Celý týden uběhl velmi rychle, na hodinách jsem vždycky seděla s Hermionou a skoro nedávala pozor, protože všechno znám nazpaměť. Občas Malfoy utrousil nějakou urážku, ale spíš jen na mě, na Herm, Rona ani Harryho si v mé blízkosti netroufl, věděl, že by nemusel skončit dobře. Nejzábavnější byly hodiny OPČM s Remem. Zmijozeláci ho sice moc v lásce neměli, ale hodiny to byly úžasné. Překvapivě jsem ještě nedostala žádný školní trest, i když už mi Severus párkrát hrozil, také jsem snad každý den nebo obden byla zavolaná k němu do kabinetu. Vsadím se, že bych tam dokázala dojít i po slepu.
Dneska jsme měli péči o kouzelné tvory se samotným Mlokem Scamanderem. Potom dvouhodinovku OPČM a pak lektvary, už bych se asi měla připravovat na návštěvu Sevova kabinetu.
Poprvé jsem vstala dřív než holky, vzala jsem si že skříně hábit, košili a rifle a šla do koupelny. Vlasy jsem si zapletla do dvou francouzských copů a nechala volné dva pramínky vlasů. Když jsem vyšla z koupelny, holky pořád spaly, podívala jsem se na hodiny, byl právě čas na buzení. Prvně jsem přišla k Herm ,,Aquamenti" Herm se okamžitě probrala, ale holky ne ,,Proboha co děláš Lottie" ,,Budím tě" Pak jsem přešla k posteli kde spala Amy ,,Aquamenti" Amy se okamžitě zvedla do sedu a já jí gestem umlčela. Poslední přišla na řadu Lery ,,Aquamenti" Černovláska vyskočila na nohy a křikla ,,Charlotte Lily Potterová!" ,,Je čas vstávat" Řekla jsem milým, nevinným hlasem, vzala jsem si tašku s učebnicemi a přešla je dveřím. ,,Budu na snídani, pokud mě nechytí Snape" Zasmála jsem se a odešla z místnosti.
Šla jsem směrem k Velké síni, když jsem uslyšela ,,Slečno Potterová" Já to zakřikla...už zase ,,Ano pane profesore?" Tak teď hlavně klid. Severus ke mně přišel a rukou mi ukázal směrem k astronomické věži. Vydala jsem se tedy směrem k astronomické věži.
,,Co potřebujete pane profesore?" Zeptala jsem se, když jsme došli nahoru. Stála jsem u zábradlí a dívala se na Černé jezero.
,,Zdáš se mi jiná, smutná. Jsi v pořádku?" Stoupnul si vedle mě, zněl velmi starostlivě.
,,Co se stalo, že mi najednou tykáte" Zrovna teď v tom nebyl ani náznak sarkasmu.
,,Chci ti pomoct, jestli ale nechceš můžu jít."
,,Jak si to poz-.... Díval ses mi do hlavy, že jo." Severus mlčky přikývl a já pokračovala.
,,Jak často se mi díváš do hlavy."
,,Pokaždé když mi to dovolíš." Překvapeně jsem se na něj podívala, kdy jsem mu něco takového dovolila?
,,Nebudu zapírat, že do myšlenek se ti dostává hodně špatně, ale kdyby si nechtěla, abych ti je četl vykopla bys mě. Jako včera u večeře." Nepatrně se usmál při vzpomínce na včerejšek. Znovu se opřel o zábradlí, tentokrát ale trochu blíž ke mně.,,Pořád jsi mi neodpověděla na otázku." Řekl po chvíli ticha a zahleděl se na mě, jako bych byla víla nebo něco podobného.
,,Zemřeli mi rodiče, jak myslíš." Smutně jsem se na něj podívala, nechtěla jsem mu lhát, ale musela jsem. Objal mě, cítila jsem se v bezpečí...... Moment, bezpečí úplně stejný pocit jsem měla tehdy na ošetřovně, pak taky na včerejší hodině lektvarů, v jeho kabinetu. Už vím odkud tu vůni znám, tehdy na svatbě tam byla taky. Když jsme si povídali, ta vůně, ten pocit bezpečí. Chtěla jsem se na něj podívat, ale upřímně byla jsem sobecká a chtěla tak zůstat.
,,Oba víme, že to není pravda." Zašeptal tiše, skoro neslyšně do mých vlasů. Teprve teď jsem se odtáhla, zírala jsem na něj jako na blázna.
,,Až jindy." Řekl, když si všiml mého výrazu. ,,Teď běž na snídani, tvoje kamarádky tě budou jistě hledat. A nezapomeň, hlídám si tě." Dodal a já odešla.Když jsem vešla do Velké síně, spatřila jsem Herm jak se dívá ke dveřím. Okamžitě jak mě uviděla, nasadila velmi vážný výraz. ,,Kde jsi byla?" Zeptala se mě hned jak jsem si sedla vedle Harryho. ,,Hádej, můžeš třikrát." Odpověděla jsem jí a pustila se do lívanců. ,,Co Snape chtěl." Zeptala se znovu, tím upoutala i Ronovu pozornost. ,,Jen mě chtěl znovu varovat" Zalhala jsem, říct jim pravdu, by byl rozsudek smrti pro nás oba. Harry ho přímo nesnášel, vlastně se od doby, před naší cestou časem a po ní v chování golden tria nic nezměnilo. I přestože Harry znal pravdu, pořád za všechno vinil, právě Snapea.
ČTEŠ
Dívka z budoucnosti
FanficLottie je sestra slavného Harryho Pottera. Už od mala byla velmi drzá, ale na druhou stranu měla velmi dobré srdce. Co by se však stalo, kdyby se po porážce lorda Voldemorta i se svým bratrem přesunula zpět do roku 1977.