16.

215 7 0
                                    

Pohled Lottie
Probudila jsem se na ošetřovně, kolem mě stálo několik lidí. ,,Lottie jsi v pořádku?" Ten hlas jsem znala, Harry ,,Jak myslíš, že mi je.... Co se stalo? Jsou všichni v pořádku?" Teď už jsem viděla trochu ostřeji, všimla jsem si Sirius, Remuse a samozřejmě Harryho a to bylo všechno ,,Jo všichni" Řekla Lily, vymrštila jsem se do sedu, ale záhy jsem zjistila, že to nebyl dobrý nápad. ,,Něco bys ale měla vědět..." Řekl Remus a odmlčel se ,,Co bych měla vědět." Zeptala jsem se, vadilo mi, že jsou tak tajemní ,,Snad-" Lekla jsem se, že Voldemort přežil ,,Ne Voldemort je mrtvý, ale Brumbál chce, aby si všichni mysleli, že Lily s Jamesem jsou mrtvý a my s tím souhlasili." Řekl Rem a já kývla, pokud je to, to nejlepší tak dobře.

,,Á vy už jste se vzbudila?" Přiběhla ke mně madam Pompfreyová. V ruce držela nějaké lektvary ,,Teď to vypijte" Všechny lektvary jsem do sebe kopla a Poppy odešla.

,,Co byla ta kopulka?"
,,Mysleli jsme, že to víš. Brumbál říkal, že tohle viděl jen jednou, ale neřekl nám, co to bylo." Řekl nesměle Harry.
,,Kde budeme bydlet?" Zeptala jsem se
,,Neboj, už to je zařízené, teď se prospi." Řekl James a usmál se. Lehla jsem si a zavřela oči. Spát jsem ale nespala, chtěla jsem vědět, o čem se budou bavit. K mojí smůle si o ničem nepovídali a já za chvíli usnula.

Najednou jsem ucítila jak se mě dotýká něčí ruka, z ničeho nic mnou projela vlna elektřiny, bylo to příjemné. Taky jsem ucítila vůni santalového dřeva a levadnulí. Ta vůně klidu a bezpečí mi chyběla, vím, že jsem ji už někde cítila, ale nemohla jsem si vzpomenout kde. Byla jsem moc vyčerpaná, abych otevřela oči a podívala se na člověka, u kterého jsem si připadala v bezpečí. Ležela jsem a dělala, že spím, nakonec jsem se nechala tou vůní uspat.

Probudila jsem se asi ve dvě hodiny odpoledne, pomalu jsem se posadila a uviděla madam Pompfreyovou jak si to ke mně míří. ,,To je dost už jsem vás chtěla budit, za chvíli pojedete domů" A podávala mi lektvar, rychle jsem ho do sebe kopla a ošila se, před tím jsem chuť asi necítila a bylo to dobře. Hned jak Poppy zmizela, vešli nebo spíš se vřítili dovnitř Sirius a za ním James a ostatní. Usmála jsem se, když přišli ke mně, zhluboka jsem se nadechla a jestli náhodou necítím tu vůni santalového dřeva a levadnulí, bohužel marně.

,,Pojď už půjdeme" Řekl James napůl starostlivě a napůl radostně.
,,Můžeš vstát?" Zeptala se opatrně Lily a pomohla mi vstát. Harry se usmíval jako měsíček na hnoji.
,,Co se stalo Harry" Bylo to vážně divné včera jsme málem umřeli a on se směje jak vůl..
,,Siri a Rem u nás budou" Řekl a málem začal skákat do vzduchu a tleskat.
,,Tak to je super" Řekla jsem ne moc šťastně.
,,Copak ty nejsi ráda, že mě budeš mít doma?" Zeptal se Siri
,,Jakpak bych nemohla být ráda, že budeme mít doma Siriuska" Řekla jsem mu hlasem, kterým se normálně mluví na miminka. Siri se naooko urazil, ale já jsem si toho nevšímala, protože jsem na sobě ucítila něčí pohled. Rychle jsem se otočila, ale nikdo tam nebyl. Nechala jsem to být, když jsme vyšli před bránu, tak jsme se s hlasitým Prásk přemístili před náš dům. Byl trochu poničený, ale jednoduché kouzlo to spraví.

Když jsme vešli dovnitř začali James to tu všechno kouzlem spravil. I přes mé protesty mě odnesli do pokoje a oni šli vymýšlet plán, jak se to všechno řekne ministerstvu a ostatním. Nudila jsem se, od včerejška se dělo všechno za mými zády. Sedla jsem si do výklenku a začala číst knížku od Harryho.

