prolog

1.1K 28 0
                                    

Je 2.května všichni oslavují porážku Pána zla, ale také slavného a hlavně vyvoleného Harryho Pottera. Nikdo se nezajímá o jeho dvojče a sestru Lottie. Na jednu stranu je jí to líto, ale díky tomu se jí v hlavě zrodila geniální myšlenka "vzít obraceč času a zničit Voldemorta dřív než umře víc lidí" Hodně těžce nesla smrt svého kmotra Remuse Lupina a jeho manželku Nymfadoru Tonksovou nebo taky smrt jednoho z jejích nejlepších přátel Freda Weaslyho. Byla zde ale ještě jedna smrt které litovala obzvlášť a to smrt jejího profesora Severuse Snapea, a i když ho neměla zrovna v lásce za posledních pár měsíců se o něm dozvěděla informace, které nikdo kromě jí nevěděl. Byla si jistá, že takovou smrt si rozhodně nezasloužil. Problém byl v tom, že za jeho smrt se vinila ona sama, byla totiž jediná, kdo u něho zůstal, když umíral a myslela si, nebo spíš si tím byla naprosto jistá, že mohla udělat víc, aby ho zachránila.

Když všichni oslavovali vkradla se potichu do kanceláře profesora Brumbála a z jeho psacího stolu si vzala obraceč času. Věděla kam chce cestovat, chtěla cestovat do roku 1977 a zachránit nejen lidi kteří zemřeli v tě to bitvě ale i své rodiče s Harryho kmotrem Siriusem Blackem. Rychle seběhla schody a běžela i s obracečem času do Velké síně za Harrym, napadlo ji, že by jí mohl pomoct. Když Lottie brala obraceč ze stolu nevšimla si, že je rozbitý a to pro ně bude jak výhoda tak nevýhoda. Když doběhla do Velké síně skoro okamžitě našla Harryho, zrovna si povídal s Ronem, Hermionou a Ginny. Chytla ho za paži a řekla ,,Harry mohli bychom si promluvit?" K jejímu překvapení to vyslovila naprosto klidně. Harry kývnul a rozloučil se, protože věděl, že když si chce jeho sestra o něčem promluvit není to jen tak. Lottie vyrazila z velké síně rychlostí kulového blesku a Harry byl rád, že neleží na zemi. Stáli poblíž přístěnku s košťaty, když mu i sobě Lottie přetáhla přes krk obraceč a otočila s ním přesně tolikrát, aby se dostala do požadovaného roku.

Všechny vás zdravím, toto je můj první příběh a doufám, že se vám bude moc líbit. ❤

Ver

Dívka z budoucnostiKde žijí příběhy. Začni objevovat