány, majd kilépett a hívásból.
YOU ARE READING
Prank
FanfictionJimin és Jungkook már jó pár éve ismerik egymást, azonban ez nem akármilyen ismerettség. Első osztály első napján találkoztak először és azóta ki nem állhatják a másikat. Folytonos szivatás folyik kettejük között, ezzel megkeserítve mindkettejük és...