Po pár hodinách někdo zaklepal na dveře ,,Můžu dál" Byl to Remus ,,Jo jistě" Řekla jsem rychle a otočila jsem se směrem k němu. ,,Vím, že ti vadí, že u toho být nemůžeš, ale je to tak nejlepší." Řekl Rem a sedl si ke mně. ,,Od včerejška se tady něco děje a já nevím co. Okolo mě se dějí divný věci, který se dřív neděly." Rem se zarazil
,,Jaké divné věci "
,,Od začátku prázdnin, občas něco rozbiju, aniž bych se toho dotkla, podle mě nálady se mění počasí a teď ta divná bariéra nebo co to je. Nikdy dřív se to nedělo, až teď." Vysypala jsem ze sebe všechno.
,,To bude dobré" Řekl Rem a dal mi ruku přes rameno
,,A teď pojď, plán je hotový teď se ho dozvíš" Pronesl vážně, ale na tváři mu hrál úsměv. Vstala jsem a spolu s Remem jsem sešla dolů.

Plán byl takový, že budeme muset před všemi hrát, že Lily a James zemřeli. Na prázdniny budeme jezdit normálně sem a kdyby něco dostaneme sovu. Při sdělování lidí kteří ví, že rodiče žijí se zadrhli, chvíli se radili, ale pak mluvili dál. Věděli to jenom Siri, Rem, Brumbál a madam Pompfreyová. Také se to měli dozvědět Jamesovi rodiče a Nymfadora, protože by si to Lily vyčítala, je to její nejlepší kamarádka takže ta to musela vědět taky, ale jinak nikdo.

Den uběhl jako voda ani jsem se nenadála a byl večer. Jak už Harry řekl Siri a Rem zde zůstanou do konce prázdnin, aby nebylo divné, že tady bydlíme a rodiče nikde. Za chvíli jsem ležela v posteli a pomalu usínala.

Druhý den jsem se vzbudila celkem pozdě, rychle jsem se oblékla, aspoň jsem se snažila. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a vydala jsem se dolů. Klasický jsem na sobě měla tepláky a tílko. Dole u snídaně už byli všichni až na Siriuse. Sedla jsem si ke stolu a vzala si toast, všichni byli zticha.

,,Co se děje? Vy mi něco tajíte."
,,Ehmm c-co bychom ti měli tajit." Ptal se Harry
,,Harry vím, že neumíš lhát, co mi tajíte." Řekla jsem už trochu naštvaně. Nebavilo mě to, to že nic nevědí, to že nic nevím já.
,,Dobře.... Voldemort padl, nezabil ho Harry-" Začal James, ale já mu skočila do řeči.
,,Jasně, protože není mrtvý, má viteály a dokud je nezničíme neumře." Protestovala jsem.
,,Nech mě domluvit." Odsekl ,,Takže ten večer ho neoslabil Harry..." Odmlčel se, něco tu bylo, co jsem měla vědět, ale oni mi to nechtěli říct a já přesně vím proč... Brumbál.
,,Ale ty" Pronesla Lily a pokračovala.
,,Proč jste mi to neřekli?"
,,Doufali jsme, že bys chtěla být slavná a-" Lily to nestihla doříct, protože jsem se rozesmála.
,,Nechci být slavná, vidím, jak to štvalo Harryho a NIKDY jsem mu nezáviděla. I tak jsem byla sestra 'vyvoleného' takže jsem si prožila svoje. Nechápu jak vás to mohlo napadnou a zvlášť tebe Harry." Nebyla jsem naštvaná, ba naopak ještě jsem se u toho několikrát zastavila, abych nevyprskla smíchy.
,,Mě ne Brumbála" Tak už jsem oficiálně věděla příčinu toho všeho.
,,Taky řekl, že budeme dělat, že jsem ho porazil já." Dodal, já jsem vstala od stolu a jak nejrychleji jsem mohla, jsem k němu přišla a objala ,,Díky zachránil jsi mě, jinak by to nedopadlo dobře." Pronesla jsem smrtelně vážně a nesnesitelně jsem přehrávala. Všichni se začali smát nad mým naprosto perfektním vystoupením.

Najednou nám na okno začala bušit sova. Lily jí otevřela a sova vlétla dovnitř. Shodila na stůl dvě obálky a zase odletěla. Na obálkách byl znak Bradavic a naše jména. Hned jsme dopisy otevřeli a začali číst. Byl to dopis s informacemi, které už známe a taky všemi pomůckami do školy. Když jsme měli dočteno, vřítil se do kuchyně Siri a v ruce držel Denního Věštce. ,,Už o tom píší" Všichni se na něj překvapeně podívali, ale já věděla o čem mluví. Vstala jsem a podala Jamesovi ruku ,,Gratuluju, jste oficiálně mrtvý." James mě s úsměvem jemně plácl po zádech a všichni jsme se začali smát, pak jsem přešla k Harrymu a ten už tušil, co přijde. ,,Harry gratuluju, jsi slavný, znovu." Harry se usmíval a řekl ,,Ó děkuji ti" Znovu jsme se rozesmáli.

Tak je tady další kapitola, odjezd do Bradavic už se blíží. Budu moc ráda za komentáře a hvězdičky. Doufám, že se vám příběh líbí a to je asi všechno. Mějte se krásně❤

Ver

Dívka z budoucnostiKde žijí příběhy. Začni objevovat